Η καθαριότητα ήταν πάντα ο σημαντικότερος παράγοντας και το πιο σοβαρό κριτήριο για έναν επισκέπτη που θέλει να νοικιάσει κάποιο κατάλυμα. Ειδικότερα αυτή την περίοδο που διανύουμε, όπου η υγιεινή αφορά άμεσα και την ασφάλειά μας, είναι πιο αναγκαίο από ποτέ τα καταλύματα να είναι καθαρά και να παρέχουν απόλυτη ασφάλεια στον επισκέπτη.

Παρακάτω θα δείτε κάποιες πολύτιμες συμβουλές καθαρισμού για τη διασφάλιση της υγείας των επισκεπτών σας.

  • Εφαρμόστε ολοκληρωμένες διαδικασίες καθαρισμού στο κατάλυμά σας

Η προετοιμασία του καταλύματος σας για να υποδεχθείτε νέους επισκέπτες, εν μέσω πανδημίας, απαιτεί πολλά περισσότερα από μια απλή γενική καθαριότητα. Θα πρέπει να εφαρμόσετε πιο αποτελεσματικές μεθόδους και πρακτικές, σύμφωνα πάντα με τις υποδείξεις των υγειονομικών αρχών, όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Αυτές οι πρακτικές θα πρέπει να περιλαμβάνουν απεντόμωση και απολύμανση όλων των επιφανειών που χρησιμοποιούνται πιο συχνά (κλειδιά, διακόπτες, πόμολα και ηλεκτρικές συσκευές).

  • Παραμείνετε οργανωμένοι

Πριν την άφιξη κάποιου νέου επισκέπτη, θα πρέπει να ελέγχετε πολύ καλά ότι η καθαριότητα του χώρου σας είναι άψογη. Σε αυτό θα σας βοηθούσε να έχετε μία λίστα με τα πρωτόκολλα καθαριότητας, ώστε να σιγουρευτείτε ότι όλα έχουν καθαριστεί πολύ σχολαστικά και δεν έχει ξεχαστεί τίποτα. 

Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ποιο από τα μέλη του προσωπικού σας καθάρισε τους χώρους σε κάθε ένα από τα καταλύματά σας. Σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα σε κάποιο από τα ακίνητά σας, γνωρίζοντας ποιος ήταν και πού, θα ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες να εκτίθεστε στους επισκέπτες σας.

Με αυτό τον τρόπο, θα έχετε πάντα τον έλεγχο  και θα βελτιώσετε το έπακρο τις υπηρεσίες σας.

  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να παρατείνετε το χρόνο των εργασιών

Αν τα πρόσθετα μέτρα καθαρισμού απαιτούν περισσότερο χρόνο απ’ όσο έχετε μεταξύ μιας αναχώρησης και μιας νέας άφιξης, θα πρέπει να προσαρμόσετε τις ώρες check-in και check-out. Με αυτό τον τρόπο, θα υποδέχεστε τον νέο επισκέπτη σας όταν το κατάλυμά σας θα είναι 100% έτοιμο. Οι επισκέπτες αναζητούν αξιόπιστους ιδιοκτήτες, που θα δίνουν βάση στην υγεία και την ασφάλειά τους, και έτσι θα καταφέρετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους με αποτέλεσμα όλο και περισσότερες κρατήσεις. 

  • Μεγιστοποιήστε την απόδοσή σας

Σε περίπτωση που έχετε παραπάνω από ένα καταλύματα, και εφόσον πρέπει όλα να διατηρούνται σε άριστη κατάσταση, θα ήταν καλό να αυτοματοποιήσετε κάποιες διαδικασίες, ώστε να λειτουργούν όλα ομαλά. Σε αυτό θα σας βοηθήσουν εφαρμογές που προορίζονται για την οργάνωση των εργασιών και το πρόγραμμα του προσωπικού σας, διασφαλίζοντας έτσι ότι τίποτα δε θα σας ξεφύγει. 

Επιπλέον, θα μπορούσατε να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας σε αυτά τα νέα πρωτόκολλα καθαριότητας με online σεμινάρια τα οποία θα παρακολουθούν όταν το επιτρέπει το πρόγραμμά τους.

  • Κοινοποιήστε τις διαδικασίες καθαρισμού στους επισκέπτες σας

Αφού κάνετε τα πάντα για να διατηρήσετε την ασφάλεια των επισκεπτών σας, γιατί να μην το γνωρίζουν; Κρατώντας τους ενήμερους για τις διεξοδικές διαδικασίες καθαρισμού που ακολουθείτε, κερδίζετε αυτόματα την εμπιστοσύνη που χρειάζεται ώστε να κάνουν κρατήσεις στο δικό σας κατάλυμα. Θα μπορούσε επίσης να ενημερώνετε τους επισκέπτες μέσω αυτόματων μηνυμάτων, ότι σε αυτή την πρωτόγνωρη περίοδο της πανδημίας, η υγεία τους είναι η προτεραιότητά σας και να τους ενημερώνετε ότι έχετε ακολουθήσει όλα τα προβλεπόμενα στάδια καθαριότητας.