Πως να επιστρέψετε δυναμικά στις κρατήσεις

couple looking at the sea

Share This Post

Καθώς έχει ανακοινωθεί ότι έχει βρεθεί το πολυποθητο εμβόλιο, οι άνθρωποι αρχίζουν να επιστρέφουν στα ταξιδιωτικά τους σχέδια, ενώ και οι ιδιοκτήτες ανυπομονούν να ασχοληθούν και πάλι δυναμικά με την επιχείρησή τους. Πολλοί ιδιοκτήτες καταβάλουν προσπάθειες για να προσελκύσουν επισκέπτες, να αναπληρώσουν τα κενά που δημιουργήθηκαν, να καλύψουν όλες τις ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και φυσικά το χαμένο εισόδημα.

Το πιο σημαντικό κομμάτι για την επανεκκίνησή σας είναι να το κάνετε με ασφάλεια. Το νούμερο ένα πράγμα που εξέτασαν οι ταξιδιώτες όταν έκαναν την έρευνα τους πριν τον COVID-19 ήταν η καθαριότητα, και η ανησυχία αυτή έχει αυξηθεί δέκα φορές. Η λήψη σκόπιμων μέτρων για τον καθαρισμό και την απολύμανση σύμφωνα με (και υπερβαίνοντας) τις σχετικές οδηγίες είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε εσάς και τους καλεσμένους σας ασφαλείς και υγιείς. 

Τροποποιήστε τη στρατηγική του μάρκετινγκ σας

Μέρος της προετοιμασίας σας είναι η τροποποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Μην στοχεύετε στο κλασικό μάρκετινγκ που προσανατολίζεται στην παραδοσιακή οικογένεια που περιμένει με ενθουσιασμό τις καλοκαιρινές διακοπές. Προσπαθήστε να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων που εργάζονται με παιδιά στο σπίτι, των ατόμων που βρίσκονται στο σπίτι τους για μήνες λόγω της κατάστασης αλλά και των ντόπιων που εξακολουθούν να ανησυχούν, έτσι ώστε να κάνουν ένα ταξίδι.
Εάν το κατάλυμά σας διαθέτει δυνατότητες που μπορεί να προσελκύσουν άτομα που εργάζονται από το σπίτι, επισημάνετε τις! Ή εάν το κατάλυμα σας είναι κοντά στη εξοχή ή σε μία ασφαλή και κατά βάση ήρεμη παραλία που μπορούν να κάνουν διακοπές οικογένειες αποφεύγοντας την πολυκοσμία, διαφημίστε το.

Να θυμάστε ότι οι επισκέπτες έχουν πλέον διαφορετικές επιθυμίες, ανάγκες και ανησυχίες από τους τυπικούς καλοκαιρινούς επισκέπτες των προηγούμενων ετών.

Σκεφτείτε ευέλικτα
Ακόμα κι αν προσφέρετε το κατάλυμα σας στην μέγιστη τιμή του και έχετε αυστηρούς κανόνες για την περίοδο αιχμής, σκεφτείτε να προσφέρετε ευελιξία στην τιμή και τις πολιτικές σας τουλάχιστον για το πρώτο διάστημα. Εάν έχετε ορίσει κρατήσεις το ελάχιστο μίας εβδομάδας, σκεφτείτε να το μειώσετε για να προσελκύσετε επισκέπτες έτσι ώστε σιγά σιγά να φτάσετε στον επιθυμητό στόχο σας. Προσφέρετε εκπτώσεις, κουπόνια και αναθεωρήστε τις τρέχουσες πολιτικές για να δείτε πού μπορεί να βοηθήσει η προσαρμογή και η ευελιξία σας στην προσέγγιση του κόσμου.

Ανανεώστε την ιστοσελίδα σας  

Εάν έχετε ιστοσελίδα για το κατάλυμα σας, σκεφτείτε να προσθέσετε μια ενότητα “Ενημερώσεις” στον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να δώσει στους ενδιαφερόμενους επισκέπτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ενημερώνονται σχετικά με στατιστικά στοιχεία και αριθμούς υποθέσεων Covid-19 στην περιοχή σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ενότητα για να παρουσιάσετε όλα τα πράγματα που κάνετε για να προετοιμαστείτε και να δώσετε στους επισκέπτες την ευκαιρία να υποβάλουν ερωτήσεις ή να επικοινωνήσουν μαζί σας για τυχόν ταξιδιωτικές ανησυχίες που μπορεί να έχουν. 

Αξιολογήστε και προσαρμόστε τις τρέχουσες πολιτικές

Μέρος αυτής της ευελιξίας είναι η εξέταση των πολιτικών που έχετε εφαρμόσει και η επανεκτίμηση τους για να εξυπηρετήσουν αυτό το νέο κύμα επισκεπτών πιο αποτελεσματικά. Τι αλλαγές μπορείτε να κάνετε στις διαδικασίες καθαρισμού, στις πολιτικές check-in / check-out και στη διαδικασία κράτησης; Εάν έχετε εργαζόμενους, εξετάστε το ενδεχόμενο συνομιλίας  μαζί τους σχετικά με τα κατάλληλα πρωτόκολλα υγιεινής και βεβαιωθείτε ότι όλοι γνωρίζουν πώς να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες με τον ασφαλέστερο δυνατό τρόπο.

Αξιολογήστε τι κάνετε όσον αφορά την επικοινωνία με τους επισκέπτες και βρείτε τρόπους για να είστε διαφανείς στις προσπάθειές σας έτσι ώστε να τους διατηρήσετε όλους ασφαλείς.
Αυτό μπορεί να γίνει με την ανάρτηση ενός βίντεο της ρουτίνας καθαρισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για παράδειγμα, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να δουν ακριβώς τι κάνετε για να τους κρατήσετε ασφαλείς.

Δώστε Κίνητρα

Παρόλο που μια στοχευμένη στρατηγική μάρκετινγκ και οι τροποποιημένες τιμές και όροι μπορεί να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, ενδεχομένως να χρειαστούν λίγη περισσότερη ενθάρρυνση για να κάνουν την κράτηση. 

Προσφέρετε άμεσες ανταμοιβές στους επισκέπτες σας ή παρέχετε επιπλέον παροχές, όπως winetasting, δωρεάν είσοδο σε waterpark,μουσεία κλπ. Γίνετε δημιουργικοί. Σκεφτείτε πράγματα που πιστεύετε πως θα παρακινήσουν κάποιον να κάνει κράτηση με εσάς.

Ενισχύστε την καθαριότητα

Προτού ξεκινήσουν οι κρατήσεις, θα πρέπει να ορίσετε την διαδικασία και το πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης που θα ακολουθήσετε.

Μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε είναι:

  • Καθαρισμός και απολύμανση κάθε σημείου και ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή σε αυτά που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά, όπως πόμολα, χερούλια, τηλεχειριστήρια, βρύσες, πόρτες ψυγείου κλπ.
  • Όποιος μπαίνει στο σπίτι (καθαριστές σπιτιού, συντηρητές κ.λπ.) πρέπει να φοράει ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό όπως μάσκες και γάντια.
  • Εάν έχετε περισσότερα από ένα ακίνητα, είναι σημαντικό να μην μεταφέρετε γάντια και άλλα είδη καθαρισμού από το ένα σπίτι στο άλλο.
  • Αποφύγετε να ανακινείτε κλινοσκεπάσματα και πετσέτες για να αποφύγετε την αποστολή μικρών σωματιδίων στον αέρα.

Η τουριστική βιομηχανία επλήγει σκληρά στις αρχές του 2020. Όταν θα ανοίξετε ξανά τις πόρτες σας και λάβετε ξανά κρατήσεις (ή ακόμα και αν έχετε ήδη), είναι σημαντικό να έχετε ένα σχέδιο. Αυτό δεν θα είναι όπως κάθε άλλο καλοκαίρι. Αυτό είναι ένα καλοκαίρι πλοήγησης νέων κανόνων και νέων ανησυχιών σε μια νέα εποχή που αφορά τα ταξίδια. Προβλέψτε τις ανάγκες και τις ανησυχίες, βάλτε στόχο και δημιουργήστε πλάνο και θα είστε στο σωστό δρόμο για μια πιο παραγωγική (και κερδοφόρα) καλοκαιρινή περίοδο.

Διαβάστε περισσότερα

Tips & Tricks

Revenue Management: Το κλειδί για Αυξημένη Κερδοφορία στα Τουριστικά Καταλύματα

Στον διαρκώς εξελισσόμενο και ανταγωνιστικό κλάδο του τουρισμού, η αποτελεσματική διαχείριση εσόδων (Revenue Management) αποτελεί βασικό πυλώνα επιτυχίας για κάθε τουριστικό κατάλυμα.  Από ξενοδοχεία και