Η χρήση ιδεών marketing ξενοδοχείων που να μπορούν να υλοποιηθούν από ανεξάρτητα καταλύματα, είναι ένα δύσκολο έργο. Ευτυχώς, η φιλοξενία είναι μια δραστηριότητα που προσφέρει άπειρες δυνατότητες για την ανάπτυξη σχέσεων με τον πελάτη σας. Ωστόσο, πολλοί ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες ακολουθούν μια συγκεκριμένη ρουτίνα στο marketing για το κατάλυμά τους. Ωστόσο, οι καμπάνιες marketing που δεν διαθέτουν φαντασία, κάνουν την ιδιοκτησία σας να δείχνει παρωχημένη και χωρίς ενδιαφέρον για τους επισκέπτες. Είναι πολύ βασικό το marketing να δείχνει μοντέρνα και ελκυστική την επιχείρηση σας για τους πιθανούς επισκέπτες..

Όταν πρόκειται για ιδέες marketing σχετικά με τα καταλύματα, υπάρχουν 2 βασικές στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσετε: το εξερχόμενο marketing και το εισερχόμενο marketing. 

Το εξερχόμενο marketing (Outbound Marketing), γνωστό και ως marketing ώθησης, περιλαμβάνει προωθητικές προσφορές και διαφημίσεις, που δίνουν ώθηση στο κοινό, ώστε να κάνει κράτηση. 

Από τη άλλη μεριά, το εισερχόμενο marketing(Inbound Marketing), γνωστό και ως marketing έλξης, στοχεύει στο να προσελκύσει το κοινό μέσω του brand name σας, ώστε να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη. 

Μπορείτε και πρέπει να χρησιμοποιείτε τακτικές και από τις δύο στρατηγικές για να έχετε ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing. 

Παρακάτω θα δείτε κάποιες δημιουργικές ιδέες των παραπάνω marketing, τις οποίες μπορείτε να εφαρμόσετε:

Outbound Marketing

  • Χρησιμοποιήστε πακέτα για ειδικές περιστάσεις

Οι ειδικές περιστάσεις αποτελούν έναν σημαντικό οδηγό για τις κρατήσεις. Αλλά ακόμα κι έτσι, πολλά ακίνητα χάνουν έσοδα αμελώντας να δημιουργήσουν μοναδικά πακέτα. Ο στόχος είναι να προσελκύσετε πελάτες δίνοντας τους μια προσαρμοσμένη προσφορά. Για παράδειγμα, επικεντρωθείτε στους ανθρώπους που θα συμμετάσχουν σε μια επικείμενη εκδήλωση, ένα αθλητικό γεγονός κ.α.: τι προσδοκούν; Τι τους αγχώνει σε αυτή την εμπειρία; Μεταφράστε τις απαντήσεις αυτών των απαντήσεων σε ένα πακέτο ιδανικό για τις ανάγκες τους.

Σε ένα αθλητικό γεγονός λοιπόν, που ελκύει πολύ κόσμο στην πόλη, δημιουργήστε ένα πακέτο το οποίο θα περιλαμβάνει ειδικό πρωινό για εκείνη τη μέρα ή μεταφορά από/προς το χώρο που διεξάγεται η εκδήλωση.

  • Δώστε έμφαση στις τοπικές συνεργασίες

Για αρχή, κάντε μια λίστα με τοπικές επιχειρήσεις και ανθρώπους που μπορεί να επωφεληθούν από μία συνεργασία μαζί σας. Υπάρχουν πολλά είδη επιχειρήσεων που χρειάζονται ένα κατάλυμα για να συνεργαστούν, όπως μικρά ταξιδιωτικά γραφεία ή ταξιδιωτικοί πράκτορες. Δείτε αν μπορείτε να κάνετε κάποια συμφωνία όπου θα προτείνουν το κατάλυμά σας σε ταξιδιώτες με αντάλλαγμα κάποια προμήθεια. 

Οι σωστές συνεργασίες μπορούν να ενισχύσουν τις παροχές που προσφέρει το κατάλυμά σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να διαφημίσετε συνεργασίες με τοπικά ταξιδιωτικά πρακτορεία που οργανώνουν εκδρομές, τα οποία θα προσφέρουν κάποια έκπτωση στους πελάτες σας. Δημιουργώντας έξυπνα πακέτα σε συνεργασία με τους τοπικούς συνεργάτες σας, μπορεί να σας οδηγήσει σε μια ανανέωση σχετικά με αυτά που θα είστε σε θέση να προσφέρετε στους μελλοντικούς επισκέπτες σας. 

  • Στοχοποιείστε παλαιότερους επισκέπτες σας

Η πλειοψηφία των ανεξάρτητων καταλυμάτων δεν διαθέτει προγράμματα αφοσίωσης – αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλειφθούν οι προσπάθειες προσέλκυσης παλαιότερων επισκεπτών. Στην πραγματικότητα, οι πιστοί επισκέπτες μπορούν να είναι πιο αληθινοί με τους ανεξάρτητους οικοδεσπότες, γιατί αυτή τους η πίστη προέρχεται από την εκτίμηση που έχουν για την προηγούμενη εμπειρία τους στο κατάλυμα.

Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία των πελατών σας που έχετε αποθηκεύσει, και στοχοποιείστε παλαιότερους επισκέπτες σας βασισμένοι σε προσφορές, όπως εκπτώσεις 10% ή άλλες ειδικές προσφορές. Αυτές οι προσφορές δεν πρέπει να προωθούνται μόνο ως μείωση τιμής, αλλά ως προσφορές ειδικά για τους παλαιότερους επισκέπτες. 

  • Στοχεύστε σε ομάδες

Τα μεγάλα groups ταξιδιωτών κλείνουν πιο συχνά ξενοδοχεία, αλλά τα μικρότερα groups ψάχνουν συχνότερα κάποια ανεξάρτητη ιδιοκτησία, που είναι πιο πιθανό να τους προσφέρει μία πιο μοναδική προσωπική εμπειρία. Μην παραλείψετε τα 3 είδη ομάδων που παρουσιάζονται παρακάτω.

    • Γάμοι που γίνονται στην Ελλάδα: Πολλοί άνθρωποι προτιμούν τις μικρότερες γαμήλιες εκδηλώσεις με λιγότερους από 30 καλεσμένους. Παρουσιάστε φωτογραφίες από προηγούμενες εκδηλώσεις που έχουν γίνει στο κατάλυμά σας, ώστε να αναδείξετε τις δυνατότητες της ιδιοκτησίας σας.
  • Οικογενειακές συγκεντρώσεις: αναπτύξτε πακέτα ειδικά για οικογενειακές συγκεντρώσεις, τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδικά μενού και εκπτώσεις. Αυτό μπορεί να κάνει τη μικρή ιδιοκτησία σας την τέλεια επιλογή για συγκεντρώσεις.
  • Ομάδες συνεργατών: αν το κατάλυμά σας δεν έχει χώρο για meetings ώστε να φιλοξενήσεις εταιρικές ομάδες, μπορείτε να απευθυνθείτε σε πράκτορες και ταξιδιωτικά γραφεία, οι οποίοι θα προτείνουν το κατάλυμά σας σε μικρότερες ομάδες συνεργατών, οι οποίοι θα εκτιμήσουν τις παροχές σας και δε θα χρειάζονται χώρο για meetings. 

Inbound Marketing

  • Δημιουργήστε λογαριασμό στο Instagram

Το instagram είναι μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρουσιάσετε την ιδιοκτησία σας σε δυνητικούς επισκέπτες. Σύμφωνα με το Instagram, οι χρήστες χάνουν το 70% του περιεχομένου που αναρτάται. Για να το καταπολεμήσει αυτό, το Instagram έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμο που δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο το οποίο είναι πιο πιθανό να συμμετάσχουν οι χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που θα αναρτήσετε πρέπει να είναι προσεγμένο και στοχευμένο σε συγκεκριμένο κοινό. Αντί να εστιάσετε σε προωθητικό υλικό, προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε υλικό που έχει δημιουργηθεί από τους χρήστες, το οποίο θα παροτρύνει τους επισκέπτες να μοιραστούν την εμπειρία τους και να χρησιμοποιούν μοναδικά hashtags (#), ώστε να προωθήσουν τη διαμονή τους το κατάλυμά σας.

Ένας άλλος τρόπος εξέλιξης, είναι η μαζική δημοτικότητα που προσφέρουν τα stories: 500 εκατομμύρια χρήστες κάνουν κάθε μέρα stories στο Instagram. Αν δεν χρησιμοποιείτε τα stories, το κατάλυμά σας θα χάσει την κυριότερη λειτουργία του Istagram που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των χρηστών. Είναι σημαντικό να “χτίσετε” μια στρατηγική η οποία θα περιλαμβάνει τόσο την ανάρτηση φωτογραφιών, όσο και stories.

  • Φιλοξενήστε μια εκδήλωση

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να δημιουργήσετε φήμη για την ιδιοκτησία σας, είναι να φιλοξενηθούν αρκετοί επισκέπτες. Αποφασίστε να διοργανώσετε μια εκδήλωση για την πόλη σας, συνεργαστείτε με μία άλλη τοπική επιχείρηση, διοργανώστε ένα πάρτυ μιας εταιρείας, μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, ενός σχεδιαστή. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την ιδιοκτησία σας, να διαφημιστείτε και να γίνει ευρέως γνωστή η επιχείρηση σας. 

  • Χρησιμοποιείστε την ιστοσελίδα σας για να μιλήσετε στο κοινό σας

Ο ιστότοπος σας είναι η καρδιά της επιχείρησής σας. Λειτουργεί ως σημείο επαφής σε διάφορα μέρη του ταξιδιού του επισκέπτη, δημιουργώντας μια γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ εσάς και των ταξιδιωτών. Οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να μάθουν πολλά σχετικά με το τι να περιμένουν από τη διαμονή τους, ενώ παλαιότεροι πελάτες μπορούν να έρθουν ξανά σε επαφή μαζί σας.

Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ταξιδιωτικός οδηγός, δίνοντας έμπνευση και ιδέες για προορισμούς στους ταξιδιώτες. Τοπικές συμβουλές και τα πιο σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος, σε συνδυασμό με συνεντεύξεις από ντόπιους, μπορούν να προβάλουν τι κάνει το κατάλυμά σας και την περιοχή μοναδικά. Επιπλέον, όλα αυτά τα στοιχεία, οι συνεντεύξεις, οι φωτογραφίες, τα άρθρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως διαφήμιση του καταλύματος. 

  • Χρησιμοποιήστε τις κριτικές

Οι θετικές κριτικές για το κατάλυμά σας είναι η τέλεια πηγή marketing επειδή αποδεκνύουν την κοινωνική επικύρωση. Μπορείτε να παρουσιάσετε ένα slideshow από τις καλύτερες κριτικές σας ή ακόμα και να μοιραστείτε κάποιες από αυτές στα social media. Μην ξεχνάτε να ευχαριστείτε τους επισκέπτες για τη διαμονή τους!

Κριτικές μπορούν να έρθουν επίσης και από μη δημόσιες πηγές, όπως μια ευγνώμων κριτική από μια μεγάλη ομάδα ή από ένα email ενός επισκέπτη. Ζητήστε τους ευγενικά την άδεια να μοιραστείτε τα όμορφα λόγια και την εμπειρία τους και μετά παρουσιάστε τα περήφανα στα social media, όπως επίσης και στο website σας.

Η χρήση ιδεών marketing ξενοδοχείων που να μπορούν να υλοποιηθούν από ανεξάρτητα καταλύματα, είναι ένα δύσκολο έργο. Ευτυχώς, η φιλοξενία είναι μια δραστηριότητα που προσφέρει άπειρες δυνατότητες για την ανάπτυξη σχέσεων με τον πελάτη σας. Ωστόσο, πολλοί ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες ακολουθούν μια συγκεκριμένη ρουτίνα στο marketing για το κατάλυμά τους. Ωστόσο, οι καμπάνιες marketing που δεν διαθέτουν φαντασία, κάνουν την ιδιοκτησία σας να δείχνει παρωχημένη και χωρίς ενδιαφέρον για τους επισκέπτες. Είναι πολύ βασικό το marketing να δείχνει μοντέρνα και ελκυστική την επιχείρηση σας για τους πιθανούς επισκέπτες..

Όταν πρόκειται για ιδέες marketing σχετικά με τα καταλύματα, υπάρχουν 2 βασικές στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσετε: το εξερχόμενο marketing και το εισερχόμενο marketing. 

Το εξερχόμενο marketing (Outbound Marketing), γνωστό και ως marketing ώθησης, περιλαμβάνει προωθητικές προσφορές και διαφημίσεις, που δίνουν ώθηση στο κοινό, ώστε να κάνει κράτηση. 

Από τη άλλη μεριά, το εισερχόμενο marketing(Inbound Marketing), γνωστό και ως marketing έλξης, στοχεύει στο να προσελκύσει το κοινό μέσω του brand name σας, ώστε να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη. 

Μπορείτε και πρέπει να χρησιμοποιείτε τακτικές και από τις δύο στρατηγικές για να έχετε ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing. 

Παρακάτω θα δείτε κάποιες δημιουργικές ιδέες των παραπάνω marketing, τις οποίες μπορείτε να εφαρμόσετε:

Outbound Marketing

  • Χρησιμοποιήστε πακέτα για ειδικές περιστάσεις

Οι ειδικές περιστάσεις αποτελούν έναν σημαντικό οδηγό για τις κρατήσεις. Αλλά ακόμα κι έτσι, πολλά ακίνητα χάνουν έσοδα αμελώντας να δημιουργήσουν μοναδικά πακέτα. Ο στόχος είναι να προσελκύσετε πελάτες δίνοντας τους μια προσαρμοσμένη προσφορά. Για παράδειγμα, επικεντρωθείτε στους ανθρώπους που θα συμμετάσχουν σε μια επικείμενη εκδήλωση, ένα αθλητικό γεγονός κ.α.: τι προσδοκούν; Τι τους αγχώνει σε αυτή την εμπειρία; Μεταφράστε τις απαντήσεις αυτών των απαντήσεων σε ένα πακέτο ιδανικό για τις ανάγκες τους.

Σε ένα αθλητικό γεγονός λοιπόν, που ελκύει πολύ κόσμο στην πόλη, δημιουργήστε ένα πακέτο το οποίο θα περιλαμβάνει ειδικό πρωινό για εκείνη τη μέρα ή μεταφορά από/προς το χώρο που διεξάγεται η εκδήλωση.

  • Δώστε έμφαση στις τοπικές συνεργασίες

Για αρχή, κάντε μια λίστα με τοπικές επιχειρήσεις και ανθρώπους που μπορεί να επωφεληθούν από μία συνεργασία μαζί σας. Υπάρχουν πολλά είδη επιχειρήσεων που χρειάζονται ένα κατάλυμα για να συνεργαστούν, όπως μικρά ταξιδιωτικά γραφεία ή ταξιδιωτικοί πράκτορες. Δείτε αν μπορείτε να κάνετε κάποια συμφωνία όπου θα προτείνουν το κατάλυμά σας σε ταξιδιώτες με αντάλλαγμα κάποια προμήθεια. 

Οι σωστές συνεργασίες μπορούν να ενισχύσουν τις παροχές που προσφέρει το κατάλυμά σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να διαφημίσετε συνεργασίες με τοπικά ταξιδιωτικά πρακτορεία που οργανώνουν εκδρομές, τα οποία θα προσφέρουν κάποια έκπτωση στους πελάτες σας. Δημιουργώντας έξυπνα πακέτα σε συνεργασία με τους τοπικούς συνεργάτες σας, μπορεί να σας οδηγήσει σε μια ανανέωση σχετικά με αυτά που θα είστε σε θέση να προσφέρετε στους μελλοντικούς επισκέπτες σας. 

  • Στοχοποιείστε παλαιότερους επισκέπτες σας

Η πλειοψηφία των ανεξάρτητων καταλυμάτων δεν διαθέτει προγράμματα αφοσίωσης – αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλειφθούν οι προσπάθειες προσέλκυσης παλαιότερων επισκεπτών. Στην πραγματικότητα, οι πιστοί επισκέπτες μπορούν να είναι πιο αληθινοί με τους ανεξάρτητους οικοδεσπότες, γιατί αυτή τους η πίστη προέρχεται από την εκτίμηση που έχουν για την προηγούμενη εμπειρία τους στο κατάλυμα.

Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία των πελατών σας που έχετε αποθηκεύσει, και στοχοποιείστε παλαιότερους επισκέπτες σας βασισμένοι σε προσφορές, όπως εκπτώσεις 10% ή άλλες ειδικές προσφορές. Αυτές οι προσφορές δεν πρέπει να προωθούνται μόνο ως μείωση τιμής, αλλά ως προσφορές ειδικά για τους παλαιότερους επισκέπτες. 

  • Στοχεύστε σε ομάδες

Τα μεγάλα groups ταξιδιωτών κλείνουν πιο συχνά ξενοδοχεία, αλλά τα μικρότερα groups ψάχνουν συχνότερα κάποια ανεξάρτητη ιδιοκτησία, που είναι πιο πιθανό να τους προσφέρει μία πιο μοναδική προσωπική εμπειρία. Μην παραλείψετε τα 3 είδη ομάδων που παρουσιάζονται παρακάτω.

    • Γάμοι που γίνονται στην Ελλάδα: Πολλοί άνθρωποι προτιμούν τις μικρότερες γαμήλιες εκδηλώσεις με λιγότερους από 30 καλεσμένους. Παρουσιάστε φωτογραφίες από προηγούμενες εκδηλώσεις που έχουν γίνει στο κατάλυμά σας, ώστε να αναδείξετε τις δυνατότητες της ιδιοκτησίας σας.
  • Οικογενειακές συγκεντρώσεις: αναπτύξτε πακέτα ειδικά για οικογενειακές συγκεντρώσεις, τα οποία θα περιλαμβάνουν ειδικά μενού και εκπτώσεις. Αυτό μπορεί να κάνει τη μικρή ιδιοκτησία σας την τέλεια επιλογή για συγκεντρώσεις.
  • Ομάδες συνεργατών: αν το κατάλυμά σας δεν έχει χώρο για meetings ώστε να φιλοξενήσεις εταιρικές ομάδες, μπορείτε να απευθυνθείτε σε πράκτορες και ταξιδιωτικά γραφεία, οι οποίοι θα προτείνουν το κατάλυμά σας σε μικρότερες ομάδες συνεργατών, οι οποίοι θα εκτιμήσουν τις παροχές σας και δε θα χρειάζονται χώρο για meetings. 

Inbound Marketing

  • Δημιουργήστε λογαριασμό στο Instagram

Το instagram είναι μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρουσιάσετε την ιδιοκτησία σας σε δυνητικούς επισκέπτες. Σύμφωνα με το Instagram, οι χρήστες χάνουν το 70% του περιεχομένου που αναρτάται. Για να το καταπολεμήσει αυτό, το Instagram έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμο που δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο το οποίο είναι πιο πιθανό να συμμετάσχουν οι χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που θα αναρτήσετε πρέπει να είναι προσεγμένο και στοχευμένο σε συγκεκριμένο κοινό. Αντί να εστιάσετε σε προωθητικό υλικό, προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε υλικό που έχει δημιουργηθεί από τους χρήστες, το οποίο θα παροτρύνει τους επισκέπτες να μοιραστούν την εμπειρία τους και να χρησιμοποιούν μοναδικά hashtags (#), ώστε να προωθήσουν τη διαμονή τους το κατάλυμά σας.

Ένας άλλος τρόπος εξέλιξης, είναι η μαζική δημοτικότητα που προσφέρουν τα stories: 500 εκατομμύρια χρήστες κάνουν κάθε μέρα stories στο Instagram. Αν δεν χρησιμοποιείτε τα stories, το κατάλυμά σας θα χάσει την κυριότερη λειτουργία του Istagram που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των χρηστών. Είναι σημαντικό να “χτίσετε” μια στρατηγική η οποία θα περιλαμβάνει τόσο την ανάρτηση φωτογραφιών, όσο και stories.

  • Φιλοξενήστε μια εκδήλωση

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να δημιουργήσετε φήμη για την ιδιοκτησία σας, είναι να φιλοξενηθούν αρκετοί επισκέπτες. Αποφασίστε να διοργανώσετε μια εκδήλωση για την πόλη σας, συνεργαστείτε με μία άλλη τοπική επιχείρηση, διοργανώστε ένα πάρτυ μιας εταιρείας, μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, ενός σχεδιαστή. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την ιδιοκτησία σας, να διαφημιστείτε και να γίνει ευρέως γνωστή η επιχείρηση σας. 

  • Χρησιμοποιείστε την ιστοσελίδα σας για να μιλήσετε στο κοινό σας

Ο ιστότοπος σας είναι η καρδιά της επιχείρησής σας. Λειτουργεί ως σημείο επαφής σε διάφορα μέρη του ταξιδιού του επισκέπτη, δημιουργώντας μια γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ εσάς και των ταξιδιωτών. Οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να μάθουν πολλά σχετικά με το τι να περιμένουν από τη διαμονή τους, ενώ παλαιότεροι πελάτες μπορούν να έρθουν ξανά σε επαφή μαζί σας.

Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ταξιδιωτικός οδηγός, δίνοντας έμπνευση και ιδέες για προορισμούς στους ταξιδιώτες. Τοπικές συμβουλές και τα πιο σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος, σε συνδυασμό με συνεντεύξεις από ντόπιους, μπορούν να προβάλουν τι κάνει το κατάλυμά σας και την περιοχή μοναδικά. Επιπλέον, όλα αυτά τα στοιχεία, οι συνεντεύξεις, οι φωτογραφίες, τα άρθρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως διαφήμιση του καταλύματος. 

  • Χρησιμοποιήστε τις κριτικές

Οι θετικές κριτικές για το κατάλυμά σας είναι η τέλεια πηγή marketing επειδή αποδεκνύουν την κοινωνική επικύρωση. Μπορείτε να παρουσιάσετε ένα slideshow από τις καλύτερες κριτικές σας ή ακόμα και να μοιραστείτε κάποιες από αυτές στα social media. Μην ξεχνάτε να ευχαριστείτε τους επισκέπτες για τη διαμονή τους!

Κριτικές μπορούν να έρθουν επίσης και από μη δημόσιες πηγές, όπως μια ευγνώμων κριτική από μια μεγάλη ομάδα ή από ένα email ενός επισκέπτη. Ζητήστε τους ευγενικά την άδεια να μοιραστείτε τα όμορφα λόγια και την εμπειρία τους και μετά παρουσιάστε τα περήφανα στα social media, όπως επίσης και στο website σας.