Πως να ρυθμίσετε τιμές για το κατάλυμα σας

αναλυση τιμων για καταλυματα τουρισμου στην airbnb

Share This Post

Πως να ρυθμίσετε τιμές για το κατάλυμα σας;

Πρώτα απ’ όλα, να διευκρινίσουμε ότι το να ρυθμίσετε τη σωστή τιμή για τα καταλύματά σας δεν δεν αφορά μόνο τα αρχικά σας κέρδη.

Βρίσκοντας τα πιο δυνατά σημεία της αγοράς που αφορά η επιχείρησή σας, μπορείτε να διασφαλίσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες, που θα αξιολογήσουν σωστά την περιουσία σας. Υποτιμώντας την επιχείρησή σας ,όχι μόνο θα χάσετε χρήματα, αλλά θα είναι πιο πιθανό να προσελκύσετε επισκέπτες που θα καταστρέψουν την περιουσία σας. Υπερεκτιμώντας τις τιμές σας, θα καταλήξετε σε ένα υψηλό ποσοστό  διαθεσημότητας επίσης διατρέχετε τον κίνδυνο να έχετε δυσαρεστημένους πελάτες που θα νιώθουν έντονο το αίσθημα ότι υπερχρεώθηκαν.
Επομένως, πώς μπορείτε να μάθετε πόσο να χρεώνετε; Πολλοί ιδιοκτήτες ακινήτων την πρώτη φορά υποτιμούν το κόστος λειτουργίας και είναι υπερβολικά αισιόδοξοι για τα πιθανά κέρδη. Αντί να κάνετε μια υποθετική εκτίμηση, που θα βασίζεται στις τιμές των άλλων καταλυμάτων στη γύρω περιοχή, δοκιμάστε τις παρακάτω συμβουλές για την εκτίμηση των τιμών ενοικίασης σας, με βάση τους παρακάτω τέσσερις βασικούς τομείς.

1.Λίστα εξόδων

Στεγαστικά δάνεια, επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας και φόροι είναι εύκολο να μετρήσουμε, αλλά ας μην ξεχνάμε, κατά την καταμέτρηση του κόστους ,τις υπηρεσίες καθαρισμού, τις επισκευές έκτακτης ανάγκης. Θα πρέπει, επίσης, να εξετάσετε πως σκοπεύετε να καλύψετε μεγάλα κόστη συντήρησης, όπως η αντικατάσταση  συσκευών, βάψιμο κτιρίου ή την επισκευή της στέγης.

Η επίπλωση αποτελεί, επίσης, ένα μέγαλο κομμάτι δαπανών μιας επιχείρησης. Άνετα στρώματα, λευκά είδη, έπιπλα, σκεύη μαγειρικής και μικρές συσκευές είναι λίγες από τις απαιτήσεις για κάθε σπίτι διακοπών. Για να παραμείνετε εντός του προϋπολογισμού σας, δεν πρέπει να φοβάστε να απευθυνθείτε σε δημοπρασίες επίπλωσης ξενοδοχείων και σε εμπόρους που μεταπωλούν μεταχειρισμένα.

2. Έρευνα αγοράς των τιμών της περιοχής

Αναζητήστε στους ΟΤΑ’S για να πάρετε μια σαφή εικόνα των τιμών που έχουν οι άλλες επιχειρήσεις στη γειτονιά σας. Να είστε βέβαιοι, καθώς ψάχνετε σε ακίνητα, ότι παρατηρείτε τις ανέσεις, την τοποθεσία και άλλα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το κάθε ακίνητο. Ένα επιπλέον υπνοδωμάτιο ή θέα τη θάλασσα μπορεί να αξίζουν αρκετές εκατοντάδες ευρώ περισσότερο ανά εβδομάδα. Όσο πιο συγκρίσιμες ιδιότητες βρείτε, τόσο το καλύτερο θα καταλάβετε ακριβώς που ταιριάζει η δική σας στην αγορά.

3. Οι περίοδοι Low Season

Οι ιδιοκτήτες ακινήτων μπορούν να προσφέρουν μειωμένες τιμές για τους μήνες πριν και μετά την περίοδο αιχμής για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Για παράδειγμα, στην Κρήτη, η περίοδος αιχμής ξεκινά από το Μάιο και διαρκεί έως το Σεπτέμβριο. Οι μειωμένες τιμές θα τεθούν σε ισχύ τον Απρίλιο και τον Οκτώβριο.
Φυσικά, υπάρχουν και καταλύματα που δουλεύουν όλο το χρόνο.
Μεγάλες πόλεις, όπως τα Χανιά και το Ηράκλειο ενθαρρύνουν μια νέα εισροή τουριστών κάθε εβδομάδα. Ωστόσο, θα πρέπει ακόμα να αλλάξετε τις τιμές σας για να λάβετε υπόψη τις περιόδους αιχμής. Πάρτε ένα ημερολόγιο , που απαριθμεί τις τοπικές εκδηλώσεις, συναυλίες και φεστιβάλ που ενδέχεται να επηρεάσουν τα ποσοστά πληρότητας της περιοχή σας.

Δοκιμάστε με τη HOTELYZER

Με τη Hotelyzer, δεν θα χρειαστεί να ξοδέψετε περισσότερο χρόνο για να ρυθμίσετε τα ποσοστά, τις προσφορές, ή ακόμα και να απαντήσετε σε μηνύματα, κλήσεις πιθανών πελατών και σε οποιεδήποτε απορίες ή διευκρινίσεις χρειάζονται. Και δεν έχει σημασία η ώρα ή η μέρα που θα επικοινωνήσουν οι πελάτες σας – η Hotelyzer τα χειρίζεται όλα αυτά. Αναλαμβάνει τη ρύθμιση των τιμών του καταλύματός σας, σύμφωνα με έρευνά που έχει ήδη πραγματοποιήσει για τα άλλα καταλύματα της περιοχής και πόλης σας. Δεν πρέπει να φοβάστε να συζητάτε μαζί τους ή να εναλλάσσετε τις τιμές σας ώστε να ανταποκρίνεστε σε μεταβαλλόμενα έξοδα ή σε αυξημένο ενδιαφέρον.

Διαβάστε περισσότερα

Tips & Tricks

Revenue Management: Το κλειδί για Αυξημένη Κερδοφορία στα Τουριστικά Καταλύματα

Στον διαρκώς εξελισσόμενο και ανταγωνιστικό κλάδο του τουρισμού, η αποτελεσματική διαχείριση εσόδων (Revenue Management) αποτελεί βασικό πυλώνα επιτυχίας για κάθε τουριστικό κατάλυμα.  Από ξενοδοχεία και