Πώς να διαχειριστείτε τη φήμη του καταλύματός σας στο διαδίκτυο;

Ανά διαστήματα,δημοσιεύουμε περιεχόμενο όπου μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας με όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Αυτό ακριβώς είναι που κάνουν και οι πελάτες σας! Η δύναμη του διαδικτύου και της μαζικής επίδρασης που έχει σήμερα, αντανακλάται στην πληρότητα του καταλύματός σας.

Είναι απογοητευτικό να μην μπορείτε να ελέγχετε τι λένε οι άνθρωποι για το κατάλυμά σας. Στο παρελθόν, η ζημία ήταν ελάχιστη. Ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα μπορούσε να επηρεάσει μόνο μια χούφτα ανθρώπων. Σήμερα, ένας δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να καταστρέψει την επιχείρησή σας.

Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα βίντεο που να δείχνει κοριούς στο κατάλυμά σας, και η επιχείρησή σας θα είναι για πάντα ζημιωμένη. Είναι σημαντικό να συνδεθείτε στο Internet και να ελέγξετε τη φήμη της επιχείρησής σας, για να δείτε τι λέει ο κόσμος γι ‘αυτήν. Είναι δύσκολο να πούμε από πού να αρχίσει κάποιος. Όμως, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια ανάλυση για τα πιο σημαντικά μέρη στο διαδίκτυο όπου θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η φήμη σας παραμένει πάντα θετική.

Αναζήτηση της Google

Η πρώτη και πιο εμφανής είναι η αναζήτηση στο Google. Ξέρετε ποια είναι τα 10 πρώτα αποτελέσματα είναι όταν κάποιος ψάχνει για το όνομα του ξενοδοχείου σας; Δοκίμασέ το τώρα. Ανοίξτε μια νέα καρτέλα και αναζητήστε την επιχείρησής σας. Βλέπετε τη δική σας ιστοσελίδα; την καταχώρισή της στο TripAdvisor; Περάστε από κάθε αποτέλεσμα ώστε να βρείτε άμεσες αναφορές για την επιχείρησή σας. Αν βρείτε αρνητικές ή άδικες κριτικές, ανοίξτε ένα λογαριασμό στην ιστοσελίδα και διαχειριστείτε τες. (Θα αναφερθώ περισσότερο σ΄αυτό σε λίγο).

Όταν πρόκειται για τη φήμη σας στην Αναζήτηση της Google, ο καλύτερος φίλος σας είναι το Google Alert.

Ειδοποιήσεις Google( Google Alerts)
Οι ειδοποιήσεις της Google είναι ένα εργαλείο που σας ειδοποιεί όταν οποιοσδήποτε στον κόσμο δημοσιεύει κάτι νέο σχετικά με την επωνυμία της επιχείρησής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο για να βρείτε σχόλια και βαθμολογίες τη στιγμή εκείνη που δημοσιεύονται. Πηγαίνετε στο Google Alerts, και δημιουργήστε μια νέα ειδοποίηση για το όνομα της επιχείρησής σας. Η Google θα σας στέλνει ειδοποίηση κάθε φορά που κάποιος μιλάει για σας. Αυτό σας επιτρέπει να ανταποκρίνεστε γρήγορα στις αρνητικές κριτικές και στις ψευδείς πληροφορίες, ώστε να περιορίζονται οι ζημίες.

Google Alerts Hotelyzer.gr

Αυτό είναι κάτι που κάποιος στην επιχείρησή σας πρέπει να κάνει. Μπορείτε να το κάνετε εσείς ή το τμήμα μάρκετινγκ που ΄χει αναλάβει αυτό το κομμάτι. Όχι μόνο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Alerts για να διαχειριστείτε τη διαδικτυακή σας φήμη, αλλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για την παρακολούθηση των ανταγωνιστών σας. Ρυθμίστε ειδοποιήσεις με την επωνυμία των ανταγωνιστών σας και ανακαλύψετε ακριβώς πότε τα μέσα ενημέρωσης τους αναφέρουν.Έτσι, μπορείτε να προσεγγίσετε αυτά τα μέσα και να ζητήσετε να προωθήσουν και τη δική σας επιχείρηση. Οι ειδοποιήσεις της Google μπορεί να σας βοηθήσουν να μάθετε πότε οι ανταγωνιστές σας συνάπτουν συμφωνίες με εξειδικευμένα ΟΤΑ(Online Travel Agents) ή καταλόγους. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να συμβαδίσετε με τους ανταγωνιστές σας, ενώ εργάζεστε για τη δική σας τακτική μάρκετινγκ για να μείνετε ένα βήμα μπροστά.

Google My Business (παλαιότερες “ θέσεις”)
Το Google είναι το πρώτο μέρος που πηγαίνουν οι άνθρωποι για να μάθουν κάτι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μάθουμε να χειριζόμαστε το Google My Business. Το Google My Business είναι ένας κατάλογος των τοπικών επιχειρήσεων. Πιθανό να υπάρχει η σελίδα για το κατάλυμά σας ήδη καταχωρημένο. Η Google προωθεί συχνά τις λίστες των επιχειρήσεων στην Μηχανή Αναζήτησης της πάνω από ανταγωνιστικές λίστες δικτυακών τόπων. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος ψάχνει για την ιδιοκτησία σας, η καταχώρηση σας στο Google Place θα είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που βλέπουν.

Θα χρειαστεί να αναλάβετε την κυριότητα της καταχώρισή σας και να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σε αυτό είναι σωστές. Μόλις πάρετε την κυριότητα του λογαριασμού σας, μπορείτε να το ενσωματώσετε και στην ιστοσελίδα σας. Αυτό βοηθά στην προώθηση της ιστοσελίδας σας στην Μηχανή Αναζήτησης της Google με τα πιο γνωστά ερωτήματα-αναζητήσεις.

Επίσης, ρίξτε μια ματιά στις κριτικές του Google My Business. Αν βρείτε κάποια που είναι ακατάλληλη, μπορείτε να τη σημάνετε ως «spam» ή «ακατάλληλη». Η Google μπορεί, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, να την αφαιρέσει ή να την κρύψει. Θυμηθείτε να μην κάνετε κατάχρηση αυτής της δυνατότητας, αλλιώς η Google μπορεί να σας αγνοήσει.

TripAdvisor
Η ιδιοκτησία σας πιθανότατα έχει ήδη μια σελίδα στο TripAdvisor, και πιθανώς να το γνωρίζετε αυτό. Το TripAdvisor είναι ένα δημοφιλές μέρος, που το επισκέπτεται κανείς για να βρει ξενοδοχεία πριν από την κράτηση δωματίων. Είναι, επίσης, ένα δημοφιλές μέρος για τους επισκέπτες για να ξεφεύγουν.Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα του PhoCusWright, το 77% των ταξιδιωτών διαβάζουν τις κριτικές του TripAdvisor πριν κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο!

Είναι σημαντικό να απαντάτε στις κριτικές στο TripAdvisor. Ξενοδοχεία με τις καλύτερες βαθμολογίες στο TripAdvisor είναι αυτά που έχουν συνήθεια να απαντάνε άμεσα στις κριτικές.

ΟΤΑs(Online Travel Agents)
Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να δώσετε το μεγαλύτερο μέρος των δωματίων ή κλινών σας στα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ), είναι σημαντικό να διατηρηθεί σε αυτά ένας ενημερωμένος κατάλογος. Booking.com, Expedia, hotels.com, Travelocity, Priceline, όλα καταλαμβάνουν υψηλή θέση στην Αναζήτηση της Google. Οι επισκέπτες σας είναι σίγουρο ότι θα πέσουν πάνω τους. Σε κάθε ένα από αυτά υπάρχουν κριτικές των επισκεπτών. Ερευνήστε τα για να δείτε τι λέει ο κόσμος για την επιχείρησή σας.

Ας πούμε ότι έχετε βρει αρνητικά αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα της Google για την επιχείρησή σας. Μια στρατηγική για να ξεπεραστεί αυτό είναι να δώσετε έστω μόνο ένα δωμάτιο στα μεγάλα ΟΤΑ, όταν αυτό είναι δυνατόν. Ακόμα κι αν δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε ΟΤΑ ως μια σημαντική πηγή νέων επισκεπτών, αυτό θα δημιουργήσει σημαντικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα τους,το οποίο μπορείτε να ελέγξετε. Τα ΟΤΑ έχουν την τάση να ταξινομούνται καλά, και μπορεί να ωθήσουν τα αρνητικά αποτελέσματα κάτω στη δεύτερη σελίδα της Google, που οι περισσότεροι χρήστες ποτέ δεν βλέπουν.

Χρησιμοποιήστε έναν διαχειριστή καναλιού, όπως η Hotelyzer, για να διοχετεύσετε ένα μικρό μέρος των δωματίων σας σε όσα περισσότερα ΟΤΑ, ώστε να «ακουστεί» η επιχείρησή σας. Ο διαχειριστής καναλιού θα βοηθήσει να διατηρούνται όλες οι λίστες σας συγχρονισμένες, για να αποφύγετε διπλο-κρατήσεις. Αυτό μπορεί να βοηθήσει ώστε να έχετε υπό έλεγχο την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google για την επιχείρησή σας υπό τον μερικό έλεγχό σας.

Εξειδικευμένα γραφεία

Εκτός από τα online ταξιδιωτικά γραφεία υπάρχουν δεκάδες, ακόμη και εκατοντάδες, μικρότερα εξειδικευμένα online ταξιδιωτικά γραφεία. Η ιδιοκτησία σας μπορεί να έχει μια παρουσία σε αυτά. Βεβαιωθείτε ότι η εγγραφή του ξενοδοχείου σας είναι σωστή. Εάν έχουν ξεπερασμένες φωτογραφίες, φροντίστε να στείλετε νέες. Αν έχουν τις λάθος τιμές, χρησιμοποιήστε ένα διαχειριστή για να τους δώσει τις σωστές τιμές. Εάν έχουν άδικες κριτικές, απευθυνθείτε σε αυτούς για να διορθωθεί η κατάσταση.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το να βάζετε την επιχείρησή σας σε γνωστά ΟΤΑ είναι μια αποτελεσματική τακτική για τη διαχείριση της φήμης σας.Το να καταχωρείτε δωμάτια σε πολλά από αυτά όχι μόνο θα αυξήσει την πληρότητά σας, αλλά θα σας βοηθήσει να ελέγξετε τις λίστες αναζήτησής σας .

Facebook
Οι περισσότεροι φλυαρούν για την επιχειρησή σας στο Facebook σε ιδιωτικές συζητήσεις,τις οποίες ούτε εσείς ούτε το κοινό μπορεί να δει. Μερικές φορές υπάρχουν δημόσιοι χώροι στο Facebook, όπως οι δημόσιες σελίδες και οι δημόσιες Ομάδες. Εδώ, οι επισκέπτες αφήνουν σχόλια, παρατηρήσεις, καθώς και συνδέσμους που συνδέονται με την επιχείρησή σας. Αναζητήστε στο Facebook για να τους βρείτε.

Έχετε στην κατοχή σας ένα Facebook Business Page για την ιδιοκτησία σας που ποτέ δεν έχετε συνδεθεί; Πηγαίνετε και ελέγξτε το. Οι επισκέπτες μπορούν να αφήσουν τις αξιολογήσεις και σχόλια σε αυτό, ακόμη και τη διαφήμιση, τις συνδέσεις, και spam. Καθαρίστε κάτι που είναι ακατάλληλο, και στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τη σελίδα σας στο μέλλον.

Ακόμα κι αν ποτέ δεν έχετε κάνει μια σελίδα για την ιδιοκτησία σας στο Facebook, μπορεί να υπάρχει κάποια ήδη εκεί. Στο παρελθόν το Facebook είχε σελίδες που δημιουργούνταν αυτόματα για τις τοπικές επιχειρήσεις. Οι καλεσμένοι σας τώρα μπορούν επίσης να δημιουργήσουν νέες σελίδες για την ιδιοκτησία σας. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες από μια καταχωρήσεις στο Facebook χρησιμοποιώντας την επωνυμία σας. Οικειοποιηθείτε τες , ώστε να μπορείτε να τις συγχωνεύσετε και να παρουσιάσετε τις σωστές πληροφορίες.

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο αυτό είναι σημαντικό, είναι επειδή το περιεχόμενο του Facebook τείνει να ταξινομείται καλά στην Αναζήτηση της Google. Η σελίδα ενός ξενοδοχείου στο Facebook τείνει να εμφανίζεται συχνά στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google με τις πιο γνωστές αναζητήσεις. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας στο Facebook είναι σε τάξη, όπως ακριβώς το σαλόνι σας.

Oyster
Η Oyster είναι μια εταιρεία που στέλνει ανθρώπους σε ξενοδοχεία για να τα δουν εξ ιδιοις ομμασι. Ίσως, ένας από τους ανώνυμους κριτικούς της μπορεί να έχει ήδη επισκεφτεί την ιδιοκτησία σας. Πηγαίνετε στην ιστοσελίδα τους και ψάξτε για την ιδιοκτησία σας. Αν βρείτε μια κριτική που δεν είναι αυτό που αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί του και διαπραγματευτείτε. Μπορεί να σας πέτυχαν σε μια κακή μέρα.

Τοπικές ιστοσελίδες & Εφημερίδες
Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες μικρές κοινοτικές- ιστοσελίδες και επαρχειακές εφημερίδες. Αναζητήστε τες στην κοινότητά σας. Μήπως ο τοπικός τηλεοπτικός σταθμός σας έχει μια ιστοσελίδα με κριτικές από τις τοπικές επιχειρήσεις; Δείτε το και αναζητήστε για την ιδιοκτησία σας. Πολλές τοπικές εφημερίδες θα έχουν κριτικές από εστιατόρια και άλλα αξιοθέατα της πόλης. Δείτε εάν αναφέρουν εσάς.

Μόνο η αρχή
Το διαδίκτυο είναι ένα “βαθύ” μέρος. Είναι πράξη ανόητη να κυνηγάμε κάθε μέρος, όπου οι επισκέπτες να μιλούν για την επιχείρησή σας. Αντ ‘αυτού, επικεντρωθείτε σε αυτά που μελλοντικά οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να δουν. Χρησιμοποιήστε αυτό το άρθρο για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε, και να επανεξετάσετε τη διαχείριση της φήμη σας καθ’όλο το χρόνο. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να προνοήσετε πάνω σε θέματα προτού αποβούν ζημιογόνα.