Οι άμεσες κρατήσεις είναι μια πολύ κερδοφόρα στρατηγική κατά τη διάρκεια του COVID-19, καθώς υποστηρίζονται κυρίως από ταξιδιώτες που είναι επαναλαμβανόμενοι και κατ’ επέκτασιν αυτό μεταφράζεται σε ένδειξη εμπιστοσύνης προς εσάς και την επιχείρησή σας.

Προκειμένου να “ελεγχθεί” αυτή η πανδημία, πολλοί οικοδεσπότες βασίστηκαν σε πρόσθετα εργαλεία, αντί να βασιστούν αποκλειστικά και  μόνο στις κρατήσεις από τα κανάλια τρίτων (Booking, Airbnb, Vrbo κλπ). Αυτό έγινε σε μια προσπάθεια διαφοροποίησης της στρατηγικής μάρκετινγκ και εξασφάλισης περισσότερων κερδών χωρίς εξωτερικές χρεώσεις και προμήθειες.

Καθώς οδεύουμε προς την ανάκαμψη και την αρχή του νέου έτους, ας δούμε παρακάτω μερικές από τις βέλτιστες πρακτικές για την εξασφάλιση άμεσων κρατήσεων αλλά και την παροχή κινήτρων στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν πάλι κράτηση μαζί σας.

  • Δημιουργήστε τον δικό σας ιστότοπο (website)

Το πρώτο βήμα στη στρατηγική άμεσης κράτησης είναι να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία δημιουργίας website, οπότε αναζητήστε αυτό που υποστηρίζει καλύτερα τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Κατά τη δημιουργία του ιστοτόπου σας, φροντίστε να παρουσιάσετε έναν πλήρη κατάλογο του portfolio σας, από φωτογραφίες και περιγραφές των καταχωρήσεών σας έως τις τιμές και τις διαθέσιμες ημερομηνίες.

Το website θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε επαναλαμβανόμενους ταξιδιώτες, καθώς όσοι έχουν μείνει μαζί σας θα είναι εξοικειωμένοι με το brand σας. Παρότι μπορείτε πάντα να λαμβάνετε κρατήσεις μέσω των OTA’s από επισκέπτες που έχουν ήδη μείνει με εσάς στο παρελθόν, η μείωση των χρεώσεων των καναλιών θα είναι σίγουρα ένα κίνητρο που θα τους ωθήσει στο να κάνουν direct κράτηση από το website σας.

  • Προσφέρετε εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις

Διαπιστώσαμε ότι η δυνατότητα αποστολής προσφορών μέσω email ή / και μέσω τηλεφώνου είναι επίσης πολύ σημαντική. Αυτό βοηθά ιδιαίτερα να στοχεύσετε σε όλους εκείνους που δεν θέλουν πάντα να κάνουν κράτηση από το διαδίκτυο, και επομένως δεν χρησιμοποιούν ιστότοπους όπως η Airbnb. Μπορεί να είναι δύσκολο να το πιστέψουμε, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που δεν έχουν καν διεύθυνση email, πόσο μάλλον έναν λογαριασμό στην Airbnb!

Η καλύτερη στιγμή να στείλετε τις προσφορές ή τις εκπτώσεις είναι ακριβώς μετά από κάθε διαμονή έτσι ώστε να τους παρακινήσετε να κάνουν κράτηση ξανά μαζί σας. Όλοι μας, όταν τελειώνουν οι διακοπές, έχουμε μία γλυκιά νοσταλγία και ανυπομονούμε για την επόμενες, άρα ακριβώς εκείνη η στιγμή είναι η κατάλληλη να κάνετε αυτή την κίνηση. Μπορείτε επίσης να δώσετε κάποιες επιπλέον προσφορές, όπως δωρεάν late check out ή δώρο το πρωινό.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ο χρόνος είναι ένας μεγάλος παράγοντας για την ανάπτυξη του στόχου μας. Όσο περισσότερο οι καταχωρίσεις σας δέχονται κρατήσεις, τόσο περισσότερο χρόνο θα χρειαστεί η δημιουργία μιας πελατειακής βάσης. Όπως μπορούμε να κατανοήσουμε μόνο ένα συγκεκριμένο ποσοστό των προσκεκλημένων σας θα μπορούσαν να επιστρέψουν, επομένως αυτό δεν θα συμβεί αμέσως, χρειάζεται χρόνο.

  • Κάντε τέλειο κάθε βήμα του ταξιδιού των καλεσμένων σας

Μιλήστε με τους φιλοξενούμενους σας και αναπτύξτε μια σχέση μαζί τους. Οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις είναι επωφελείς και μπορούν σίγουρα να χρησιμοποιηθούν για την οργάνωση των επαναλαμβανόμενων διαδικασιών που λαμβάνουν χώρα (π.χ όταν λαμβάνετε μία νέα κράτηση). Ωστόσο, η εξατομικευμένη και έγκαιρη επαφή με τους επισκέπτες σας, για να απαντήσετε σε ερωτήματα, ανάγκες, να τους δώσετε κατάλληλες συμβουλές είτε μέσω μηνύματος είτε μέσω τηλεφώνου, είναι κάτι που πραγματικά θα σας βοηθήσει να επιτύχετε.

Οι επισκέπτες που συνεχίζουν να επιστρέφουν δεν το κάνουν μόνο επειδή αγαπούν ένα ακίνητο, είναι επειδή απολάμβαναν τη διαμονή τους και ένιωθαν άνετα. Από την επικοινωνία πριν από την άφιξη έως την ευκολία του check-in και του check-out, κάποιο μικρό δώρο, την βοήθεια να κλείσουν ταξί, αυτοκίνητο, τις συμβουλές να επισκεφθούν συγκεκριμένα μέρη, προτάσεις για καλο φαγητό, όλα θα πρέπει να είναι μια απρόσκοπτη και ευχάριστη εμπειρία.

  • Προωθήστε τις καταχωρήσεις σας ανάλογα

Όσον αφορά στο μάρκετινγκ, είναι πολύ πιο αποδοτικό οικονομικά να λαμβάνετε κρατήσεις από επισκέπτες που έχουν μείνει ξανά στο κατάλυμά σας, απ’ ότι από ταξιδιώτες που κάνουν απλώς ένα ερώτημα. Άρα όσο περισσότερο βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ που θέτετε, τόσο πιο αποτελεσματικές θα είναι για εσάς.

Τα ακίνητα χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας, στην πραγματικότητα ταιριάζουν καλύτερα στους πελάτες που επιθυμούν να επιστρέψουν, καθώς εκείνοι που επιστρέφουν στην ίδια τοποθεσία τακτικά, συχνά ταξιδεύουν για δουλειά ή με την οικογένεια τους. Ως εκ τούτου, για αυτούς τους τύπους ταξιδιωτών η τοποθεσία, η τιμή και η άνεση είναι πιο σημαντικά  από τα είδη πολυτελείας.

Μια άλλη τακτική μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε, είναι να επισημάνετε κάποιες από τις υπηρεσίες σας, όπως ότι φιλοξενείτε κατοικίδια ή ότι οι εγκαταστάσεις είναι προσβάσιμες από άτομα με ειδικές ανάγκες, ότι προσφέρεται πρωινό, κλπ.

  • Βασιστείτε στην τεχνολογία για ομαλές λειτουργίες

Προκειμένου να λειτουργούν όλες οι πτυχές της στρατηγικής άμεσων κρατήσεων σας – από τη δημιουργία ενός εξατομικευμένου ιστότοπου και την παροχή εκπτώσεων έως την απάντηση σε ερωτήσεις επισκεπτών όλο το εικοσιτετράωρο – η Hotelyzer βασιζόμενη στην τεχνολογία της μπορεί να αυτοματοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερες εργασίες, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.