Spring Apartments

Ξενοδοχείο Διαμερισμάτων

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ

82.3%

ΑΥΞΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ

89%

ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

20%

Customer Success: Αύξησή Εσόδων κατά +89% με Σωστή Μηχανοργάνωση

Το Spring Apartments είναι ένα ολοκαίνουργιο ξενοδοχείο 7 διαμερισμάτων πιστοποιημένο με 3 κλειδιά, στο κέντρο της πόλης των Χανίων. Προσέλκυσε την Hotelyzer για την Μηχανοργάνωση του, την Διαχείριση των Καναλιών ΟΤΑ & ΤΑ, την Διαχείριση των Κρατήσεων του, το Σχεδιασμό του Λογότυπου και την Δημιουργία Ιστοσελίδας για να καταφθάνει ένα σύνολό επισκεπτών μέσα από την Στρατηγική Μάρκετινγκ που ορίσαμε.

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε πολύ για τη συνεργασία μας.
Σε όλη την διάρκεια των δύο ετών της συνεργασίας μας, δείξατε εξαιρετικό επαγγελματισμό και μεγάλη παραγωγικότητα. Οι προσπάθειές σας κατάφεραν να αυξήσουν το εισόδημά μας από τότε που ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας.

Κώστας Λιοδάκης, Ιδιοκτήτης

Προκλήσεις
Ένα νέο κατάλυμα, μια νέα ιστοσελίδα, μια νέα στρατηγική

Το Spring Apartments άνοιξε τις πόρτες τους τον Ιούλιο του 2017 και με ένα συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό. Επέλεξαν την Hotelyzer επειδή ήθελαν να προχωρήσουν και σε κάτι πέρα από μια “όμορφη ιστοσελίδα”. Ζήτησαν επίσης ότι ο ιστότοπος θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τους πελάτες-στόχους τους οποίους εξυπηρετεί το ξενοδοχείο και επιθυμούσαν μια συνοδευτική στρατηγική μάρκετινγκ ΟΤΑ & ΤΑ καναλιών που να ορίζεται με τον ίδιο τρόπο.

  • Δημιουργία επαγγελματικής Αρχιτεκτονικής Φωτογράφισης
  • Δημιουργία Ιστοσελίδας
  • Ανάλυση αγοράς/ανταγωνισμού για σωστή τιμολογιακή πολιτική
  •  Στελέχωση Operation Manager

Λύσεις
Μηχανοργάνωση και Συμβουλευτική

Η Hotelyzer ανέπτυξε μια στρατηγική που επικεντρώθηκε σε πολλά βασικά στοιχεία, που περιλάμβαναν την δημιουργία ιστότοπου, την δημιουργία και διαχείριση ΟΤΑ & ΤΑ καναλιών,  την παραμετροποίηση προγραμμάτων για την σωστή μηχανοργάνωση και την καθοδήγηση της δημιουργίας φωτογραφικού και έντυπου υλικού.

  • Δώσαμε μεγάλη βάση στη συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων με τους ταξιδιώτες σε όλα τα κανάλια.
  • Δημιουργήσαμε  προσωποποιημένα μηνύματα που να αναδεικνύουν το Brand για να βελτιώσουμε την εμπειρία και τη δέσμευση των χρηστών με την επιχείρηση.
  • Έγινε καταγραφή και αξιοποίηση των κριτικών των πελατών για την βελτίωση της επιχείρησης.

Στόχοι
Ανάλυση δεδομένων

  • Η Hotelyzer ανέλυσε τα δημογραφικά στοιχεία του προορισμού του ξενοδοχείου και διαπίστωσε ότι ένα μεγάλο σύνολο του όγκου των κλικ πραγματοποιήθηκε από ένα γυναικείο κοινό και ηλικίες 30-45.
  • Περαιτέρω ανάλυση κατέδειξε επίσης ότι το 30% της επισκεψιμότητας που καταφθάνει στην ιστοσελίδα προέρχεται από άλλα κανάλια.
  • Το Spring Apartments ήθελε μια ολιστική στρατηγική που να επικεντρώνεται στο ακροατήριο-στόχο και αξιοποιήσαμε μια omnichannel προσέγγιση μάρκετινγκ.

Οφέλη
82.3% Πληρότητα, 93% προβολή στα κανάλια ΟΤΑ & ΤΑ έναντι του ανταγωνισμού.

Η επαγγελματική αρχιτεκτονική φωτογράφηση, ο σχεδιασμός των καναλιών ΟΤΑ & ΤΑ και η δημιουργία του ιστότοπου ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας, με σημαντική αύξηση σε μερικές βασικές μετρήσεις:

  • 143% Αύξηση κρατήσεων
  • 20% Αύξηση απευθείας κρατήσεων από την ιστοσελίδα της επιχείρησης.
  • 82% Αύξηση των εσόδων.
Οι υπηρεσειες μας