Η κατάταξη του προφίλ ενός καταλύματος στα OTA (Online Travel Agent) έχει ένα ευρύ φάσμα απαντήσεων καθώς κάθε κανάλι έχει τα δικά του κριτήρια σχετικά με αυτό. Επιπλέον, αυτά τα κριτήρια αλλάζουν συχνά.

Παρακάτω θα βρείτε τα 4 βήματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να βελτιώσετε το προφίλ και την κατάταξη σας στα ΟΤΑ, έτσι ώστε να πάρετε περισσότερες κρατήσεις και να κερδίσετε περισσότερα χρήματα.

Βήμα 1: Κατανοήστε τι ψάχνει ο κάθε ΟΤΑ

Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε τι ζητάει το κάθε κανάλι:

Φήμη. Για να αξιολογήσουν τη φήμη σας, τα ΟΤΑ ελέγχουν τις κριτικές που έχετε λάβει και εξετάζουν αν αυτές είναι στην πλειοψηφία τους θετικές ή αρνητικές. Γενικά, οι κριτικές του καταλύματός σας θα πρέπει να είναι σταθερές ή αυξανόμενες, ή τουλάχιστον να μην πέφτουν ποσοτικά και βαθμολογικά. Πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να έχετε σταθερό ρυθμό ποιοτικών και θετικών κριτικών.

Ποιότητα προφιλ. Κάθε κανάλι έχει τα δικά του κριτήρια για να αξιολογήσει την ποιότητα προφίλ της ιδιοκτησίας σας. Το προφίλ σας αξιολογείται από το πόσο καλά πληροί τις προτεινόμενες απαιτήσεις του καναλιού, κάτι το οποίο συχνά έχει να κάνει με παράγοντες όπως η ποιότητα και η ποσότητα των φωτογραφιών, αν έχετε καταχωρήσει όλες τις ανέσεις της ιδιοκτησίας σας, και πόσο ολοκληρωμένο είναι το προφίλ σας εν γένει. Προφίλ με υψηλές βαθμολογίες, θα είναι πάντα πιο ψηλά στην κατάταξη.

Προμήθειες. Κάποια κανάλια δίνουν την επιλογή να πληρώνετε μεγαλύτερες προμήθειες, με σκοπό το κατάλυμά σας να εμφανίζεται πιο ψηλά σε κατάταξη. Αυτό σημαίνει ότι θα κερδίσετε περισσότερες προβολές, άρα και περισσότερες κρατήσεις.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω είναι μόνο τα βασικά κριτήρια που καθορίζουν την κατάταξη των καταλυμάτων στα ΟΤΑ. Χρειάζεται να δώσετε προσοχή στα πιο σημαντικά κανάλια, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τυχόν σχετικές αλλαγές στις απαιτήσεις τους

Βήμα 2: Ελέγξτε τα προφίλ στα ΟΤΑ

Αφού ρυθμίσετε τα προφίλ σας στα ΟΤΑ, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μπορεί να έχει γίνει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχετε ολοκληρώσει την καταχώρηση εντελώς. Κάθε κανάλι έχει τις δικές του απαιτήσεις, επομένως χρειάζεται να αφιερώσετε χρόνο για να βελτιώσετε την καταχώρησή σας σε κάθε κανάλι ξεχωριστά.

Μια καλή πρακτική είναι να αντιμετωπίζετε και να βλέπετε το προφίλ σας σα να είστε δυνητικός επισκέπτης. Ο στόχος είναι διπλός: πρώτον, να προσδιοριστούν οι τομείς που χρειάζονται βελτίωση και δεύτερον, να βρείτε τους τρόπους να βελτιώσετε το προφίλ σας σε κάθε κανάλι ξεχωριστά. Για να είστε απόλυτα λεπτομερής, δείτε την καταχώρησή σας από διαφορετικά προγράμματα περιήγησης καθώς και από κινητό και υπολογιστή. Θέστε ως προτεραιότητα το να ξεκινήσετε από τα κανάλια που “πουλάει” περισσότερο το κατάλυμά σας και συνεχίστε με τα υπόλοιπα.

Τι πρέπει να ελέγξετε σχετικά με το περιεχόμενο της καταχώρησης:

Ποιότητα. Έχει το προφίλ σας φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση; Οι περιγραφές σας είναι ακριβείς και σωστές; Έχουν καταχωρηθεί όλες οι παροχές του σπιτιού σας; Το περιεχόμενό σας αντανακλά την επωνυμία σας και τις εμπειρίες των επισκεπτών σας; Προφίλ που διαθέτουν φωτογραφίες με άριστη ποιότητα και πλήρεις περιγραφές θα έχουν πάντα καλύτερη απόδοση.
Πληρότητα. Είναι ολοκληρωμένο το προφίλ σας; Αξιοποιείτε όλα όσα σας προσφέρει το εκάστοτε κανάλι; Θα πρέπει να ανεβάσετε τον απαιτούμενο αριθμό φωτογραφιών και να παρέχετε πληροφορίες για κάθε διαθέσιμη ενότητα. Εάν λείπουν πληροφορίες ή φωτογραφίες δεν δίνετε στον χρήστη την πληροφορία που χρειάζεται ώστε να κλείσει το δικό σας κατάλυμα.
Χρησιμότητα. Το προφίλ σας είναι στοχευμένο στο κοινό και τους χρήστες του συγκεκριμένου καναλιού; Τα πιο ευκολόχρηστα προφίλ προσφέρουν στους δυνητικούς επισκέπτες όλη την πληροφορία που χρειάζονται εκ των προτέρων, επομένως δε θα χρειαστεί να ψάξουν περισσότερο. Σιγουρευτείτε ότι παρέχετε όλες τις πληροφορίες που μπορείτε, συμπεριλαμβανομένων όλων των επιπλέον χρεώσεων, όπως για παράδειγμα για το πάρκινγκ ή τα κατοικίδια.
Ακρίβεια. Έχετε αλλάξει κάτι στην ιδιοκτησία σας πρόσφατα; Ενημερώστε τις ώρες check-in & check-out, σιγουρευτείτε ότι οι περιγραφές και οι φωτογραφίες αντικατοπτρίζουν την πρόσφατη ανακαίνιση (αν έχει γίνει), ελέγξτε ότι οι κατηγορίες των δωματίων σας είναι σωστές και οι πολιτικές σας ενημερωμένες.

Αν δεν είστε σίγουροι για την ποιότητα, την πληρότητα, τη χρησιμότητα και την ακρίβεια του προφίλ σας, ρίξτε μια ματιά στα προφίλ των κύριων ανταγωνιστών σας. Κατά πάσα πιθανότητα, οι δυνητικοί επισκέπτες σας θα συγκρίνουν το κατάλυμά σας με τα υπόλοιπα.

Βήμα 3: Βελτιώστε το περιεχόμενό σας

Αφού κάνετε έναν ολοκληρωμένο έλεγχο στα κανάλια που επηρεάζουν περισσότερο την καταχώρησή σας, είναι η ώρα να τα βελτιώσετε. Οι πιο σημαντικές προσπάθειες βελτίωσης θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ποιότητα και την ποσότητα του οπτικού περιεχομένου.

Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και καλά φωτισμένες, με έντονα χρώματα, καθαρές γραμμές και ελκυστικές. Επενδύστε σε επαγγελματικές φωτογραφίες, και να τις ανανεώνετε στα κανάλια, όποτε απαιτείται. Είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την σειρά της κατάταξής σας στα κανάλια και να κάνετε την πρώτη καλή εντύπωση στους μελλοντικούς επισκέπτες.
Ανεβάστε περισσότερες φωτογραφίες από τον ελάχιστο αριθμό που απαιτείται. Επωφεληθείτε στο έπακρο από τον διαθέσιμο μέγιστο αριθμό φωτογραφιών, έτσι ώστε να παρουσιάσετε την ιδιοκτησία σας από διάφορες οπτικές και λήψεις. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του μελλοντικού σας επισκέπτη: τι θα θέλατε να δείτε; Διαφορετικοί επισκέπτες έχουν και διαφορετικές ανάγκες, επομένως θα πρέπει να εξυπηρετήσετε τις ανάγκες όλων.
Χρησιμοποιείστε ξεχωριστές φωτογραφίες για κάθε τύπο δωματίου. Οι επισκέπτες θέλουν να δουν πώς θα είναι το δωμάτιό τους, επομένως μη χρησιμοποιήσετε τις ίδιες φωτογραφίες για όλα τα δωμάτια.
Κάνετε tags στις φωτογραφίες σας. Πολλά κανάλια σας επιτρέπουν να κάνετε tag στις φωτογραφίες σας και αυτό βελτιώνει την εμπειρία αναζήτησης του επισκέπτη. Σιγουρευτείτε ότι κάνετε αναλυτικά tags σε κάθε φωτογραφία, εστιάζοντας κυρίως στις λέξεις-κλειδιά.
Πείτε μια ιστορία μέσα από τις φωτογραφίες σας. Καθώς επιλέγετε τη σειρά την οποία θα έχουν οι φωτογραφίες σας, πείτε μια ιστορία. Ξεκινήστε δείχνοντας της ιδιοκτησία σας, παρουσιάζοντας κάποια πλάνα και κυρίως τις 1-2 κυριότερες ανέσεις που προσφέρετε. Στη συνέχεια, παρουσιάστε στους επισκέπτες τα δωμάτια. Μετά κάνετε περισσότερα κοντινά πλάνα στις παροχές της ιδιοκτησίας σας. Η ιστορία που “ζωγραφίζετε” με τις εικόνες σας “χτίζει” την εμπειρία του επισκέπτη προτού ακόμα κλείσει τη διαμονή του, και έτσι ελκύετε περισσότερους ταξιδιώτες.
Αυτοματοποιήστε τα αιτήματα για κριτική. Ενσωματώστε στο PMS σας μια αυτόματη αποστολή αιτημάτων για κριτικές στους πελάτες που μόλις αναχώρησαν από το κατάλυμά σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να συλλέξετε περισσότερες κριτικές. Οι νέες κριτικές θα σας βοηθήσουν να εμφανίζεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης στα ΟΤΑs. Φυσικά, όσο περισσότερες είναι οι θετικές κριτικές που λαμβάνετε τόσο το καλύτερο.
Βελτιώστε τις τιμές και τη διαθεσιμότητα. Χρησιμοποιείστε ειδικές προσφορές, για να προωθήσετε το κατάλυμά σας σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, για σημαντικά γεγονότα ή σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας. Προσαρμόστε τις τιμές σας έναντι των ανταγωνιστών σας, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε περισσότερες κρατήσεις.

Η καταταξη των ΟΤΑs και η συνέπεια της στη φήμη σας

Εφόσον το 87% των ταξιδιωτών επισκέπτεται και την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου προτού κάνει κράτηση, σιγουρευτείτε ότι το περιεχόμενο του website σας αντιπροσωπεύει αυτό που βλέπει ο πελάτης όσο κάνει την έρευνά του στα κανάλια. Αποφύγετε να μπερδεύετε τους πελάτες με διαφορετικές κατηγορίες και τύπους δωματίων ή ονόματα δωματίων. Η συνέπεια πρέπει να είναι σύμμαχός σας.

Βήμα 4: Επαναλάβετε

Το τελικό βήμα στη βελτίωση της κατάταξης του προφίλ σας στα κανάλια είναι να επαναλαμβάνετε τη διαδικασία ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Με την πάροδο του χρόνου, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε πότε, πού και πώς να ενημερώνετε καλύτερα το προφίλ σας. Έτσι θα βελτιώσετε την παρουσία του καταλύματός σας σε όλα τα κανάλια.

Ευτυχώς, η διαδικασία βελτίωσης γίνεται ευκολότερη με το χρόνο, καθώς θα χρειάζεται μόνο να κάνετε μικρές προσαρμογές. Μπορεί να φαίνεται περίπλοκο, αλλά μόλις ξεκινήσετε και ολοκληρώσετε τα βασικά, μπορείτε στη συνέχεια να εστιάσετε στις λεπτομέρειες. Με ποιοτικό περιεχόμενο, εξαιρετικές κριτικές και μαγευτικές φωτογραφίες, το σπίτι ή το ξενοδοχείο σας θα είναι σωστά καταχωρημένο σε όλα τα κανάλια.

Η κατάταξη του προφίλ ενός καταλύματος στα OTA (Online Travel Agent) έχει ένα ευρύ φάσμα απαντήσεων καθώς κάθε κανάλι έχει τα δικά του κριτήρια σχετικά με αυτό. Επιπλέον, αυτά τα κριτήρια αλλάζουν συχνά.

Παρακάτω θα βρείτε τα 4 βήματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να βελτιώσετε το προφίλ και την κατάταξη σας στα ΟΤΑ, έτσι ώστε να πάρετε περισσότερες κρατήσεις και να κερδίσετε περισσότερα χρήματα.

Βήμα 1: Κατανοήστε τι ψάχνει ο κάθε ΟΤΑ

Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε τι ζητάει το κάθε κανάλι:

Φήμη. Για να αξιολογήσουν τη φήμη σας, τα ΟΤΑ ελέγχουν τις κριτικές που έχετε λάβει και εξετάζουν αν αυτές είναι στην πλειοψηφία τους θετικές ή αρνητικές. Γενικά, οι κριτικές του καταλύματός σας θα πρέπει να είναι σταθερές ή αυξανόμενες, ή τουλάχιστον να μην πέφτουν ποσοτικά και βαθμολογικά. Πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να έχετε σταθερό ρυθμό ποιοτικών και θετικών κριτικών.

Ποιότητα προφιλ. Κάθε κανάλι έχει τα δικά του κριτήρια για να αξιολογήσει την ποιότητα προφίλ της ιδιοκτησίας σας. Το προφίλ σας αξιολογείται από το πόσο καλά πληροί τις προτεινόμενες απαιτήσεις του καναλιού, κάτι το οποίο συχνά έχει να κάνει με παράγοντες όπως η ποιότητα και η ποσότητα των φωτογραφιών, αν έχετε καταχωρήσει όλες τις ανέσεις της ιδιοκτησίας σας, και πόσο ολοκληρωμένο είναι το προφίλ σας εν γένει. Προφίλ με υψηλές βαθμολογίες, θα είναι πάντα πιο ψηλά στην κατάταξη.

Προμήθειες. Κάποια κανάλια δίνουν την επιλογή να πληρώνετε μεγαλύτερες προμήθειες, με σκοπό το κατάλυμά σας να εμφανίζεται πιο ψηλά σε κατάταξη. Αυτό σημαίνει ότι θα κερδίσετε περισσότερες προβολές, άρα και περισσότερες κρατήσεις.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω είναι μόνο τα βασικά κριτήρια που καθορίζουν την κατάταξη των καταλυμάτων στα ΟΤΑ. Χρειάζεται να δώσετε προσοχή στα πιο σημαντικά κανάλια, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τυχόν σχετικές αλλαγές στις απαιτήσεις τους

Βήμα 2: Ελέγξτε τα προφίλ στα ΟΤΑ

Αφού ρυθμίσετε τα προφίλ σας στα ΟΤΑ, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μπορεί να έχει γίνει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχετε ολοκληρώσει την καταχώρηση εντελώς. Κάθε κανάλι έχει τις δικές του απαιτήσεις, επομένως χρειάζεται να αφιερώσετε χρόνο για να βελτιώσετε την καταχώρησή σας σε κάθε κανάλι ξεχωριστά.

Μια καλή πρακτική είναι να αντιμετωπίζετε και να βλέπετε το προφίλ σας σα να είστε δυνητικός επισκέπτης. Ο στόχος είναι διπλός: πρώτον, να προσδιοριστούν οι τομείς που χρειάζονται βελτίωση και δεύτερον, να βρείτε τους τρόπους να βελτιώσετε το προφίλ σας σε κάθε κανάλι ξεχωριστά. Για να είστε απόλυτα λεπτομερής, δείτε την καταχώρησή σας από διαφορετικά προγράμματα περιήγησης καθώς και από κινητό και υπολογιστή. Θέστε ως προτεραιότητα το να ξεκινήσετε από τα κανάλια που “πουλάει” περισσότερο το κατάλυμά σας και συνεχίστε με τα υπόλοιπα.

Τι πρέπει να ελέγξετε σχετικά με το περιεχόμενο της καταχώρησης:

Ποιότητα. Έχει το προφίλ σας φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση; Οι περιγραφές σας είναι ακριβείς και σωστές; Έχουν καταχωρηθεί όλες οι παροχές του σπιτιού σας; Το περιεχόμενό σας αντανακλά την επωνυμία σας και τις εμπειρίες των επισκεπτών σας; Προφίλ που διαθέτουν φωτογραφίες με άριστη ποιότητα και πλήρεις περιγραφές θα έχουν πάντα καλύτερη απόδοση.
Πληρότητα. Είναι ολοκληρωμένο το προφίλ σας; Αξιοποιείτε όλα όσα σας προσφέρει το εκάστοτε κανάλι; Θα πρέπει να ανεβάσετε τον απαιτούμενο αριθμό φωτογραφιών και να παρέχετε πληροφορίες για κάθε διαθέσιμη ενότητα. Εάν λείπουν πληροφορίες ή φωτογραφίες δεν δίνετε στον χρήστη την πληροφορία που χρειάζεται ώστε να κλείσει το δικό σας κατάλυμα.
Χρησιμότητα. Το προφίλ σας είναι στοχευμένο στο κοινό και τους χρήστες του συγκεκριμένου καναλιού; Τα πιο ευκολόχρηστα προφίλ προσφέρουν στους δυνητικούς επισκέπτες όλη την πληροφορία που χρειάζονται εκ των προτέρων, επομένως δε θα χρειαστεί να ψάξουν περισσότερο. Σιγουρευτείτε ότι παρέχετε όλες τις πληροφορίες που μπορείτε, συμπεριλαμβανομένων όλων των επιπλέον χρεώσεων, όπως για παράδειγμα για το πάρκινγκ ή τα κατοικίδια.
Ακρίβεια. Έχετε αλλάξει κάτι στην ιδιοκτησία σας πρόσφατα; Ενημερώστε τις ώρες check-in & check-out, σιγουρευτείτε ότι οι περιγραφές και οι φωτογραφίες αντικατοπτρίζουν την πρόσφατη ανακαίνιση (αν έχει γίνει), ελέγξτε ότι οι κατηγορίες των δωματίων σας είναι σωστές και οι πολιτικές σας ενημερωμένες.

Αν δεν είστε σίγουροι για την ποιότητα, την πληρότητα, τη χρησιμότητα και την ακρίβεια του προφίλ σας, ρίξτε μια ματιά στα προφίλ των κύριων ανταγωνιστών σας. Κατά πάσα πιθανότητα, οι δυνητικοί επισκέπτες σας θα συγκρίνουν το κατάλυμά σας με τα υπόλοιπα.

Βήμα 3: Βελτιώστε το περιεχόμενό σας

Αφού κάνετε έναν ολοκληρωμένο έλεγχο στα κανάλια που επηρεάζουν περισσότερο την καταχώρησή σας, είναι η ώρα να τα βελτιώσετε. Οι πιο σημαντικές προσπάθειες βελτίωσης θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ποιότητα και την ποσότητα του οπτικού περιεχομένου.

Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και καλά φωτισμένες, με έντονα χρώματα, καθαρές γραμμές και ελκυστικές. Επενδύστε σε επαγγελματικές φωτογραφίες, και να τις ανανεώνετε στα κανάλια, όποτε απαιτείται. Είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την σειρά της κατάταξής σας στα κανάλια και να κάνετε την πρώτη καλή εντύπωση στους μελλοντικούς επισκέπτες.
Ανεβάστε περισσότερες φωτογραφίες από τον ελάχιστο αριθμό που απαιτείται. Επωφεληθείτε στο έπακρο από τον διαθέσιμο μέγιστο αριθμό φωτογραφιών, έτσι ώστε να παρουσιάσετε την ιδιοκτησία σας από διάφορες οπτικές και λήψεις. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του μελλοντικού σας επισκέπτη: τι θα θέλατε να δείτε; Διαφορετικοί επισκέπτες έχουν και διαφορετικές ανάγκες, επομένως θα πρέπει να εξυπηρετήσετε τις ανάγκες όλων.
Χρησιμοποιείστε ξεχωριστές φωτογραφίες για κάθε τύπο δωματίου. Οι επισκέπτες θέλουν να δουν πώς θα είναι το δωμάτιό τους, επομένως μη χρησιμοποιήσετε τις ίδιες φωτογραφίες για όλα τα δωμάτια.
Κάνετε tags στις φωτογραφίες σας. Πολλά κανάλια σας επιτρέπουν να κάνετε tag στις φωτογραφίες σας και αυτό βελτιώνει την εμπειρία αναζήτησης του επισκέπτη. Σιγουρευτείτε ότι κάνετε αναλυτικά tags σε κάθε φωτογραφία, εστιάζοντας κυρίως στις λέξεις-κλειδιά.
Πείτε μια ιστορία μέσα από τις φωτογραφίες σας. Καθώς επιλέγετε τη σειρά την οποία θα έχουν οι φωτογραφίες σας, πείτε μια ιστορία. Ξεκινήστε δείχνοντας της ιδιοκτησία σας, παρουσιάζοντας κάποια πλάνα και κυρίως τις 1-2 κυριότερες ανέσεις που προσφέρετε. Στη συνέχεια, παρουσιάστε στους επισκέπτες τα δωμάτια. Μετά κάνετε περισσότερα κοντινά πλάνα στις παροχές της ιδιοκτησίας σας. Η ιστορία που “ζωγραφίζετε” με τις εικόνες σας “χτίζει” την εμπειρία του επισκέπτη προτού ακόμα κλείσει τη διαμονή του, και έτσι ελκύετε περισσότερους ταξιδιώτες.
Αυτοματοποιήστε τα αιτήματα για κριτική. Ενσωματώστε στο PMS σας μια αυτόματη αποστολή αιτημάτων για κριτικές στους πελάτες που μόλις αναχώρησαν από το κατάλυμά σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να συλλέξετε περισσότερες κριτικές. Οι νέες κριτικές θα σας βοηθήσουν να εμφανίζεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης στα ΟΤΑs. Φυσικά, όσο περισσότερες είναι οι θετικές κριτικές που λαμβάνετε τόσο το καλύτερο.
Βελτιώστε τις τιμές και τη διαθεσιμότητα. Χρησιμοποιείστε ειδικές προσφορές, για να προωθήσετε το κατάλυμά σας σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, για σημαντικά γεγονότα ή σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας. Προσαρμόστε τις τιμές σας έναντι των ανταγωνιστών σας, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε περισσότερες κρατήσεις.

Η καταταξη των ΟΤΑs και η συνέπεια της στη φήμη σας

Εφόσον το 87% των ταξιδιωτών επισκέπτεται και την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου προτού κάνει κράτηση, σιγουρευτείτε ότι το περιεχόμενο του website σας αντιπροσωπεύει αυτό που βλέπει ο πελάτης όσο κάνει την έρευνά του στα κανάλια. Αποφύγετε να μπερδεύετε τους πελάτες με διαφορετικές κατηγορίες και τύπους δωματίων ή ονόματα δωματίων. Η συνέπεια πρέπει να είναι σύμμαχός σας.

Βήμα 4: Επαναλάβετε

Το τελικό βήμα στη βελτίωση της κατάταξης του προφίλ σας στα κανάλια είναι να επαναλαμβάνετε τη διαδικασία ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Με την πάροδο του χρόνου, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε πότε, πού και πώς να ενημερώνετε καλύτερα το προφίλ σας. Έτσι θα βελτιώσετε την παρουσία του καταλύματός σας σε όλα τα κανάλια.

Ευτυχώς, η διαδικασία βελτίωσης γίνεται ευκολότερη με το χρόνο, καθώς θα χρειάζεται μόνο να κάνετε μικρές προσαρμογές. Μπορεί να φαίνεται περίπλοκο, αλλά μόλις ξεκινήσετε και ολοκληρώσετε τα βασικά, μπορείτε στη συνέχεια να εστιάσετε στις λεπτομέρειες. Με ποιοτικό περιεχόμενο, εξαιρετικές κριτικές και μαγευτικές φωτογραφίες, το σπίτι ή το ξενοδοχείο σας θα είναι σωστά καταχωρημένο σε όλα τα κανάλια.