Όλοι περιμένουμε να τελειώσει σύντομα αυτό που συμβαίνει με τον Covid-19. Οι περιορισμοί και η αβεβαιότητα δυστυχώς μας κρατούσαν όλους κολλημένους μέσα στο σπίτι. Είναι πολλοί εκείνοι που έχουν ανάγκη ένα ταξίδι που θα τους προσφέρει κάτι διαφορετικό και ιδανικά, έχουν ανάγκη από ένα κατάλυμα που θα κάνει τη διαμονή τους αξέχαστη.

Γι’ αυτό το λόγο, αν είστε ιδιοκτήτης ακινήτου, θα πρέπει να στοχεύσετε σε αυτούς τους ταξιδιώτες για την περίοδο των διακοπών. Αλλά πώς θα σιγουρευτείτε ότι το κατάλυμά σας είναι έτοιμο να υποδεχτεί νέους επισκέπτες;

Παρακάτω να δείτε 4 τρόπους να αναβαθμίσετε το κατάλυμά σας και να είστε βέβαιοι ότι είναι επαρκώς εξοπλισμένο για την σεζόν που έρχεται:

  • Επενδύστε στο μάρκετινγκ

Με όλο και περισσότερους ανθρώπους να στρέφονται στις διαδικτυακές αγορές για να ξεφύγουν από την μονοτονία του lockdown, είναι επιτακτική η ανάγκη να σας “βλέπουν” οι πιθανοί επισκέπτες σας όσο το δυνατόν περισσότερο.

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να βασιστείτε στη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ που θα περιλαμβάνει τις εξής τακτικές:

  • Χρήση πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για επαφή με τους καλεσμένους σας
  • Κατανόηση του τρόπου κατάταξης στα κανάλια 
  • Προσφέρετε κίνητρα για να ενθαρρύνετε κάποιον να κάνει κράτηση με εσάς
  • Χρήση της στοχευμένης διαφήμισης

Στην ουσία, το πόσο καλά προωθείτε το κατάλυμά σας θα φανεί από το πόσοι ταξιδιώτες θα κάνουν κράτηση στο δικό σας ακίνητο. Επομένως, εργαστείτε για να “χτίσετε” την παρουσία σας στο διαδίκτυο και σκεφτείτε με ποιον τρόπο η επιχείρησή σας θα φτάσει στον δυνητικό επισκέπτη. Στη συνέχεια, επενδύστε σε αυτούς τους τομείς μάρκετινγκ που πιστεύετε ότι χρειάζονται βελτίωση.

  • Ανανεώστε τα κρεβάτια και το σύστημα θέρμανσης

Η επένδυση στον τρόπο διακόσμησης του ακινήτου σας είναι εξίσου σημαντική με το πώς το προωθείτε. Έτσι κι αλλιώς, θέλετε να είστε βέβαιοι πως η εμπειρία του επισκέπτη σας θα είναι όσο πιο θετική γίνεται. Εφόσον το budget σας θα επηρεάσει σίγουρα το ποσό που θα μπορείτε να επενδύσετε σε αυτόν τον τομέα, εάν πρόκειται να δώσετε προτεραιότητα σε κάτι, ξεκινήστε από τα κρεβάτια.

Η ύπαρξη ενός καλούς στρώματος, μπορεί να κάνει ευχάριστη, ή και όχι, την διαμονή κάποιου επισκέπτη σας. Αυτό σημαίνει πως όσο καλύτερη είναι η ποιότητα των κρεβατιών που διαθέτετε, τόσο πιο άνετα θα νιώθουν οι επισκέπτες σας.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του χειμώνα και δεδομένου ότι σε κάποιες περιοχές οι θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές, είναι σημαντικό να διαθέτετε κεντρική θέρμανση. Εάν δε λειτουργούν πλέον, είναι μία παροχή στην οποία σίγουρα θα πρέπει να επενδύσετε, ώστε να ικανοποιήσετε ακόμα περισσότερο τους επισκέπτες σας.

  • Αναβαθμίστε την ταχύτητα του ίντερνετ

Το Wifi και η παροχή δωρεάν ίντερνετ είναι μια δεδομένη παροχή για τους επισκέπτες σας, πόσο μάλλον για αυτούς που δουλεύουν από το σπίτι. Αναβαθμίζοντας το ίντερνετ σε ένα πιο δυνατό και γρήγορο δίκτυο, είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να εντυπωσιάσετε τους καλεσμένους σας και να έχουν ακόμα πιο ευχάριστη εμπειρία.

  • Βελτιώστε ορισμένες διαδικασίες

Μια ακόμα πρόταση είναι να κάνετε την διαδικασία κράτησης για εσάς και τους επισκέπτες σας όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και εύκολη. 

Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους: αυτοματοποιώντας κάποιες απαντήσεις, κάνοντας καλό έλεγχο στα emails σας, θέτοντας προτεραιότητες, καταγράφοντας αιτήματα συντήρησης που σας έχουν επισημάνει παλαιότεροι επισκέπτες. Τα συστήματα (PMS) έχουν σχεδιαστεί ακριβώς για να ελευθερώνουν το χρόνο σας και να εστιάσετε σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία: στους καλεσμένους σας.

Επενδύοντας σε ένα τέτοιο σύστημα εν όψει της νέας σεζόν, θα κάνετε πιο εύκολη τη λειτουργία της ομάδας σας και θα είστε σίγουροι ότι όλα είναι έτοιμα για να υποδεχτείτε τους νέους σας επισκέπτες.

Προετοιμασμένοι για επιτυχία

Υπό το πρίσμα της πανδημίας, είναι σημαντικό για όλες τις επιχειρήσεις να φέρουν εις πέρας τη χρονιά με επιτυχία, έχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες κρατήσεις. Αξιοποιώντας το μάρκετινγκ και την τεχνολογία με τον σωστό τρόπο και κάνοντας διάφορες αναβαθμίσεις στο ακίνητό σας όπου απαιτείται, όχι μόνο θα το βλέπουν περισσότεροι ταξιδιώτες, αλλά και αυτοί που θα έρθουν θα μείνουν ικανοποιημένοι στο έπακρο.