Πως να διαφημίσετε το κατάλυμα σας σε Έλληνες ταξιδιώτες

Κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης εποχής με το ξέσπασμα του κορωνοϊού, είναι σημαντικό να συνεχίσετε να λειτουργείτε την επιχείρηση σας. Εκτός από το να ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα και τα μέτρα ασφαλείας, μπορείτε να εστιάσετε και στα κενά που έχουν δημιουργηθεί από τις ακυρώσεις.

Ένας αυξανόμενος αριθμός χωρών κλείνει τα σύνορα του και εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο ακυρώνονται. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες ενδέχεται να πραγματοποιήσουν ταξίδια, μόλις ηρεμήσουν τα πράγματα. Κάθε κατάσταση πρέπει να σας βρίσκει σε ετοιμότητα. Επενδύστε στον εσωτερικό τουρισμό! Εξάλλου, ο τουρισμός που πραγματοποιείται από Έλληνες εντός της χώρας είναι συνεχόμενα αυξανόμενος.

Δεν είστε σίγουροι πώς να στοχεύσετε σε Έλληνες ταξιδιώτες; Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε την πληρότητα του καταλύματος σας.

Τι είναι η κατηγορία του εσωτερικού τουρισμού;

Η κατηγορία αυτή, είναι ουσιαστικά οι επισκέπτες που ταξιδεύουν μεταξύ διαφορετικών πόλεων εντός της ίδιας χώρας. Για παράδειγμα, εάν το τουριστικό κατάλυμα σας βρίσκεται στα Χανιά, και οι φιλοξενούμενοι σας είναι από την Θεσσαλονίκη, θεωρούνται εγχώριοι ταξιδιώτες και πραγματοποιούν εσωτερικό τουρισμό. Είναι τα άτομα που δεν πηγαίνουν στο εξωτερικό ή διασχίζουν σύνορα, αλλά επισκέπτονται άλλες πόλεις και περιοχές της χώρας τους.

Πώς μπορώ να στοχεύσω σε αυτή την κατηγορία ταξιδιωτών;

Προκειμένου να στοχεύσετε σε αυτούς τους ταξιδιώτες, θα πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, σε όλα τα μέσα προβολής, τα οποία περιλαμβάνουν τον ιστότοπό σας (website), όλες τις καταχωρήσεις σας σε ΟΤΑ και τα κοινωνικά μέσα.

Μερικές συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να το πετύχετε, είναι οι παρακάτω:

Επανεξετάστε την πολιτική της ελάχιστης διαμονής

Αυτή η κατηγορία επισκεπτών μπορεί να επιλέξει ένα συντομότερο ταξίδι από τους επισκέπτες που έρχονται από το εξωτερικό, καθώς μπορεί απλά να θέλουν να ξεφύγουν για ένα σαββατοκύριακο ή λίγες μέρες. Εάν το κατάλυμα σας έχει ελάχιστη πολιτική παραμονής 7 ημερών, σκεφτείτε να την προσαρμόσετε για αυτήν την περίοδο. Θυμηθείτε ότι αυτό θα είναι προσωρινό και θα σας δώσει την ευκαιρία να συμπληρώσετε αυτά τα κενά.

Βελτιώστε την ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενο της καταχώρησης σας

Οι ταξιδιώτες ψάχνοντας για ένα κατάλυμα, θα ψάξουν στο Google πληκτρολογώντας ακριβώς αυτό που ψάχνουν. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας περιέχει όλες τις λέξεις-κλειδιά που είναι συγκεκριμένες και σχετικές με την περιοχή σας. Για παράδειγμα, “πράγματα που πρέπει να κάνετε στα Χανιά ή στο Ηράκλειο” ή “τουριστικά καταλύματα στην περιοχή των Χανίων”, “ξενοδοχεία 5 αστέρων στα Χανιά”.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά καθώς και άλλες, δημιουργώντας αναρτήσεις σχετικά με την τοποθεσία σας. Στην πραγματικότητα, ένα πολύ επιτυχημένο blog είναι και αυτό που διαθέτει πολλούς οδηγούς με “πράγματα που πρέπει να κάνουμε στην περιοχή”. Γράψτε μια ολόκληρη λίστα με σημεία ενδιαφέροντος, δραστηριότητες, εστιατόρια, καταστήματα και περιγράψτε ακριβώς το καθένα: ώρες λειτουργίας, τιμές, εμπειρία, κλπ. Καθώς οι ταξιδιώτες θα διαβάζουν το περιεχόμενό στον ιστότοπό σας, μπορεί να καταλήξουν να κάνουν κράτηση, καθώς βρίσκονται στο στάδιο αναζήτησης και μπορεί να μην έχουν κλείσει ακόμα κάποιο κατάλυμα. Όταν θα δουν μια συγκροτημένη δημοσίευση, η οποία θα αναγράφει ό,τι ακριβώς χρειάζονται, έχετε παραπάνω πιθανότητες να σας επιλέξουν για την διαμονή τους.

Εκτός από τη βελτίωση του ιστοτόπού σας, βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε όλο το περιεχόμενό σας στα κοινωνικά μέσα. Όποιος το βλέπει θα επιστρέψει στο website σας, δίνοντάς σας και πάλι την ευκαιρία για περισσότερες κρατήσεις.

Αναδείξετε τις υπηρεσίες και τις παροχές σας

Το κατάλυμα σας μπορεί να έχει ανέσεις που οι επισκέπτες δεν έχουν στα σπίτια τους, οπότε τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, να αναφέρετε κάθε πράγμα που θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον για τους καλεσμένους σας και που θα τους κάνει να θέλουν να μείνουν εκεί.

Είτε παρακολουθούν μια ταινία στο home cinema, ή απολαμβάνουν το τζακούζι, την πισίνα είτε ότι βρίσκεστε 50μ από μία διάσημη παραλία, ή βρίσκεστε στην καρδιά της Παλιάς Πόλης των Χανίων, προωθήστε το. Επιπλέον, η κατοχή Netflix αυξάνει τις πιθανότητές σας για περισσότερες κρατήσεις, καθώς οι επισκέπτες προσελκύονται περισσότερο από καταλύματα που περιλαμβάνουν αυτή την παροχή.

Μπορείτε επίσης να προωθήσετε το κατάλυμα σας ως μια ήσυχη και γαλήνια απόδραση για τους ταξιδιώτες που θέλουν να ξεφύγουν από τον θόρυβο της πόλης. Αν το κατάλυμα σας βρίσκεται σε πιο ήσυχη τοποθεσία, χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας! Για παράδειγμα, εάν πρόκειται για ένα σπίτι κοντά σε χωριό ή κοντά σε μία ήσυχη παραλία, διαφημίστε το ως μια γαλήνια και χαλαρωτική εμπειρία. Αφήστε τους καλεσμένους σας να χαλαρώσουν και να απολαύσουν όλα όσα προσφέρει το κατάλυμα σας. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψετε να αναφέρετε όλες τις άλλες βασικές παροχές.

Οι λέξεις έχουν τεράστια δύναμη, οπότε πρέπει να αφήσετε τους καλεσμένους σας να φανταστούν την παραμονή τους στο κατάλυμα σας. Δημιουργήστε και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας σε όλες τις καταχωρήσεις σας σε ΟΤΑ καθώς και στο website σας.

Προώθηση μέσω Online Marketing ή διαφημίσεις επί πληρωμή

Η διαφήμιση του καταλύματος σας online μέσω πληρωμένων εργαλείων μάρκετινγκ στο διαδίκτυο θα σας επιτρέψει να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας στην πρώτη γραμμή και να αυξήσετε την προβολή σας. Παρακάτω θα βρείτε δύο εύκολους τρόπους ώστε να ξεκινήσετε.

Facebook Ads

Εάν έχετε μια σελίδα στο Facebook, μπορείτε να επιλέξετε την ομάδα που θέλετε να στοχεύσετε με τις αναρτήσεις σας. Μπορείτε να φιλτράρετε άτομα από μια συγκεκριμένη περιοχή, πόλη και κοινότητα, που είναι ένας πολύ καλός τρόπος στόχευσης Ελλήνων επισκεπτών, για παράδειγμα σκεφτείτε πόσοι Θεσσαλονικείς επισκέπτονται την πόλη μας όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά και τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες!

Αλλά αν θέλετε πραγματικά η επιχείρησή σας να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, θα πρέπει να ενισχύσετε τις αναρτήσεις σας και να δημιουργήσετε διαφημίσεις τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Το μάρκετινγκ στις διαφημίσεις στο Facebook είναι φυσικά αμειβόμενη διαφήμιση, ωστόσο, μπορείτε να αποφασίσετε ακριβώς πόσο θέλετε να πληρώσετε, για πόσο καιρό και επίσης να ορίσετε έναν ακριβή προϋπολογισμό. Το Facebook ποτέ δεν θα υπερβεί τον προϋπολογισμό σας, έτσι έχετε τον πλήρη έλεγχο των δαπανών σας.

Google Ads

Το Google Ads είναι το αρχικό εργαλείο μάρκετινγκ pay-per-click (PPC) που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να δημιουργούν διαφημίσεις για τις υπηρεσίες τους. Οι χρήστες, όπως οι επισκέπτες που αναζητούν καταλύματα, θα συναντήσουν διαφημίσεις όταν αναζητούν σπίτια, διαμερίσματα, δωμάτια κ.λπ., όπως η δική σας στο Google.

Σύμφωνα με τη μελέτη οικονομικών επιπτώσεων της Google, οι επιχειρήσεις διπλασιάζουν το εισόδημά τους από την αμειβόμενη διαφήμιση. Όταν χρησιμοποιείτε τις σωστές και συναφείς λέξεις-κλειδιά για να στοχεύσετε σε συγκεκριμένους επισκέπτες, οι ταξιδιώτες που αναζητούν καταλύματα για τις διακοπές τους θα δουν τις διαφημίσεις σας. Θα χρεωθείτε μόνο όταν οι επισκέπτες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, αλλά θυμηθείτε ότι θα καλύψετε εύκολα την επένδυση με την αύξηση των κρατήσεων.

Ρυθμίστε τις τιμές σας

Η παγκόσμια οικονομία έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το ξέσπασμα του κορωνοϊού, καθώς πολλές επιχειρήσεις είναι προσωρινά κλειστές και οι αεροπορικές εταιρείες έχουν μειώσει τις πτήσεις τους.

Λόγω της μείωσης των ταξιδιών, ορισμένοι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν να μεταβούν σε διαφορετική πόλη ή περιοχή. Ωστόσο, αυτοί οι επισκέπτες δεν είναι αυτοί που ψάχνουν για διακοπές πολυτελείας, αλλά μάλλον, κάτι προσιτό και κοντινό. Μπορούν επίσης να αποφασίσουν να αναζητήσουν ένα μέρος τελευταία στιγμή ή να δουν μια καλή προσφορά και να αποφασίσουν να κλείσουν το κατάλυμα σας.

Αυτή τη στιγμή, είναι καλή ιδέα να προσαρμόσετε τις τιμές σας για να προσελκύσετε Έλληνες και να συμπληρώσετε κάποια κενά που προκαλούνται από ακυρώσεις και έλλειψη ταξιδιών.

Συνεργαστείτε με τοπικούς πράκτορες

Όταν προγραμματίζουν ένα ταξίδι, πολλοί ταξιδιώτες συχνά ψάχνουν για online ταξιδιωτικά πρακτορεία για να λάβουν κάποιες ιδέες για το τι πρέπει να κάνουν γύρω από τις περιοχές που επιθυμούν να επισκεφθούν. Επικοινωνήσετε με τουριστικά πρακτορεία και ενημερώστε ότι θέλετε να συνεργαστείτε μαζί τους. Αυτοί οι πιθανοί πελάτες ενδέχεται να βρουν τυχαία το κατάλυμα σας και μπορεί να κλείσουν απευθείας μαζί σας.

Επιπλέον, αυτοί οι ταξιδιώτες θα αισθάνονται πιο σίγουροι και πιο άνετοι να κάνουν κράτηση μέσω ενός επίσημου τουριστικού γραφείου. Κι αυτό γιατί έχουν εμπιστοσύνη στα ταξιδιωτικά γραφεία και γνωρίζουν ότι θα είναι σε καλά χέρια με τις συστάσεις τους.

Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις

Με τον ίδιο τρόπο που οι ταξιδιώτες που αναζητούν online κάποιο τουριστικό γραφείο, έτσι θα αναζητήσουν επίσης εστιατόρια, μπαρ και καταστήματα στην περιοχή του επιλεγμένου προορισμού τους.

Η συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις είναι ένας άλλος τρόπος ώστε να στοχεύσετε σε Έλληνες επισκέπτες. Τα τοπικά καταστήματα, τα καφέ και άλλες επιχειρήσεις μπορούν να συστήσουν το κατάλυμα σας διανέμοντας τις επαγγελματικές κάρτες σας ή τα φυλλάδια σας. Ανάλογα με την επιχείρηση, θα μπορούσαν να προωθήσουν τη διαμονή σας στην ιστοσελίδα τους ή στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης που διαθέτουν.

Σε αντάλλαγμα, θα μπορούσατε να συστήσετε αυτά τα μέρη στους καλεσμένους σας και να τους προσφέρετε εκπτώσεις. Για παράδειγμα, “Κερδίστε 20% έκπτωση στο εστιατόριο (όνομα εστιατορίου) όταν μένετε στο (όνομα καταλύματος σας) τον Ιούνιο”. Αυτές οι προσφορές και τα προνόμια θα προσελκύσουν τους επισκέπτες που αναζητούν διαμονή, δεδομένου ότι όχι μόνο αναζητούν την ευκαιρία ξεκούρασης στο κατάλυμα σας, αλλά παίρνουν επίσης εκπτώσεις με αυτό.

Ξεκινήστε επικοινωνώντας με τοπικές επιχειρήσεις της περιοχής σας και δείτε εάν ενδιαφέρονται για συνεργασία.

Σκεφτείτε να δεχθείτε την φιλοξενία κατοικιδίων ζώων

Με εκατομμύρια ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων ανά τον κόσμο και χιλιάδες στην Ελλάδα, σκεφτείτε πόσοι από αυτούς παίρνουν μαζί τους τα κατοικίδια ζώα τους όταν ταξιδεύουν. Τα κατοικίδια παρέχουν ασφάλεια και άνεση για τους ανθρώπους και πιο συχνά, οι ταξιδιώτες αισθάνονται ένοχοι ότι αφήνουν τους φίλους τους πίσω.

Η πλειοψηφία των Ελλήνων θα κάνει ένα οδικό ή ακτοπλοϊκό ταξίδι, που σημαίνει ότι τα αγαπημένα τους κατοικίδια μπορούν εύκολα να ταξιδέψουν μαζί τους. Απευθυνθείτε σε αυτή την κατηγορία και ενθαρρύνετε τους να παραμείνουν στο κατάλυμα σας μαζί με τα κατοικίδια ζώα τους! Ως οικοδεσπότης, θα μπορείτε να προσεγγίσετε ένα πολύ ευρύτερο κοινό ταξιδιωτών. Επιπλέον, θα μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας, όχι μόνο με περισσότερες κρατήσεις αλλά και χρεώνοντας μία προμήθεια για το κατοικίδιο (pet fee).

Αντιλαμβανόμαστε ότι ο κοροναϊός είχε σημαντικό αντίκτυπο στη βιομηχανία των ταξιδιών και διακοπών. Γι ‘αυτό στην Hotelyzer κάνουμε ό, τι μπορούμε για να υποστηρίξουμε τους οικοδεσπότες μας και τους διαχειριστές ακινήτων.

Πως να διαφημίσετε το κατάλυμα σας σε Έλληνες ταξιδιώτες

Κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης εποχής με το ξέσπασμα του κορωνοϊού, είναι σημαντικό να συνεχίσετε να λειτουργείτε την επιχείρηση σας. Εκτός από το να ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα και τα μέτρα ασφαλείας, μπορείτε να εστιάσετε και στα κενά που έχουν δημιουργηθεί από τις ακυρώσεις.

Ένας αυξανόμενος αριθμός χωρών κλείνει τα σύνορα του και εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο ακυρώνονται. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες ενδέχεται να πραγματοποιήσουν ταξίδια, μόλις ηρεμήσουν τα πράγματα. Κάθε κατάσταση πρέπει να σας βρίσκει σε ετοιμότητα. Επενδύστε στον εσωτερικό τουρισμό! Εξάλλου, ο τουρισμός που πραγματοποιείται από Έλληνες εντός της χώρας είναι συνεχόμενα αυξανόμενος.

Δεν είστε σίγουροι πώς να στοχεύσετε σε Έλληνες ταξιδιώτες; Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε την πληρότητα του καταλύματος σας.

Τι είναι η κατηγορία του εσωτερικού τουρισμού;

Η κατηγορία αυτή, είναι ουσιαστικά οι επισκέπτες που ταξιδεύουν μεταξύ διαφορετικών πόλεων εντός της ίδιας χώρας. Για παράδειγμα, εάν το τουριστικό κατάλυμα σας βρίσκεται στα Χανιά, και οι φιλοξενούμενοι σας είναι από την Θεσσαλονίκη, θεωρούνται εγχώριοι ταξιδιώτες και πραγματοποιούν εσωτερικό τουρισμό. Είναι τα άτομα που δεν πηγαίνουν στο εξωτερικό ή διασχίζουν σύνορα, αλλά επισκέπτονται άλλες πόλεις και περιοχές της χώρας τους.

Πώς μπορώ να στοχεύσω σε αυτή την κατηγορία ταξιδιωτών;

Προκειμένου να στοχεύσετε σε αυτούς τους ταξιδιώτες, θα πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, σε όλα τα μέσα προβολής, τα οποία περιλαμβάνουν τον ιστότοπό σας (website), όλες τις καταχωρήσεις σας σε ΟΤΑ και τα κοινωνικά μέσα.

Μερικές συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να το πετύχετε, είναι οι παρακάτω:

Επανεξετάστε την πολιτική της ελάχιστης διαμονής

Αυτή η κατηγορία επισκεπτών μπορεί να επιλέξει ένα συντομότερο ταξίδι από τους επισκέπτες που έρχονται από το εξωτερικό, καθώς μπορεί απλά να θέλουν να ξεφύγουν για ένα σαββατοκύριακο ή λίγες μέρες. Εάν το κατάλυμα σας έχει ελάχιστη πολιτική παραμονής 7 ημερών, σκεφτείτε να την προσαρμόσετε για αυτήν την περίοδο. Θυμηθείτε ότι αυτό θα είναι προσωρινό και θα σας δώσει την ευκαιρία να συμπληρώσετε αυτά τα κενά.

Βελτιώστε την ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενο της καταχώρησης σας

Οι ταξιδιώτες ψάχνοντας για ένα κατάλυμα, θα ψάξουν στο Google πληκτρολογώντας ακριβώς αυτό που ψάχνουν. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας περιέχει όλες τις λέξεις-κλειδιά που είναι συγκεκριμένες και σχετικές με την περιοχή σας. Για παράδειγμα, “πράγματα που πρέπει να κάνετε στα Χανιά ή στο Ηράκλειο” ή “τουριστικά καταλύματα στην περιοχή των Χανίων”, “ξενοδοχεία 5 αστέρων στα Χανιά”.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά καθώς και άλλες, δημιουργώντας αναρτήσεις σχετικά με την τοποθεσία σας. Στην πραγματικότητα, ένα πολύ επιτυχημένο blog είναι και αυτό που διαθέτει πολλούς οδηγούς με “πράγματα που πρέπει να κάνουμε στην περιοχή”. Γράψτε μια ολόκληρη λίστα με σημεία ενδιαφέροντος, δραστηριότητες, εστιατόρια, καταστήματα και περιγράψτε ακριβώς το καθένα: ώρες λειτουργίας, τιμές, εμπειρία, κλπ. Καθώς οι ταξιδιώτες θα διαβάζουν το περιεχόμενό στον ιστότοπό σας, μπορεί να καταλήξουν να κάνουν κράτηση, καθώς βρίσκονται στο στάδιο αναζήτησης και μπορεί να μην έχουν κλείσει ακόμα κάποιο κατάλυμα. Όταν θα δουν μια συγκροτημένη δημοσίευση, η οποία θα αναγράφει ό,τι ακριβώς χρειάζονται, έχετε παραπάνω πιθανότητες να σας επιλέξουν για την διαμονή τους.

Εκτός από τη βελτίωση του ιστοτόπού σας, βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε όλο το περιεχόμενό σας στα κοινωνικά μέσα. Όποιος το βλέπει θα επιστρέψει στο website σας, δίνοντάς σας και πάλι την ευκαιρία για περισσότερες κρατήσεις.

Αναδείξετε τις υπηρεσίες και τις παροχές σας

Το κατάλυμα σας μπορεί να έχει ανέσεις που οι επισκέπτες δεν έχουν στα σπίτια τους, οπότε τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, να αναφέρετε κάθε πράγμα που θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον για τους καλεσμένους σας και που θα τους κάνει να θέλουν να μείνουν εκεί.

Είτε παρακολουθούν μια ταινία στο home cinema, ή απολαμβάνουν το τζακούζι, την πισίνα είτε ότι βρίσκεστε 50μ από μία διάσημη παραλία, ή βρίσκεστε στην καρδιά της Παλιάς Πόλης των Χανίων, προωθήστε το. Επιπλέον, η κατοχή Netflix αυξάνει τις πιθανότητές σας για περισσότερες κρατήσεις, καθώς οι επισκέπτες προσελκύονται περισσότερο από καταλύματα που περιλαμβάνουν αυτή την παροχή.

Μπορείτε επίσης να προωθήσετε το κατάλυμα σας ως μια ήσυχη και γαλήνια απόδραση για τους ταξιδιώτες που θέλουν να ξεφύγουν από τον θόρυβο της πόλης. Αν το κατάλυμα σας βρίσκεται σε πιο ήσυχη τοποθεσία, χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας! Για παράδειγμα, εάν πρόκειται για ένα σπίτι κοντά σε χωριό ή κοντά σε μία ήσυχη παραλία, διαφημίστε το ως μια γαλήνια και χαλαρωτική εμπειρία. Αφήστε τους καλεσμένους σας να χαλαρώσουν και να απολαύσουν όλα όσα προσφέρει το κατάλυμα σας. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψετε να αναφέρετε όλες τις άλλες βασικές παροχές.

Οι λέξεις έχουν τεράστια δύναμη, οπότε πρέπει να αφήσετε τους καλεσμένους σας να φανταστούν την παραμονή τους στο κατάλυμα σας. Δημιουργήστε και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας σε όλες τις καταχωρήσεις σας σε ΟΤΑ καθώς και στο website σας.

Προώθηση μέσω Online Marketing ή διαφημίσεις επί πληρωμή

Η διαφήμιση του καταλύματος σας online μέσω πληρωμένων εργαλείων μάρκετινγκ στο διαδίκτυο θα σας επιτρέψει να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας στην πρώτη γραμμή και να αυξήσετε την προβολή σας. Παρακάτω θα βρείτε δύο εύκολους τρόπους ώστε να ξεκινήσετε.

Facebook Ads

Εάν έχετε μια σελίδα στο Facebook, μπορείτε να επιλέξετε την ομάδα που θέλετε να στοχεύσετε με τις αναρτήσεις σας. Μπορείτε να φιλτράρετε άτομα από μια συγκεκριμένη περιοχή, πόλη και κοινότητα, που είναι ένας πολύ καλός τρόπος στόχευσης Ελλήνων επισκεπτών, για παράδειγμα σκεφτείτε πόσοι Θεσσαλονικείς επισκέπτονται την πόλη μας όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά και τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες!

Αλλά αν θέλετε πραγματικά η επιχείρησή σας να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, θα πρέπει να ενισχύσετε τις αναρτήσεις σας και να δημιουργήσετε διαφημίσεις τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Το μάρκετινγκ στις διαφημίσεις στο Facebook είναι φυσικά αμειβόμενη διαφήμιση, ωστόσο, μπορείτε να αποφασίσετε ακριβώς πόσο θέλετε να πληρώσετε, για πόσο καιρό και επίσης να ορίσετε έναν ακριβή προϋπολογισμό. Το Facebook ποτέ δεν θα υπερβεί τον προϋπολογισμό σας, έτσι έχετε τον πλήρη έλεγχο των δαπανών σας.

Google Ads

Το Google Ads είναι το αρχικό εργαλείο μάρκετινγκ pay-per-click (PPC) που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να δημιουργούν διαφημίσεις για τις υπηρεσίες τους. Οι χρήστες, όπως οι επισκέπτες που αναζητούν καταλύματα, θα συναντήσουν διαφημίσεις όταν αναζητούν σπίτια, διαμερίσματα, δωμάτια κ.λπ., όπως η δική σας στο Google.

Σύμφωνα με τη μελέτη οικονομικών επιπτώσεων της Google, οι επιχειρήσεις διπλασιάζουν το εισόδημά τους από την αμειβόμενη διαφήμιση. Όταν χρησιμοποιείτε τις σωστές και συναφείς λέξεις-κλειδιά για να στοχεύσετε σε συγκεκριμένους επισκέπτες, οι ταξιδιώτες που αναζητούν καταλύματα για τις διακοπές τους θα δουν τις διαφημίσεις σας. Θα χρεωθείτε μόνο όταν οι επισκέπτες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, αλλά θυμηθείτε ότι θα καλύψετε εύκολα την επένδυση με την αύξηση των κρατήσεων.

Ρυθμίστε τις τιμές σας

Η παγκόσμια οικονομία έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το ξέσπασμα του κορωνοϊού, καθώς πολλές επιχειρήσεις είναι προσωρινά κλειστές και οι αεροπορικές εταιρείες έχουν μειώσει τις πτήσεις τους.

Λόγω της μείωσης των ταξιδιών, ορισμένοι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν να μεταβούν σε διαφορετική πόλη ή περιοχή. Ωστόσο, αυτοί οι επισκέπτες δεν είναι αυτοί που ψάχνουν για διακοπές πολυτελείας, αλλά μάλλον, κάτι προσιτό και κοντινό. Μπορούν επίσης να αποφασίσουν να αναζητήσουν ένα μέρος τελευταία στιγμή ή να δουν μια καλή προσφορά και να αποφασίσουν να κλείσουν το κατάλυμα σας.

Αυτή τη στιγμή, είναι καλή ιδέα να προσαρμόσετε τις τιμές σας για να προσελκύσετε Έλληνες και να συμπληρώσετε κάποια κενά που προκαλούνται από ακυρώσεις και έλλειψη ταξιδιών.

Συνεργαστείτε με τοπικούς πράκτορες

Όταν προγραμματίζουν ένα ταξίδι, πολλοί ταξιδιώτες συχνά ψάχνουν για online ταξιδιωτικά πρακτορεία για να λάβουν κάποιες ιδέες για το τι πρέπει να κάνουν γύρω από τις περιοχές που επιθυμούν να επισκεφθούν. Επικοινωνήσετε με τουριστικά πρακτορεία και ενημερώστε ότι θέλετε να συνεργαστείτε μαζί τους. Αυτοί οι πιθανοί πελάτες ενδέχεται να βρουν τυχαία το κατάλυμα σας και μπορεί να κλείσουν απευθείας μαζί σας.

Επιπλέον, αυτοί οι ταξιδιώτες θα αισθάνονται πιο σίγουροι και πιο άνετοι να κάνουν κράτηση μέσω ενός επίσημου τουριστικού γραφείου. Κι αυτό γιατί έχουν εμπιστοσύνη στα ταξιδιωτικά γραφεία και γνωρίζουν ότι θα είναι σε καλά χέρια με τις συστάσεις τους.

Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις

Με τον ίδιο τρόπο που οι ταξιδιώτες που αναζητούν online κάποιο τουριστικό γραφείο, έτσι θα αναζητήσουν επίσης εστιατόρια, μπαρ και καταστήματα στην περιοχή του επιλεγμένου προορισμού τους.

Η συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις είναι ένας άλλος τρόπος ώστε να στοχεύσετε σε Έλληνες επισκέπτες. Τα τοπικά καταστήματα, τα καφέ και άλλες επιχειρήσεις μπορούν να συστήσουν το κατάλυμα σας διανέμοντας τις επαγγελματικές κάρτες σας ή τα φυλλάδια σας. Ανάλογα με την επιχείρηση, θα μπορούσαν να προωθήσουν τη διαμονή σας στην ιστοσελίδα τους ή στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης που διαθέτουν.

Σε αντάλλαγμα, θα μπορούσατε να συστήσετε αυτά τα μέρη στους καλεσμένους σας και να τους προσφέρετε εκπτώσεις. Για παράδειγμα, “Κερδίστε 20% έκπτωση στο εστιατόριο (όνομα εστιατορίου) όταν μένετε στο (όνομα καταλύματος σας) τον Ιούνιο”. Αυτές οι προσφορές και τα προνόμια θα προσελκύσουν τους επισκέπτες που αναζητούν διαμονή, δεδομένου ότι όχι μόνο αναζητούν την ευκαιρία ξεκούρασης στο κατάλυμα σας, αλλά παίρνουν επίσης εκπτώσεις με αυτό.

Ξεκινήστε επικοινωνώντας με τοπικές επιχειρήσεις της περιοχής σας και δείτε εάν ενδιαφέρονται για συνεργασία.

Σκεφτείτε να δεχθείτε την φιλοξενία κατοικιδίων ζώων

Με εκατομμύρια ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων ανά τον κόσμο και χιλιάδες στην Ελλάδα, σκεφτείτε πόσοι από αυτούς παίρνουν μαζί τους τα κατοικίδια ζώα τους όταν ταξιδεύουν. Τα κατοικίδια παρέχουν ασφάλεια και άνεση για τους ανθρώπους και πιο συχνά, οι ταξιδιώτες αισθάνονται ένοχοι ότι αφήνουν τους φίλους τους πίσω.

Η πλειοψηφία των Ελλήνων θα κάνει ένα οδικό ή ακτοπλοϊκό ταξίδι, που σημαίνει ότι τα αγαπημένα τους κατοικίδια μπορούν εύκολα να ταξιδέψουν μαζί τους. Απευθυνθείτε σε αυτή την κατηγορία και ενθαρρύνετε τους να παραμείνουν στο κατάλυμα σας μαζί με τα κατοικίδια ζώα τους! Ως οικοδεσπότης, θα μπορείτε να προσεγγίσετε ένα πολύ ευρύτερο κοινό ταξιδιωτών. Επιπλέον, θα μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας, όχι μόνο με περισσότερες κρατήσεις αλλά και χρεώνοντας μία προμήθεια για το κατοικίδιο (pet fee).

Αντιλαμβανόμαστε ότι ο κοροναϊός είχε σημαντικό αντίκτυπο στη βιομηχανία των ταξιδιών και διακοπών. Γι ‘αυτό στην Hotelyzer κάνουμε ό, τι μπορούμε για να υποστηρίξουμε τους οικοδεσπότες μας και τους διαχειριστές ακινήτων.