Διαφημιστική καμπάνια2018-11-12T16:43:18+00:00

Google Adwords

Αυξήστε τις πωλήσεις σας

Έχετε ιστοσελίδα και θέλετε να αυξήσετε τις επισκέψεις/πωλήσεις στο site σας;

Οφέλη από την πραγματοποίηση καμπάνιας SEM

Τι είναι ακριβώς το SEM (search engine marketing)?

Το SEM είναι ένα είδος διαφήμιστικής προβολής στο διαδίκτυο μέσω των μηχανών αναζήτησης.

Υλοποιείται κυρίως μέσω των προγραμμάτων πληρωμένης  διαφήμισης CPC , που διαθέτουν οι μηχανές αναζήτησης, με την χρήση των οποίων η διαφήμιση μας θα εμφανίζεται όταν ο χρήστης υποβάλει αναζητήσεις σχετικές με το θέμα το διαφήμισης.

Για παράδειγμα, όταν ο χρήστης ψάχνει στην μηχανή αναζήτησης πληροφορίες σχετικά με εκδρομές, μπορεί να του εμφανιστεί μία διαφήμιση για μια συγκεκριμένη εκδρομή στον μπάλο από την δικιά μας εταιρεία.

Αυτή είναι και η έννοια της  στρατηγικής στόχευσης του κοινού, δηλαδή κάθε διαφήμιση μας να εμφανίζετε σε ανθρώπους που πιθανότατα να τους ενδιαφέρει. Η επίτευξη μιας ιδιαίτερα στοχευμένης διαφήμισης είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που προσφέρει η διαφήμιση στο internet, έναντι άλλων παραδοσιακών μέσων όπως π.χ. τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες. Η μεγάλη διάφορα είναι ότι την διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα θα την δουν άτομα που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τους ενδιαφέρει αυτό που διαφημίζεται. Αντίθετα στις  συγκεκριμένες στοιχούμενες διαφήμισης CPC  θα εμφανιστεί η διαφήμιση  μας  στο σωστό κοινό την σωστή στιγμή.

Η στόχευση  των διαφημίσεων μπορεί να γίνει καθορίζοντας λέξεις κλειδιά που θα ενεργοποιούν το πότε θα  εμφανίζεται η διαφήμιση μας, μέσω γεωγραφικής στόχευσης ώστε να στοχεύσουμε σε συγκεκριμένες χώρες, όπως επίσης και σε επιλεγμένο κοινό που πιστεύουμε  ότι θα έχουμε παραπάνω πιθανότητες να είναι το κοινό που ψάχνουμε. πχ  μια εταιρεία δραστηριοτήτων θα Μπορούσε να στοχεύσει σε Άγγλους που είναι αυτή την στιγμή στα Χάνια  και ψάχνουν τι θα κάνουν  στις διακοπές τους.

Μετρήστε τις επισκέψεις σας

Μέσα από την πλατφόρμα μπορούμε να δούμε τον ακριβής αριθμό των clicks που κερδίσατε από το pay per click advertising. Αυτό μπορούμε επίσης να το δούμε και από άλλα εργαλεία όπως το Google Analytics – Hotjar κλπ.

Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να συγκρίνουμε τα έσοδα που είχαμε πριν ξεκινήσει η διαφήμιση, με τα κέρδη που θα έχετε μετά από ένα Χ χρονικό διάστημα, ας πούμε ένα μήνα. Αν η αύξηση των κερδών είναι μεγαλύτερη από το κόστος της διαφήμισης, η καμπάνια σας πιθανότατα είναι επιτυχημένη.

Mαθετε περισσοτερα

Μετρήστε τις επισκέψεις σας

Μέσα από την πλατφόρμα μπορούμε να δούμε τον ακριβές αριθμό των clicks που κερδίσατε από το pay per click advertising. Αυτό μπορούμε επίσης να το δουμε και απο αλλα εργαλεία οπως το Google Analytics – Hotjar κλπ.

Αυτό που πρέπει να κανουμε, είναι να συγκρίνουμε τα εσοδα που είχαμε πριν ξεκινήσει η διαφημίση, με τα κέρδη που θα έχετε μετά από ένα Χ χρονικό διάστημα, ας πούμε ένα μήνα. Αν η αύξηση των κερδών είναι μεγαλύτερη από το κόστος της διαφήμισης, η καμπάνια σας πιθανότατα είναι επιτυχημένη.

See job offers

Aποτελέσματα

Μετράμε τα αποτελέσματα ώστε να ξέρουμε ποτέ  και ποσό είναι επιτυχημένη η καμπάνια μας

75%

ΜΕΤΑΡΟΠΕΣ

90%

ROI

95%

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ TRAFFIC

100%

ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ