Πώς να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες

Οι ξενοδόχοι αφιερώνουν χρόνο και χρήμα για να διαφημίσουν τα καταλύματά τους στο διαδίκτυο, με στόχο, κυρίως, να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ένα συχνά παραμελημένο κομματι είναι οι παλιοί πελάτες, οι επαναλαμβανόμενοι ή αλλιώς οι Repeater. Η επικοινωνία με τους πελάτες που έχουν ήδη μείνει σε εσάς είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να οικοδομήσετε το μέλλον της επιχείρησής σας. Όχι μόνο ξέρετε ότι τους αρέσει να ταξιδεύουν, αλλά ότι έχουν επιλέξει,για το σκοπό αυτό, το δικό σας κατάλυμα. Σε δημοσκόπηση που έγινε για λογαριασμό της Cheapflights.com προέκυψε ότι το 85% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών προτίμησαν για τις διακοπές τους το ίδιο μέρος πάνω από μία φορά!

¨Πώς γίνεται να έχω κι εγώ επαναλαμβανόμενους πελάτες¨: Το να προσεγγίσετε τους επισκέπτες που έχουν μείνει ήδη σε εσάς μοιάζει κάπως με ένα ραντεβού(!) Η πρώτη κουβέντα είναι συνήθως το δύσκολο κομμάτι.

Παρακάτω, θα βρείτε 5 ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να προσεγγίσετε τον πελάτη σας, να σας επισκεφθεί ξανά και να ισχυροποιήσετε την εικόνα της επιχείρησης σας, διότι αυτή η κατηγορία πελατών είναι η καλύτερη διαφήμισή σας.

Ξεπεράστε τα συνηθισμένα

Όλοι μας, λαμβάνουμε δεκάδες ή σε κάποιες περιπτώσεις εκατοντάδες μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθημερινά, έτσι και οι πελάτες σας. Ενώ το email είναι ακόμα μια μεγάλη πηγή μάρκετινγκ, η προβολή σας θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματική αν κάνετε κάτι αναπάντεχο.

Έχετε ήδη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Κρατήστε την ταχυδρομική διεύθυνση τους, όταν έκλεισαν ένα δωμάτιο. Στείλτε τους μια ευχαριστήρια κάρτα για τη διαμονή τους. Στείλτε τους ένα μικρό δώρο που θα βλέπουν κάθε μέρα για να τους υπενθυμίζει το κατάλυμά σας. Θα μπορούσε να είναι ένα ημερολόγιο ψυγείου με το λογότυπο και τα στοιχεία επικοινωνίας του ακινήτου σας. Ή, θα μπορούσε να είναι ένα ωραίο μπρελόκ. Η σκέψη θα εκτιμηθεί, και όταν θα έρθει η ώρα για διακοπές και πάλι, θα σας σκεφτούν.

Email

Όσο συνηθισμένο και να είναι, η χρήση του είναι ευρέως διαδεδομένη. Το email( ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) εξακολουθεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κερδίσετε τους επισκέπτες σας. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν 4,5 δισεκατομμύρια λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον κόσμο. Ο μέσος πελάτης σας ελέγχει το email του/της 15 φορές την ημέρα. Αν και είναι δύσκολο να ακουστεί η φωνή σας σε μια τόσο μεγάλη πλατφόρμα, το e-mail είναι ακριβώς πολύ προσοδοφόρο για να το αγνοήσει κάποιος.

Είναι πιθανό να έχετε ήδη μια λίστα με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των καλεσμένων σας. Αν δεν έχετε ακόμα μία, δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία από ότι τώρα. Η χρήση του είναι εκπληκτικά προσιτή.

Έγκαιρη Υπενθύμιση

Είτε θέλετε να χρησιμοποιήσετε e-mail, είτε κανονικό ταχυδρομείο, υπενθυμίστε τους την επιχείρησή σας όταν έρθει η ώρα των διακοπών. Οι καλεσμένοι σας πιθανό να πάνε διακοπές περίπου την ίδια εποχή κάθε χρόνο. Έτσι, στείλτε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ή μια κάρτα περίπου έναν μήνα πριν από το επόμενο ταξίδι τους. Προσφέροντάς τους μια έκπτωση, δωρεάν πρωινό, δωρεάν ξεναγήσεις, ή κάποιο άλλο προνόμιο.


Μια εικόνα χίλιες λέξεις

Είναι σπάνιο για τους ταξιδιώτες να δουν όλα τα αξιοθέατα, όταν επισκέπτονται μια νέα τοποθεσία. Είστε στην κατάλληλη θέση για να δώσετε στους επισκέπτες σας νέες ιδέες. Με την υπενθύμιση ταξιδιού ,συμπεριλάβετε και ένα φυλλάδιο ή blog post τύπου “πράγματα που μπορεί να μην έχετε κάνει”. Μπορεί να περιλαμβάνει κάποια λιγότερο γνωστά σημεία, εστιατόρια, ή εκδηλώσεις κοντά στην ιδιοκτησία σας. Δώστε τους ένα λόγο να έρθουν πίσω (για να δουν τα πράγματα που έχασαν την τελευταία φορά), και στη συνέχεια να τους δώσει ένα κίνητρο (έκπτωση).

Προγράμματα loyalty (Προγράμματα Πιστότητας)

Οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες χρησιμοποιούν προγράμματα πιστότητας για χρόνια και με μεγάλη επιτυχία. Δοκιμάστε ένα με το δικό σας τρόπο. Προσφέρτε, στους δικούς σας τακτικούς πελάτες, εκπτώσεις σε τοπικές ξεναγήσεις, εστιατόρια, παιδότοπους κ.α. Προσφέρετέ τους τσάντες με μικρά τοπικά δώρα κατά την άφιξή ή την αναχώρηση τους. Βρείτε τρόπους να δώσετε αξία στα δικά σας προγράμματα πιστότητας, για να ενθαρρυνθεί το 85% των τακτικών επισκεπτών να έρχεται ξανά και ξανά σε εσάς.

Πώς να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες

Οι ξενοδόχοι αφιερώνουν χρόνο και χρήμα για να διαφημίσουν τα καταλύματά τους στο διαδίκτυο, με στόχο, κυρίως, να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ένα συχνά παραμελημένο κομματι είναι οι παλιοί πελάτες, οι επαναλαμβανόμενοι ή αλλιώς οι Repeater. Η επικοινωνία με τους πελάτες που έχουν ήδη μείνει σε εσάς είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να οικοδομήσετε το μέλλον της επιχείρησής σας. Όχι μόνο ξέρετε ότι τους αρέσει να ταξιδεύουν, αλλά ότι έχουν επιλέξει,για το σκοπό αυτό, το δικό σας κατάλυμα. Σε δημοσκόπηση που έγινε για λογαριασμό της Cheapflights.com προέκυψε ότι το 85% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών προτίμησαν για τις διακοπές τους το ίδιο μέρος πάνω από μία φορά!

¨Πώς γίνεται να έχω κι εγώ επαναλαμβανόμενους πελάτες¨: Το να προσεγγίσετε τους επισκέπτες που έχουν μείνει ήδη σε εσάς μοιάζει κάπως με ένα ραντεβού(!) Η πρώτη κουβέντα είναι συνήθως το δύσκολο κομμάτι.

Παρακάτω, θα βρείτε 5 ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να προσεγγίσετε τον πελάτη σας, να σας επισκεφθεί ξανά και να ισχυροποιήσετε την εικόνα της επιχείρησης σας, διότι αυτή η κατηγορία πελατών είναι η καλύτερη διαφήμισή σας.

Ξεπεράστε τα συνηθισμένα

Όλοι μας, λαμβάνουμε δεκάδες ή σε κάποιες περιπτώσεις εκατοντάδες μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθημερινά, έτσι και οι πελάτες σας. Ενώ το email είναι ακόμα μια μεγάλη πηγή μάρκετινγκ, η προβολή σας θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματική αν κάνετε κάτι αναπάντεχο.

Έχετε ήδη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Κρατήστε την ταχυδρομική διεύθυνση τους, όταν έκλεισαν ένα δωμάτιο. Στείλτε τους μια ευχαριστήρια κάρτα για τη διαμονή τους. Στείλτε τους ένα μικρό δώρο που θα βλέπουν κάθε μέρα για να τους υπενθυμίζει το κατάλυμά σας. Θα μπορούσε να είναι ένα ημερολόγιο ψυγείου με το λογότυπο και τα στοιχεία επικοινωνίας του ακινήτου σας. Ή, θα μπορούσε να είναι ένα ωραίο μπρελόκ. Η σκέψη θα εκτιμηθεί, και όταν θα έρθει η ώρα για διακοπές και πάλι, θα σας σκεφτούν.

Email

Όσο συνηθισμένο και να είναι, η χρήση του είναι ευρέως διαδεδομένη. Το email( ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) εξακολουθεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κερδίσετε τους επισκέπτες σας. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν 4,5 δισεκατομμύρια λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον κόσμο. Ο μέσος πελάτης σας ελέγχει το email του/της 15 φορές την ημέρα. Αν και είναι δύσκολο να ακουστεί η φωνή σας σε μια τόσο μεγάλη πλατφόρμα, το e-mail είναι ακριβώς πολύ προσοδοφόρο για να το αγνοήσει κάποιος.

Είναι πιθανό να έχετε ήδη μια λίστα με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των καλεσμένων σας. Αν δεν έχετε ακόμα μία, δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία από ότι τώρα. Η χρήση του είναι εκπληκτικά προσιτή.

Έγκαιρη Υπενθύμιση

Είτε θέλετε να χρησιμοποιήσετε e-mail, είτε κανονικό ταχυδρομείο, υπενθυμίστε τους την επιχείρησή σας όταν έρθει η ώρα των διακοπών. Οι καλεσμένοι σας πιθανό να πάνε διακοπές περίπου την ίδια εποχή κάθε χρόνο. Έτσι, στείλτε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ή μια κάρτα περίπου έναν μήνα πριν από το επόμενο ταξίδι τους. Προσφέροντάς τους μια έκπτωση, δωρεάν πρωινό, δωρεάν ξεναγήσεις, ή κάποιο άλλο προνόμιο.


Μια εικόνα χίλιες λέξεις

Είναι σπάνιο για τους ταξιδιώτες να δουν όλα τα αξιοθέατα, όταν επισκέπτονται μια νέα τοποθεσία. Είστε στην κατάλληλη θέση για να δώσετε στους επισκέπτες σας νέες ιδέες. Με την υπενθύμιση ταξιδιού ,συμπεριλάβετε και ένα φυλλάδιο ή blog post τύπου “πράγματα που μπορεί να μην έχετε κάνει”. Μπορεί να περιλαμβάνει κάποια λιγότερο γνωστά σημεία, εστιατόρια, ή εκδηλώσεις κοντά στην ιδιοκτησία σας. Δώστε τους ένα λόγο να έρθουν πίσω (για να δουν τα πράγματα που έχασαν την τελευταία φορά), και στη συνέχεια να τους δώσει ένα κίνητρο (έκπτωση).

Προγράμματα loyalty (Προγράμματα Πιστότητας)

Οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες χρησιμοποιούν προγράμματα πιστότητας για χρόνια και με μεγάλη επιτυχία. Δοκιμάστε ένα με το δικό σας τρόπο. Προσφέρτε, στους δικούς σας τακτικούς πελάτες, εκπτώσεις σε τοπικές ξεναγήσεις, εστιατόρια, παιδότοπους κ.α. Προσφέρετέ τους τσάντες με μικρά τοπικά δώρα κατά την άφιξή ή την αναχώρηση τους. Βρείτε τρόπους να δώσετε αξία στα δικά σας προγράμματα πιστότητας, για να ενθαρρυνθεί το 85% των τακτικών επισκεπτών να έρχεται ξανά και ξανά σε εσάς.