1) Οι ταξιδιώτες είναι σε απευθείας σύνδεση συχνά.

Κατά την τελευταία δεκαετία, οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει δραστικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράσουν με το Internet και την τεχνολογία κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να συνδεθείτε στο Internet ήταν να επισκεφθείτε ένα Internet cafe ή να χρησιμοποιήσετε έναν επιτραπέζιο υπολογιστή σε έναν ξενώνα. Για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών πλέον αυτό δεν ισχύει αφού σχεδόν όλοι διαθέτουν μια συσκευή που συνδέεται με WIFI. Είτε πρόκειται για ένα tablet, smart phone ή έναν φορητό υπολογιστή, οι ταξιδιώτες ξοδεύουν άφθονο χρόνο χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, να επικοινωνούν με τους αγαπημένους τους αλλά και να κάνουν έρευνα για το ταξίδι τους.

2) Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να βρουν πράγματα να κάνουν στον τόπο σας.

Οι αλλαγές στην τεχνολογία για τους ταξιδιώτες έχουν επίσης τροποποιηθεί με τον τρόπο που λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με το πού να πάνε και τι να κάνουν στο ταξίδι τους. Πριν από μισή δεκαετία όλοι οι ταξιδιώτες ενημερώνονταν μέσα από μεγάλους ταξιδιωτικούς οδηγούς όπως το Lonely Planet ή το Rough Guides για πληροφορίες σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν στο προορισμό τους. Πλέον οι περισσότεροι ταξιδιώτες βρίσκουν πολύ πιο βολικό να χρησιμοποιήσουν απλά το Διαδίκτυο για την έρευνα στο τι πρέπει να κάνουν αφού έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία πληροφοριών και δεν χρειάζεται να μεταφέρουν μαζί τους παντού ένα βαρύ, βιβλίο.

3) Οι ταξιδιώτες εμπιστεύονται τις τοπικές πληροφορίες.

Το θετικό με τους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, αντί οδηγούς είναι ότι έχουν μια ποικιλία πηγών για να επιλέξουν στο τι θέλουν να κάνουν στις διακοπές τους. Αυτό τους δίνει περισσότερες ευκαιρίες για ποιο έγκυρες πληροφορίες. Σε αντίθεση με το Lonely Planet μπορεί να είναι ένα πασίγνωστο όνομα και μια κοινή πρώτη στάση για πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνουμε σε μια νέα τοποθεσία, πολλοί άνθρωποι δεν εμπιστεύονται τις πληροφορίες του. Αυτό συμβαίνει διότι ο χρόνος που χρειάζεται για να συγκεντρώσει πληροφορίες, να επεξεργαστεί το βιβλίο και τελικά να το δημοσιεύσει, έχει ως αποτέλεσμα μερικές φορές οι πληροφορία να μην ισχύει πια. Οι ταξιδιώτες πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι οι συγγραφείς αυτών των οδηγών πληρώνονται για να αξιολογήσουν τους προορισμούς τους, οπότε συχνά μπορεί να δώσουν μια λανθασμένη εικόνα από αυτή που πραγματικά ισχύει. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες προτιμούν τις «τοπικές πληροφορίες» από τους ανθρώπους που πραγματικά ζουν στη χώρα και διαθέτουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν. Οπότε κατά την άφιξη τους στο ξενώνα, έχει παρατηρηθεί ότι οι ταξιδιώτες ζητάνε από το προσωπικό τι μπορούν να κάνουν και έχουν ένα μεγάλο σεβασμό γι’αυτή την πληροφορία. Αν ένας κατάλυμα αφιερώνει λίγο χρόνο για να εκτελέσει μια στρατηγική μάρκετινγκ για την συλλογή τοπικών πληροφοριών στην ιστοσελίδα του, πριν από την άφιξη του επισκέπτη, έχουν πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα απόκτησης νέων πελατών. Επίσης, από την απλή παροχή σχετικών πληροφοριών ταξιδιού για την πόλη τους, ένα κατάλυμα έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε πολύ ευρύτερο κοινό σε απευθείας σύνδεση μέσα από το Blog του, λειτουργώντας και σαν τοπικός οδηγός. Αν κάποιος κάνει έρευνα για το ταξίδι του καταλήγει να βρει τις πληροφορίες που χρειάζεται μέσα από το blog ενός καταλύματος, υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι θα ενδιαφερθεί γι’αυτό το κατάλυμα για να δει αν θα ήθελε να μείνει εκεί.

4) Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να πάρουν μια ιδέα για τη διαμονή τους.

Με τον ίδιο τρόπο που μια βιτρίνα δίνει την αίσθηση σε ένα δυνητικό αγοραστή ή ένα εξώφυλλο του βιβλίου δίνει μια εντύπωση σε έναν πιθανό αναγνώστη, μια ιστοσελίδα κάνει το ίδιο για ένα κατάλυμα. Εάν η ιστοσελίδα σας είναι καλά κατασκευασμένη για να προσφέρει μια θετική εμπειρία του χρήστη και να παρέχει σε έναν επισκέπτη χρήσιμες ταξιδιωτικές πληροφορίες ώστε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του, υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι ένας πιθανός πελάτης θα έχει ήδη μια καλή εντύπωση του καταλύματος σας πριν καν έρθει. Οι άνθρωποι ξοδεύουν πολλά χρήματα για να ταξιδέψουν στον κόσμο και μια νέα εμπειρία μπορεί συχνά να τους ενθουσιάσει ή να καταστρέψει το ταξίδι τους. Δημιουργείστε μια καλά οργανωμένη ιστοσελίδα και σε συνδυασμό πάντα με μια στρατηγική μάρκετινγκ για να εξασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας θα ενθουσιαστούν με το κατάλυμα σας και την πόλη που πρόκειται να επισκεφθούν. Είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για να απολαύσουν την νέα περιπέτεια τους.

Η Hotelyzer.gr ειδικεύεται στο μάρκετινγκ για τουριστικά καταλύματα και παρέχει οικονομικά προσιτές λύσεις για να σας βοηθήσει να προωθήσετε το κατάλυμα σας στο διαδίκτυο. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν ενδιαφέρεστε για περισσότερες πληροφορίες!