Petritos Hotel

3 Αστέρων Ξενοδοχείο

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ

82.6%

ΑΥΞΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ

104%

ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

131%

Customer Success: Αύξησή Κρατήσεων κατά +131% με Σωστή Μηχανοργάνωση

Το Petritos Hotel είναι ένα μικρό 3 αστέρων ξενοδοχείο 9 δωματίων, στα όμορφα Φαλάσσαρνα. Προσέλκυσε την Hotelyzer για την Μηχανοργάνωση του, την Διαχείριση των Καναλιών ΟΤΑ & ΤΑ, την Διαχείριση των Κρατήσεων του, το Νέο Σχεδιασμό του Λογότυπου και την Δημιουργία Νέας Ιστοσελίδας για να καταφθάνει ένα σύνολό επισκεπτών μέσα από την Στρατηγική Μάρκετινγκ που ορίσαμε.

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ

Προκλήσεις
Ένα παλιό κατάλυμα, μια νέα ιστοσελίδα, μια νέα στρατηγική

Το Petritos Hotel είναι ένα 3 αστέρων ξενοδοχείο το οποίο δεν διέθετε ιστοσελίδα ούτε ήταν καταχωρημένο σε ΟΤΑ & ΤΑ κανάλια και είχε απέναντι του ένα συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό. Επέλεξαν την Hotelyzer επειδή ήθελαν να προχωρήσουν και σε κάτι πέρα από μια “όμορφη ιστοσελίδα”. Ζήτησαν επίσης συμβουλές και διαχείριση των ΟΤΑ & ΤΑ καναλιών καθώς και των Κρατήσεων τους και επιθυμούσαν μια συνοδευτική στρατηγική μάρκετινγκ ΟΤΑ & ΤΑ καναλιών που να αντικατοπτρίζει τους πελάτες-στόχους τους οποίους εξυπηρετεί το ξενοδοχείο.

  • Δημιουργία επαγγελματικής Αρχιτεκτονικής Φωτογράφισης
  • Δημιουργία ΟΤΑ & ΤΑ καναλιών
  • Δημιουργία Ιστοσελίδας
  • Ανάλυση αγοράς/ανταγωνισμού για σωστή τιμολογιακή πολιτική
  • Εκπαίδευση Ιδιοκτητών

Λύσεις
Μηχανοργάνωση και Συμβουλευτική

Η Hotelyzer ανέπτυξε μια στρατηγική που επικεντρώθηκε σε πολλά βασικά στοιχεία, που περιλάμβαναν την δημιουργία ιστότοπου, την δημιουργία και διαχείριση ΟΤΑ & ΤΑ καναλιών,  την παραμετροποίηση προγραμμάτων για την σωστή μηχανοργάνωση και την καθοδήγηση της δημιουργίας φωτογραφικού και έντυπου υλικού.

  • Δώσαμε μεγάλη βάση στη συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων με τους ταξιδιώτες σε όλα τα κανάλια.
  • Δημιουργήσαμε  προσωποποιημένα μηνύματα που να αναδεικνύουν το Brand για να βελτιώσουμε την εμπειρία και τη δέσμευση των χρηστών με την επιχείρηση.
  • Έγινε καταγραφή και αξιοποίηση των κριτικών των πελατών για την βελτίωση της επιχείρησης.

Στόχοι
Ανάλυση δεδομένων

  • Η Hotelyzer ανέλυσε τα δημογραφικά στοιχεία του προορισμού του ξενοδοχείου και διαπίστωσε ότι ένα μεγάλο σύνολο του όγκου των κρατήσεων πραγματοποιήθηκε από ζευγάρια και ηλικίες 20-65.
  • Περαιτέρω ανάλυση κατέδειξε επίσης ότι το 30% της επισκεψιμότητας που καταφθάνει στο κατάλυμα προέρχεται από άλλα κανάλια.
  • Το Petritos Hotel ήθελε μια ολιστική στρατηγική που να επικεντρώνεται στο ακροατήριο-στόχο και αξιοποιήσαμε μια omnichannel προσέγγιση μάρκετινγκ.

Οφέλη
80.6% Πληρότητα, 131% Αύξηση Κρατήσεων.

Η επαγγελματική αρχιτεκτονική φωτογράφηση, ο σχεδιασμός των καναλιών ΟΤΑ & ΤΑ και η δημιουργία του ιστότοπου ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας, με σημαντική αύξηση σε μερικές βασικές μετρήσεις:

  • 131% Αύξηση Κρατήσεων.
  • 41,9% Αύξηση απευθείας κρατήσεων από την ιστοσελίδα της επιχείρησης.
  • 104% Αύξηση των εσόδων.
Οι υπηρεσειες μας