Συχνές ερωτήσεις2018-10-17T11:01:42+00:00

Συχνές Ερωτήσεις

Η Hotelyzer αναλαμβάνει την διαχείριση καταλυμάτων στην Κρήτη. Απαραίτητες προϋποθέσεις: επιπλωμένος χώρος, ζεστό νερό, ντουλάπες – χώροι αποθήκευσης, κουζίνα ( μικρή, μεγάλη ), ψυγείο, ιντερνετ, κλιματισμός, τηλεόραση, κουτί πρώτων βοηθειών

Ναι συμφέρει πολύ περισσότερο, διότι το κατάλυμά σας θα λειτουργεί περισσότερο τους θερινούς μήνες και λιγότερο τους χειμερινούς. Έτσι, θα έχετε σε μικρότερο διάστημα ενοικίασης, περισσότερα κέρδη και λιγότερες φθορές.

Τα διαμερίσματα στο κέντρο της πόλης, τα τουριστικά διαμερίσματα, οι βίλες αλλά και τα μικρά σπίτια είναι αυτά που αναζητούν οι περισσότεροι επισκέπτες. Υπάρχει βέβαια και ένα ποσοστό των επισκεπτών  που νοικιάζει μόνο ένα δωμάτιο, αλλά αυτό είναι πάντα λίγο πιο πολύπλοκο. Σε κάθε περίπτωση το κατάλυμα θα πρέπει να είναι πλήρως επιπλωμένο και όμορφα διακοσμημένο με φωτεινά χρώματα και ζεστή ατμόσφαιρα, ώστε ο επισκέπτης σας να νιώθει άνετα.
Υπάρχουν αξιόλογες εταιρείες οι οποίες ανταγωνίζονται αντάξια την Airbnb σε μονοκατοικίες, βίλες και γενικότερα σε τουριστικά καταλύματα. Αυτές είναι η Homeaway,Expedia, Booking.com, Holiday Lettings και πολλές άλλες.
  • Τα καταλύματα που είναι πιο εύκολο να νοικιαστούν είναι αυτά που έχουν θέα στη θάλασσα, αυτά που είναι στο κέντρο της πόλης ή  αυτά που βρίσκονται σε έναν γνωστό τουριστικό προορισμό.
  • Ο σημαντικότερος παράγοντας για να γίνει μία κράτηση είναι οι φωτογραφίες. Οι επαγγελματικές φωτογραφίσεις αυξάνουν το ποσοστό κρατήσεων ενός καταλύματος.

Ναι μπορείτε. Μπαίνοντας στο αυτόματο ημερολόγιό μας, θέτετε τις ημερομηνίες που θέλετε ως blocked και αυτόματα οι ημερομηνίες κλείνουν σε όλες τις πλατφόρμες.

Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Βάσει συνεννοήσεως και με μία πολύ καλή έκπτωση θα χαρούμε να αναλάβουμε τη διαχείριση και αυτών των κρατήσεων, εφόσον το επιθυμείτε.

Έπειτα από τη συμπλήρωση του ιδιωτικού συμφωνητικού / όροι κράτησης με την εταιρεία μας, χρειαζόμαστε λιγότερο από 10 ημέρες για να ολοκληρωθεί η καταχώρηση του καταλύματος σας σε όλες τις πλατφόρμες.

Κάθε πλατφόρμα έχει και διαφορετική πολιτική πληρωμών. Στις περισσότερες πλατφόρμες η πληρωμή γίνεται μία ημέρα μετά την άφιξη του επισκέπτη.

Η Hotelyzer αναλαμβάνει τη διαχείριση καταλυμάτων σε ολόκληρη την  Κρήτη. Σε άλλα μέρη της χώρας, μπορούμε να αναλάβουμε μόνο την καταχώρηση του καταλύματος στις πλατφόρμες και την επικοινωνία με τον επισκέπτη, ώστε να σας ενημερώνουμε για τις κρατήσεις σας. Εάν σας ενδιαφέρει κάτι τέτοιο επικοινωνήστε μαζί μας.

Από τη στιγμή που δεν θα υπάρχει ήδη κάποια κράτηση για τις ημερομηνίες αυτές, φυσικά και μπορείτε!  Σας προτείνουμε να μας ενημερώσετε το γρηγορότερο δυνατόν.

Τα ΟΤΑ κανάλια γίνονται πιο δημοφιλή κάθε τρίμηνο, ενώ κάθε 3 μήνες προστίθενται σημαντικά ποσά νέου ανταγωνισμού. Παρακολουθούμε συνεχώς την τοπική σας αγορά για να σας κρατήσουμε μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

Οι λέξεις που επιλέγετε και η ταχύτητα με την οποία απαντάτε σε ερωτήσεις πελατών μπορεί να κάνουν όλη τη διαφορά μεταξύ του κλεισίματος μιας κράτησης ή όχι. Απαντάμε σε κάθε νέο ερώτημα μέσα σε λίγα λεπτά και με μέγιστο επαγγελματισμό.

Η εμπειρία κράτησης είναι η διαδικασία που ακολουθούν οι ταξιδιώτες για να κάνουν κράτηση στο κατάλυμα σας. Η σωστή κατανόηση αυτής της διαδικασίας μας βοηθάει να προσδιορίσουμε τα πραγματικά τους συμφέροντα και να προσαρμόσουμε την προσφορά σας, έτσι ώστε να πουλήσουμε σε περισσότερους ταξιδιώτες το κατάλυμα σας.

Σας βοηθάμε να κάνετε μια διαρκή καλή εντύπωση στους επισκέπτες σας και να ενθαρρύνετε περισσότερα 5 αστέρων σχόλια. Επίσης, αναβαθμίζουμε την εμπειρία κράτησης προσφέροντας στους επισκέπτες σας εκπληκτικές ταξιδιωτικές προσφορές και εκπτώσεις στις τοπικές δραστηριότητες.

Όσο περισσότερα ακίνητα έχετε και όσο πιο διαφοροποιημένη είναι η παρουσία σας στα ΟΤΑ κανάλια, τόσο περισσότερα πρέπει να κάνετε. Αναλαμβάνουμε και αυτοματοποιούμε όλες αυτές τις χρονοβόρες εργασίες σας για να σας βοηθήσουμε να εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο.

Η εμπιστοσύνη σε ένα μόνο κανάλι είναι επικίνδυνη. Διανέμουμε τα ακίνητά σας σε όλα τα κορυφαία ΟΤΑ κανάλια, πολλαπλασιάζοντας την προβολή σας και μειώνοντας τον κίνδυνο απώλειας εσόδων από διακυμάνσεις αλγορίθμων ή αλλαγές στους όρους υπηρεσιών.

Προκειμένου να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες κρατήσεις, χρειάζεστε συνεχή βελτιστοποίηση του προφίλ σας. Ενημερώνουμε τακτικά τις καταχωρήσεις σας ώστε να διαθέτουν εποχικές προσφορές, προνόμια επισκεπτών, εκπτώσεις και πολλά άλλα.

Η παρακολούθηση της απόδοσής σας αποτελεί βασικό μέρος οποιασδήποτε επιχείρησης. Παρέχουμε μηνιαία αναφορά προόδου για να μπορείτε να παρακολουθείτε τις κρατήσεις και τα έσοδά σας και έτσι, μπορούμε να λάβουμε καλύτερες αποφάσεις από κοινού με βάση αυτά τα αποτελέσματα.

Στην αρχή κάθε μήνα,  κατατίθεται στο λογαριασμό μας το συνολικό ποσό της προμήθειας που προέκυψε από τις κρατήσεις που είχατε τον προηγούμενο μήνα.

Φυσικά! Καθώς εσείς οι ίδιοι θα καθορίζετε τις ημερομηνίες κράτησης του καταλύματός σας, για τις οποίες θα ενημερώνεστε απευθείας από το αυτόματο ημερολόγιό μας.

Φυσικά και μπορείτε! Η τουριστική περίοδος στην Κρήτη είναι τους θερινούς μήνες.

Η Hotelyzer αναλαμβάνει τη διαχείριση καταλυμάτων σε ολόκληρη την  Κρήτη. Σε άλλα μέρη της χώρας, μπορούμε να αναλάβουμε μόνο την καταχώρηση του καταλύματος στις πλατφόρμες και την επικοινωνία με τον επισκέπτη, ώστε να σας ενημερώνουμε για τις κρατήσεις σας. Εάν σας ενδιαφέρει κάτι τέτοιο επικοινωνήστε μαζί μας.