Εκπαίδευση

Εκπαίδευση2019-01-03T13:10:05+00:00
201, 2019

hotel organic search engine optimization

By |January 2nd, 2019|Categories: SEO|

SEO & Τοπική Αναζήτηση Ψάχνετε για σχέδια προώθησης που να σας εξασφαλίζουν έντονη παρουσία στη Οργανική και Τοπική Αναζήτηση; Οι μηχανές αναζήτησης βελτιώνουν τους αλγόριθμούς τους κάθε μέρα για να συμβαδίζουν με τις ανάγκες αναζήτησης των καταναλωτών, ενώ η συμπεριφορά αναζήτησης των ταξιδιωτών αλλάζει μαζί με την τεχνολογία. Ως εταιρεία, στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε αυτές τις τάσεις και να αναπτύξουμε επαναστατικές τεχνικές μάρκετινγκ για τους πελάτες μας που δραστηριοποιούνται [...]

2009, 2018

Τέσσερις ερωτήσεις για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

By |September 20th, 2018|Categories: Συμβουλευτική|

Τέσσερις ερωτήσεις για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας Της Karen E. Klein Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις είναι οι πωλήσεις, λέει ο Howard Stevenson, «κατά συρροή» επιχειρηματίας, ομότιμος καθηγητής επιχειρηματικότητας στο Harvard Business School και συγγραφέας ή επιμελητής 11 βιβλίων για την επιχειρηματικότητα. «Πολλοί άνθρωποι φοβούνται τις πωλήσεις. Στους ακαδημαϊκούς κύκλους αναφέρομαι συχνά στη σημασία τους, για προσπαθήστε όμως να βρείτε ένα μάθημα για τη διαχείριση [...]

1809, 2018

34 ερωτήσεις και απαντήσεις για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων τύπου Airbnb

By |September 18th, 2018|Categories: Οικονομικά θέματα|Tags: |

1. Πότε μια μίσθωση ακινήτου ορίζεται ως βραχυχρόνια στο πλαίσιο της οικονομίας του διαμοιρασμού; Οι διατάξεις του άρ. 111 του ν.4446/2016 και του άρ. 39 του ν.4172/2013 αναφέρονται αποκλειστικά και μόνο στις Βραχυχρόνιες Μισθώσεις που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της «οικονομίας του διαμοιρασμού», δηλαδή μισθώσεις ακινήτων που συνάπτονται μέσω των ψηφιακών πλατφορμών για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, μικρότερη του έτους και όταν δεν παρέχονται άλλες υπηρεσίες πλην της διαμονής και [...]

1804, 2017

4 λόγοι για τους οποίους το Online Marketing είναι ζωτικής σημασίας για το ξενοδοχείο ή την βίλλα σας

By |April 18th, 2017|Categories: Uncategorized|

4 λόγοι για τους οποίους το Online Marketing είναι ζωτικής σημασίας για το ξενοδοχείο ή την βίλλα σας 1) Οι ταξιδιώτες είναι σε απευθείας σύνδεση συχνά. Κατά την τελευταία δεκαετία, οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει δραστικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράσουν με το Internet και την τεχνολογία κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να συνδεθείτε στο Internet ήταν να επισκεφθείτε ένα [...]

501, 2017

Πως να ρυθμίσετε τιμές για το κατάλυμα σας

By |January 5th, 2017|Categories: How To, Συμβουλευτική|

Πως να ρυθμίσετε τιμές για το κατάλυμα σας; Πρώτα απ’ όλα, να διευκρινίσουμε ότι το να ρυθμίσετε τη σωστή τιμή για τα καταλύματά σας δεν δεν αφορά μόνο τα αρχικά σας κέρδη. Βρίσκοντας τα πιο δυνατά σημεία της αγοράς που αφορά η επιχείρησή σας, μπορείτε να διασφαλίσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες, που θα αξιολογήσουν σωστά την περιουσία σας. Υποτιμώντας την επιχείρησή σας ,όχι μόνο θα χάσετε χρήματα, αλλά θα είναι πιο [...]

512, 2016

Πώς να διαχειριστείτε τη φήμη του καταλύματός σας στο διαδίκτυο;

By |December 5th, 2016|Categories: How To, Tips & Tricks|

Πώς να διαχειριστείτε τη φήμη του καταλύματός σας στο διαδίκτυο; Ανά διαστήματα,δημοσιεύουμε περιεχόμενο όπου μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας με όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αυτό ακριβώς είναι που κάνουν και οι πελάτες σας! Η δύναμη του διαδικτύου και της μαζικής επίδρασης που έχει σήμερα, αντανακλάται στην πληρότητα του καταλύματός σας. Είναι απογοητευτικό να μην μπορείτε να ελέγχετε τι λένε οι άνθρωποι για το κατάλυμά σας. Στο παρελθόν, η ζημία [...]

2211, 2016

Πώς να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες

By |November 22nd, 2016|Categories: Tips & Tricks, Συμβουλευτική|

Πώς να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες Οι ξενοδόχοι αφιερώνουν χρόνια για να διαφημίσουν τα καταλύματά τους στο διαδίκτυο, με στόχο, κυρίως, να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ένα συχνά παραμελημένο μέρος για να δείτε είναι οι παλιοί σας πελάτες, οι επαναλαμβανόμενοι ή ελληνιστί οι Repeater σας. Η επικοινωνία με τους πελάτες που έχουν ήδη μείνει σε εσάς είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να οικοδομήσετε το μέλλον της επιχείρησής σας. Όχι [...]

2111, 2016

Επεκταθείτε σε ξένες αγορές

By |November 21st, 2016|Categories: Marketing, Web|

Διαβάστε όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να επεκταθείτε σε νέες αγορές: από την έρευνα , το μαρκέτινγκ έως τη μετάφραση και τις διασυνοριακές πωλήσεις μέσω του διαδικτύου. Έχετε σκεφτεί να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε νέους πελάτες που ζουν σε άλλες χώρες και μιλούν άλλες γλώσσες; Χάρη στην ψηφιακή διαφήμιση όταν σκέφτεστε “νέοι πελάτες”, μπορείτε κάλλιστα να εννοείτε και πελάτες εκτός συνόρων. Κάτι που παλιά [...]

211, 2016

SEO για πανδοχεία, ξενοδοχεία, & μικρά καταλλύματα

By |November 2nd, 2016|Categories: SEO|

SEO για πανδοχεία, ξενοδοχεία, βίλλες & μικρά καταλύματα Σίγουρα κάθε ξενοδοχείο μπορεί να πάρει το τέλειο SEO με ένα συνεχή προϋπολογισμό για μάρκετινγκ. Αλλά τι γίνεται με τα ξενοδοχεία με περιορισμένους πόρους μάρκετινγκ; Τι γίνεται με ξενώνες, ενοικιαζόμενα δωμάτια, Bed & Breakfast, βίλλες και άλλα μικρά καταλύματα; Είναι πιο δύσκολο για μια μικρή επιχείρηση να επενδύσει σε SEO ώστε να γίνει σωστά. Τα καλά νέα είναι ότι είναι δυνατό [...]

3010, 2016

Απλά βήματα για να Σχεδιάσετε την Ιστοσελίδα του Καταλλύματος σας Σωστά

By |October 30th, 2016|Categories: Web|

Εάν είστε ιδιοκτήτης, διευθυντής ή διαχειριστής ενός ξενοδοχείου, μιας βίλλας, ενός Airbnb ίσως νιώσετε την ανάγκη για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας, έτσι ώστε να κάνετε πιο έντονη την διαδικτυακή σας παρουσία. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η δημιουργία προφίλ (ή η βελτίωση υφιστάμενων) σε μεγάλα ταξιδιωτικά κανάλια (ΟΤΑ’s) σας φέρνει στα μισά του δρόμου, οπότε η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει βελτιστοποιηθεί γιατί εξακολουθεί να είναι [...]

1810, 2016

Κάντε τα πρώτα σας βήματα για να πετύχετε στο ίντερνετ!

By |October 18th, 2016|Categories: How To|

Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικούς στόχους. Είναι πολύ σημαντικό πριν ξεκινήσετε να ασχολήστε με την παρουσία της επιχείρησής σας στο ίντερνετ να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε για να μπορείτε θέσετε μετά τις προτεραιότητες σας και να δημιουργήσετε το κατάλληλο πλάνο. Έτσι θα έχετε πάντα τον έλεγχο. Το ίντερνετ μας δίνει πολλούς τρόπους για να προωθήσουμε μια επιχείρηση ή τον εαυτό σας. Εκμεταλλευτείτε τα ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ και απογειώστε την [...]

1510, 2016

Διαδικτυακές ευκαιρίες για να οδηγήσετε την επιχείρηση σας σε νέο επίπεδο!

By |October 15th, 2016|Categories: How To|

Είναι γεγονός ότι από τη στιγμή που γεννήθηκε το ίντερνετ, ο κόσμος υιοθετεί με μεγάλο ενθουσιασμό οτιδήποτε ψηφιακό. Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το ίντερνετ παγκοσμίως και δαπανούν ολο κ περισσότερο χρόνο σε αυτό. Μαζί θα δούμε με ποιο τρόπο μπορεί το ίντερνετ να ωφελήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις. - Θέλετε να πάρετε μια ιδέα τι έχει συμβεί τα τελευταία 15 χρόνια; Το 2000, χρησιμοποιούσαν το ίντερνετ περίπου 361 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο [...]

1310, 2016

8 συμβουλές για να κάνετε τη διαμονή στη βίλα, το διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίζει

By |October 13th, 2016|Categories: Tips & Tricks, Συμβουλευτική|

Συμβουλές για να κάνετε τη διαμονή στη βίλλα, το διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίζει: Οι επισκέπτες πλέον έχουν πολλές επιλογές για την ενοικίαση καταλύματος, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για τους κάνετε του να προτιμούν τη βίλλα, το  διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας έναντι  άλλων. Δεν πρόκειται να μιλήσουμε σήμερα για φανταχτερές, ακριβές ιστοσελίδες ή φανταχτερές φόρμες κράτησης ή ακόμα και το Google. Θα μιλήσουμε για απλά φθηνά [...]

Μεγιστοποίούμε τα εσόδα σας μέσα από ένα δίκτυο προβολής άνω των 500 εκατομμυρίων ταξιδιωτών ανά μήνα

Κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ αρχίζει και τελειώνει με μια ισχυρή βάση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ