Πώς να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες

/, Συμβουλευτική/Πώς να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες

Πώς να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες

Οι ξενοδόχοι αφιερώνουν χρόνια για να διαφημίσουν τα καταλύματά τους στο διαδίκτυο, με στόχο, κυρίως, να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ένα συχνά παραμελημένο μέρος για να δείτε είναι οι παλιοί σας πελάτες, οι επαναλαμβανόμενοι ή ελληνιστί οι Repeater σας. Η επικοινωνία με τους πελάτες που έχουν ήδη μείνει σε εσάς είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να οικοδομήσετε το μέλλον της επιχείρησής σας. Όχι μόνο θα ξέρετε ότι τους αρέσει να ταξιδεύουν, αλλά ότι έχουν επιλέξει,για το σκοπό αυτό, το δικό σας κατάλυμα. Σε δημοσκόπηση που έγινε για λογαριασμό της cheapflights.com προέκυψε ότι το 85% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών προτίμησαν για τις διακοπές τους το ίδιο μέρος πάνω από μία φορά! Πώς σας φαίνεται, λοιπόν, το 85% των προηγούμενων επισκεπτών σας;

¨Πώς γίνεται να έχω κι εγώ επαναμβανόμενους πελάτες¨:   Το να προσεγγίσετε τους επισκέπτες που έχουν μείνει ήδη σε εσάς μοιάζει κάπως με ένα ραντεβού(!) Η πρώτη κουβέντα είναι συνήθως το δύσκολο κομμάτι.

Εδώ θα βρείτε 5 ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να «σπάσει ο πάγος»  και να ισχυροποιήσετε την εικόνα της επιχείρησης, γιατί,αυτοί, οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες θα είναι η καλύτερη διαφήμισή σας.

Ξεπεράστε τα συνηθισμένα

Οι καλεσμένοι σας θα λαμβάνουν δεκάδες, ακόμη και εκατοντάδες  μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε μέρα. Ενώ το email είναι ακόμα μια μεγάλη πηγή μάρκετινγκ, η προβολή σας θα μπορούσε να είναι καλύτερα αποτελεσματική αν κάνετε κάτι αναπάντεχο. Στείλτε τους ένα πακέτο.

Έχετε ήδη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Κρατήσατε την ταχυδρομική διεύθυνση τους, όταν έκλεισαν ένα δωμάτιο. Στείλτε τους μια ευχαριστήρια κάρτα για τη διαμονή τους. Στείλτε τους ένα μικρό δώρο που θα βλέπουν κάθε μέρα για να τους υπενθυμίζει το κατάλυμά σας. Θα μπορούσε να είναι ένα ημερολόγιο ψυγείου με το λογότυπο και τα στοιχεία επικοινωνίας του ακινήτου σας. Ή, θα μπορούσε να είναι ένα ωραίο μπρελόκ. Η σκέψη θα εκτιμηθεί, και όταν θα έρθει η ώρα για διακοπές και πάλι, θα σας σκεφτούν.

Email

Τι λέγαμε παραπάνω ότι αποτελεί κοινότυπο; Ε ναι λοιπον, όσο συνηθισμένο και να είναι η χρήση του είναι ευρέως διαδεδομένο. Το email( ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) εξακολουθεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κερδίσετε τους επισκέπτες. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν 4,5 δισεκατομμύρια λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον κόσμο. Ο μέσος πελάτης σας ελέγχει το email του/της 15 φορές την ημέρα. Αν και είναι δύσκολο να ακουστεί η φωνή σας σε μια τόσο μεγάλη πλατφόρμα, το e-mail είναι ακριβώς πολύ προσοδοφόρο για να το αγνοήσει κάποιος.
Είναι πιθανό να έχετε ήδη μια λίστα με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των καλεσμένων σας. Αν δεν έχετε ακόμα αρχίσει ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ιδιοκτησία σας, δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία από ότι τώρα. Η χρήση του αποτελεί εκπληκτικά προσιτή.

Έγκαιρη Υπενθύμιση

Είτε θέλετε να χρησιμοποιήσετε e-mail  είτε κανονικό ταχυδρομείο, υπενθυμίστε τους την επιχείρησή σας όταν έρθει η ώρα των διακοπών. Οι καλεσμένοι σας πιθανό να πάνε διακοπές περίπου την ίδια εποχή κάθε χρόνο. Έτσι, στείλτε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ή μια κάρτα περίπου έναν μήνα πριν από το επόμενο ταξίδι τους. Προσφέροντάς τους μια έκπτωση, δωρεάν γεύματα, δωρεάν ξεναγήσεις, ή κάποιο άλλο προνόμιο.


Μια εικόνα χίλιες λέξεις
Είναι σπάνιο για τους ταξιδιώτες να δουν όλα τα αξιοθέατα, όταν επισκέπτονται μια νέα τοποθεσία. Είστε στην κατάλληλη θέση για να δώσετε στους επισκέπτες σας νέες ιδέες. Με την υπενθύμιση ταξιδιού ,συμπεριλάβετε και ένα φυλλάδιο ή blog post τύπου »πράγματα που μπορεί να μην έχετε κάνει”. Μπορεί να περιλαμβάνει κάποια λιγότερο γνωστά σημεία, εστιατόρια, ή εκδηλώσεις κοντά στην ιδιοκτησία σας. Δώστε τους ένα λόγο να έρθουν πίσω (για να δουν τα πράγματα που έχασαν την τελευταία φορά), και στη συνέχεια να τους δώσει ένα κίνητρο (έκπτωση).

Προγράμματα loyalty (Προγράμματα Πιστότητας)

Οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες χρησιμοποιούν προγράμματα πιστότητας για χρόνια και με μεγάλη επιτυχία. Δοκιμάστε ένα με το δικό σας τρόπο. Δώστε στα δικά σας “μέλη της λέσχης” ή “κατόχους καρτών” εκπτώσεις σε τοπικές ξεναγήσεις, εστιατόρια και χώρους. Προσφέρετέ τους τσάντες δώρων κατά την άφιξή τους. Δώστε τους δωρεάν αναβαθμίσεις, ή γεύματα. Βρείτε τρόπους για να δώσετε αξία στα δικά σας προγράμματα πιστότητας, για να ενθαρρυνθεί το 85% των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών να έρχεται ξανά και ξανά σε εσάς.

2018-10-08T20:38:10+00:00