Ο επισκέπτης σου ξέχασε τα αντικείμενά του; Δες τι μπορείς να κάνεις!
Τα lost and found των τουριστικών καταλυμάτων αποτελούν καίριας σημασίας κομμάτι στο παζλ της συνολικής εμπειρίας που λαμβάνει ο επισκέπτης. Έχει συμβεί αρκετές φορές να κάνουμε check out και στο δρόμο της επιστροφής να θυμηθούμε ότι «κάτι» αφήσαμε πίσω, είτε μικρής είτε μεγάλης αξίας – χρηματικής και συναισθηματικής. Από το κινητό, το laptop, το πορτοφόλι, το κόσμημα, το ένδυμά μας μέχρι το αρκουδάκι του παιδιού μας. Ο τρόπος που ο ιδιοκτήτης θα χειριστεί την επιστροφή των «ξεχασμένων» αντικειμένων είναι καταλυτικός, ενώ μπορεί να δώσει ισχυρό προβάδισμα και να αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά εφόσον επιδιώκει την αριστεία στην εξυπηρέτηση των πελατών. Άλλωστε, η αξιοπιστία μιας επιχείρησης αποτελεί διαχρονικό αντικείμενο μελετών κι ερευνών στον τουριστικό τομέα. Επομένως, σε κάθε περίπτωση το να κερδίζεις την εμπιστοσύνη του πελάτη, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο διαφοροποίησης.
Η επιστροφή των απολεσθέντων αντικειμένων στον προορισμό τους μπορεί να αποδειχτεί μια ιδιαιτέρως χρονοβόρα διαδικασία, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το εξωτερικό, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει αρνητικά συναισθήματα στον παραλήπτη που αδημονεί να λάβει το δέμα του. Τη λύση έρχεται να δώσει μια start up εταιρεία που αλλάζει τα δεδομένα και απλοποιεί τις διαδικασίες. Πρόκειται για την Deliverback, εταιρεία που αναλαμβάνει να επιστρέψει με ταχύτητα κι ασφάλεια τα «ξεχασμένα» αντικείμενα στους παραλήπτες τους.
Πως δουλεύει
Η διαδικασία είναι απλή, εύκολη και γρήγορη. Μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, ο πελάτης εντοπίζει στη σχετική λίστα το μέρος που ξέχασε το αντικείμενο, συμπληρώνει τα στοιχεία του και τις απαραίτητες πληροφορίες. Κατόπιν, ενημερώνεται για το κόστος και τον τρόπο πληρωμής. Αυτό ήταν! Η Deliverback δίνει εντολή σε συνεργαζόμενες εταιρείες courier να επιστραφεί το δέμα στον προορισμό του, είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό.
Η εναλλακτική θα ήταν σίγουρα χρονοβόρα, καθώς θα έπρεπε ο πελάτης να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο, να αναφέρει το ξεχασμένο αντικείμενο κι έπειτα να απευθυνθεί είτε ο επισκέπτης, είτε το ξενοδοχείο σε μια εταιρεία courier και να προχωρήσουν με τις κατάλληλες συνεννοήσεις. Δεδομένου ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος κι η ασφάλεια μέγιστη προτεραιότητα, με την επιλογή της Deliverback παραμένουν όλοι ευχαριστημένοι, τόσο ο πελάτης, όσο κι ο ιδιοκτήτης, αφού η πλειοψηφία των ενεργειών γίνεται από την συγκεκριμένη εταιρεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Deliverback συνεργάζεται με περισσότερα από 800 ξενοδοχεία, ανάμεσά τους διεθνούς φήμης ξενοδοχειακοί κολοσσοί, όπως Hilton, Marriot, Ikos. Πάντως, η νεοφυής εταιρεία αναπτύσσει συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες της και τα προσφερόμενα προϊόντα, ενώ έχει συνάψει συνεργασίες και με Airbnb, αεροδρόμια, πλοία ή ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, χώροι που τα ξεχασμένα αντικείμενα ταξιδιωτών αποτελούν, επίσης, συχνό φαινόμενο.
Η ιδέα γεννήθηκε μέσα από ένα ξεχασμένο δερμάτινο μπουφάν
Ένας επενδυτής της εταιρείας ξέχασε το δερμάτινο μπουφάν του στο ξενοδοχείο όπου διέμενε, κατά τη διάρκεια ταξιδιού του στην Ιταλία και χρειάστηκε έναν μήνα για να το λάβει πίσω. Αυτή η δυσάρεστη εμπειρία δημιούργησε την ανάγκη η διαδικασία της ανάκτησης των ξεχασμένων αντικειμένων στα ξενοδοχεία να απλοποιηθεί κι έτσι γεννήθηκε η ιδέα της Deliverback.
Θέλεις να κάνεις εγγραφή;
Εάν είσαι ιδιοκτήτης τουριστικού καταλύματος και θέλεις να συνεργαστείς με την Deliverback, διαδικασία είναι απλή, γρήγορη και δωρεάν. Κάνε την εγγραφή σου εδώ, όπου έχεις τη δυνατότητα να καταχωρήσεις το ξενοδοχείο σου ή το Airbnb σου και να ξεκινήσεις την συνεργασία με την εταιρεία. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας με το Deliverback στο +30 2108907070