Το marketing είναι αυτό που κάνει το κατάλυμά σας να το δουν οι σωστοί άνθρωποι ώστε να κάνουν κράτηση. Σκοπός του παιχνιδιού, είναι να έχετε διαφημίσει το κατάλυμά σας σε όσο περισσότερους πιθανούς επισκέπτες γίνεται και στη συνέχεια να μετατρέψετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες σε επιβεβαιωμένους και το πιο σημαντικό σε απευθείας κρατήσεις. Ως εκ τούτο, είναι σημαντικό να έχετε μία δυνατή στρατηγική marketing ώστε να διαφημίζεστε σε πιθανούς επισκέπτες.

Κάποιοι ιδιοκτήτες έχουν ένα υπέροχο κατάλυμα, σε μία καταπληκτική τοποθεσία, προσφέρουν ακόμα και πολυτελείς υπηρεσίες, αλλά ακόμα δεν λαμβάνουν τόσες κρατήσεις όσες θα ήθελαν. Γιατί; Επειδή η στρατηγική του marketing έχει κάποια ελαττώματα.

Προκειμένου να αποφύγετε κάποια λάθη που μπορεί να συμβάλλουν στην έλλειψη κρατήσεων, ορίστε τα 7 πιο συχνά λάθη που κάνετε σχετικά με το κατάλυμα σας.

Δεν γνωρίζετε το κοινό που απευθύνεστε

Για να έχει η στρατηγική marketing ένα δυνατό σχέδιο δράσης, είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε ποιόν ακριβώς απευθύνεστε.

Ποιος μένει συνήθως στο κατάλυμά σας; Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες πιθανόν να μην έχουν τις ίδιες ανάγκες με τους επισκέπτες που ταξιδεύουν σε group, με αυτούς που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή με αυτούς που ταξιδεύουν με το κατοικίδιό τους. Γνωρίζοντας ποιος είναι ο ιδανικός επισκέπτης για εσάς, μπορείτε να στοχεύσετε σε αυτούς συγκεκριμένα ή ακόμα και να δημιουργήσετε ειδικές προσφορές που θα τους προσελκύσουν. Για παράδειγμα, εάν το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε είναι οικογένειες με παιδιά, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε εκπτώσεις για επίσκεψη σε έναν παιδότοπο που μπορεί να βρίσκεται κοντά στο σπίτι ή οποιαδήποτε άλλη οικογενειακή δραστηριότητα.

Δεν γνωρίζετε ποιο είναι το μοναδικό προσόν του καταλύματος σας

Με την άνθιση των καταλυμάτων, αυξάνεται και ο ανταγωνισμός. Για να διαλέξει ένας επισκέπτης το δικό σας κατάλυμα από ένα ξενοδοχείο ή κάποια άλλη ιδιοκτησία, θα χρειαστεί να παρουσιάσετε τι κάνει την ιδιοκτησία σας μοναδική και να ξεχωρίσει από το πλήθος.

Ενα προσόν, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που έχει το κατάλυμα σας είναι αυτό που του δίνει αξία, αυτό που το κάνει να διαφέρει από τον ανταγωνισμό. Εάν το κατάλυμά σας είναι ένα σαλέ σε ορεινή περιοχή, προωθήστε το ως ένα ήσυχο απόμερο μέρος ή ως απόδραση από την θορυβώδη πόλη. Έχετε εξωτερικό τζακούζι; Υπάρχει χώρος να παίζουν τα παιδια; Πρέπει να επισημάνετε τι έχετε το οποίο να κάνει την ιδιοκτησία σας υπέροχη και εξαιρετική.

Εάν δε γνωρίζετε το σημείο πώλησής σας, όπου είναι αυτό το χαρακτηριστικό, χρειάζεται να φτιάξετε μία λίστα με τις δυνατότερες παροχές του καταλύματός σας. Από εκεί, θα δείτε όλα τα όμορφα πράγματα της ιδιοκτησίας σας και θα είστε σε θέση να αναδείξετε τα δυνατότερα. Μπορείτε ακόμα και να ρωτήσετε παλιούς επισκέπτες σας, τι ήταν αυτό που αγάπησαν περισσότερο στο κατάλυμά σας.

Μόλις βρείτε αυτό το μοναδικό σημείο θα πρέπει να δώσετε έμφαση και να το διαθέσετε στην αγορά για να πουλήσετε και να πάρετε κρατήσεις.

Δεν έχετε αρκετές φωτογραφίες ή οι φωτογραφίες σας έχουν χαμηλή ανάλυση

Όταν προωθείτε το κατάλυμά σας στο διαδίκτυο, οι φωτογραφίες είναι το μοναδικό οπτικό βοήθημα απ’ όπου οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να αποφασίσουν αν η ιδιοκτησία σας είναι η κατάλληλη για αυτούς. Οι φωτογραφίες είναι ένας από τους πιο δυνατούς παράγοντες που θα βοηθήσει να αυξήσετε τις κρατήσεις σας. Να θυμάστε ότι οι επισκέπτες δεν πρόκειται να επισκεφθούν το σπίτι σας προτού κάνουν κράτηση, άρα οι φωτογραφίες που δείχνετε στον ιστότοπό σας πρέπει να μιλούν από μόνες τους.

Πολλοί ιδιοκτήτες κάνουν το λάθος να μην προωθούν το ακίνητό τους μέσα από φωτογραφίες. Προκειμένου να αποφύγετε αυτό το τεράστιο λάθος στο marketing, εξετάστε τα παρακάτω πριν βάλετε τις φωτογραφίες σας στο διαδίκτυο:

Βαθύς καθαρισμός του σπιτιού προτού γίνει η φωτογράφιση
Βγάλτε φωτογραφίες με καλή ποιότητα και υψηλή ανάλυση
Φωτογραφίστε οτιδήποτε θα θέλατε να γνωρίζουν οι επισκέπτες ότι έχετε (π.χ., το μπάνιο, τις παροχές, κάψουλες για τον καφέ, κ.λπ.)
Λάβετε υπόψη τον φωτισμό και χρησιμοποιήστε τον φυσικό φωτισμό όποτε είναι δυνατό (κουζίνα, σαλόνι, υπνοδωμάτια) .
Να περιμένετε να έχει τέλειο καιρό και μην κάνετε φωτογράφιση ενώ βρέχει.
Να έχετε τον μέγιστο αριθμό φωτογραφιών που επιτρέπει η κάθε πλατφόρμα όπου διαφημίζετε το σπίτι σας.

Με τις τεράστιες απαιτήσεις αυτής της βιομηχανίας, πολλοί ιδιοκτήτες καταλυμάτων χρησιμοποιούν ακόμα και drone, πανοραμικές φωτογραφίες και βίντεο ώστε να προωθήσουν την ιδιοκτησία τους.

Δεν περιγράφετε την εμπειρία που πουλάτε

Έχουμε ήδη αναφέρει το μοναδικό σημείο πώλησης σας, και τώρα είναι η ώρα να πουλήσετε την εμπειρία σας. Μην ξεχνάτε τι είναι αυτό που ψάχνουν οι επισκέπτες όταν βρίσκουν την περιγραφή σας. Κάθε δυνητικός επισκέπτης θέλει να ζήσει τις διακοπές των ονείρων του, να ξεφύγει από την ρουτίνα και να χαλαρώσει. Οι επισκέπτες θέλουν να έχουν τις τέλειες διακοπές, άρα πρέπει να τους αποδείξετε γιατί πρέπει να διαλέξουν το σπίτι σας.

Για παράδειγμα, μία ταράτσα, δεν είναι απλώς μια ταράτσα, είναι το μέρος όπου μπορούν να απολαύσουν τη θέα στη θάλασσα, τους ήχους της φύσης και τη ζεστασιά του ήλιου. Το σημείο όπου μπορούν να απολαύσουν το ποτό του ή να κάνουν καλοκαιρινά barbeque.

Πουλήστε την τοποθεσία, ώστε να προσελκύσετε επισκέπτες. Να βάλετε στο λογαριασμό σας πόσο κοντά είναι το κέντρο της πόλης. Έχετε σημεία ενδιαφέροντος κοντά; Κάποιο εμπορικό κέντρο, μέρη για δείπνο, παραλία; Κάντε την τοποθεσία που βρίσκεται το κατάλυμά σας μοναδική, επιθυμητή και άξια να την επισκεφθεί κάποιος. Συμπεριλάβετε έναν χάρτη με το πού βρίσκεται το σπίτι, καθώς και φωτογραφίες από τα κοντινά μέρη ενδιαφέροντος.

Nα το βλέπετε όλα αυτό σαν να είστε εσείς ο επισκέπτης. Τι ψάχνετε όταν πηγαίνετε διακοπές; Ποια είναι τα βασικά στοιχεία που περιμένετε να έχει το κατάλυμα που θα ενοικιάζατε; Ποιες είναι οι παροχές που σας κάνουν χαρούμενους; Τι θα ήταν καλό να υπάρχει επιπλέον;

Μπείτε στην θέση του επισκέπτη, σκεφτείτε σαν αυτόν και δώστε του αυτό που αναζητά.

Δώστε αξία τις κριτικές σας

Σύμφωνα με το TripAdvisor, το 83% των ταξιδιωτών εξετάζει τις κριτικές προτού κλείσει ένα κατάλυμα, ενώ το 53% λένε ότι δε θα έκλειναν μία ιδιοκτησία εάν πρώτα δε διάβαζαν τις κριτικές. Με άλλα λόγια, οι θετικές κριτικές μπορούν να γίνουν η καλύτερη ευκαιρία να προωθήσετε το κατάλυμά σας.

Το να έχετε κάποιον άλλον να μιλά με καλά λόγια για σας όχι μόνο δείχνει αξιοπιστία, αλλά δίνει αξία και στην επιχείρησή σας. Ζητήστε από τους επισκέπτες σας να γράψουν μια κριτική για εσάς μετά τη διαμονή τους και μοιραστείτε την με όλα τα κανάλια και τα κοινωνικά δίκτυα που διαθέτετε.

Τι κι αν έχετε μια αρνητική κριτική; Μην πανικοβάλλεστε! Μπορείτε να την αντιστρέψετε και να τη χρησιμοποιήσετε ως πλεονέκτημα. Πάντα να απαντάτε σε μια αρνητική κριτική και να διορθώνεται το πρόβλημα. Στην ουσία σας δίνουν την ευκαιρία να αναδείξετε την άψογη εξυπηρέτηση πελατών που έχετε. Όταν οι άλλοι επισκέπτες δουν ότι ενδιαφερθήκατε να αντιληφθείτε τη δυσαρέσκεια ενός άλλου πελάτη, ξέρουν ότι προτεραιότητά σας είναι η ευημερία των ταξιδιωτών σας.

Δεν προωθείτε το κατάλυμα σας σε περισσότερα από ένα κανάλια

Το να προωθείτε το κατάλυμά σας σε περισσότερα από ένα κανάλια, αυξάνει την έκθεσή σας και σας δίνει περισσότερους τρόπους να διαφημίσετε την επιχείρησή σας. Θα το βλέπουν πολλοί περισσότεροι δυνητικοί επισκέπτες. Ενώ το να διαφημίζεστε μόνο σε μία πλατφόρμα δε σας δίνει την έκθεση που χρειάζεστε και έτσι θα χάνετε πολλές πιθανές κρατήσεις.

Όσο περισσότερα κανάλια και πλατφόρμες καλύπτετε, τόσο το καλύτερο. Για παράδειγμα την Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway, κ.λπ. Εάν θέλετε να προσελκύσετε διεθνείς ταξιδιώτες, να θυμάστε ότι άνθρωποι από διαφορετικές χώρες, χρησιμοποιούν και διαφορετικές πλατφόρμες. Η VRBO τείνει να χρησιμοποιείται περισσότερο στην Αμερική, το Μεξικό και τον Καναδά, ενώ η HomeAway έχει περισσότερους ενεργούς χρήστες από την Ευρώπη, την Ασία και την Αυστραλία.

Όταν έχετε παρουσία σε διάφορα κανάλια, πρέπει να είστε σίγουροι ότι τα πάντα είναι συγχρονισμένα.

Δεν έχετε δικό σας ιστότοπο

Το να έχετε το δικό σας ιστοτοπο (website) όχι μόνο σας επιτρέπει να δέχεστε απευθείας κρατήσεις και να γλιτώνετε την προμήθεια των καναλιών, αλλά σας βοηθά και να βελτιώσετε την ταυτότητα και τη φήμη σας στο διαδίκτυο. Επισκέπτες οι οποίοι πληκτρολογούν το όνομα του καταλύματός σας στο Google θα βρουν έναν επαγγελματικό ιστότοπο που σας δίνει αξιοπιστία ως οικοδεσπότης, και οι επισκέπτες θα ενδιαφερθούν επίσης να γλιτώσουν τις προμήθειες που ζητούν τα μεγάλα κανάλια.

Να σκέφτεστε ότι το website σας είναι η σπονδυλική στήλη της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Κάθε προσπάθεια που πραγματοποιείτε όσον αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, θα οδηγεί στο website σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε email που στέλνετε, κάθε άρθρο που δημοσιεύετε και κάθε καινούργιο post που θα κάνετε στα social media, όλες αυτές οι δράσεις marketing θα οδηγούν στον ιστότοπό σας.

Τώρα έχετε μια ιδέα σχετικά με το ποια λάθη πρέπει να αποφεύγετε όταν προωθείτε το κατάλυμά σας, μπορείτε να κάνετε σημαντικές αλλαγές και θα δείτε τις κρατήσεις σας να αυξάνονται

Το marketing είναι αυτό που κάνει το κατάλυμά σας να το δουν οι σωστοί άνθρωποι ώστε να κάνουν κράτηση. Σκοπός του παιχνιδιού, είναι να έχετε διαφημίσει το κατάλυμά σας σε όσο περισσότερους πιθανούς επισκέπτες γίνεται και στη συνέχεια να μετατρέψετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες σε επιβεβαιωμένους και το πιο σημαντικό σε απευθείας κρατήσεις. Ως εκ τούτο, είναι σημαντικό να έχετε μία δυνατή στρατηγική marketing ώστε να διαφημίζεστε σε πιθανούς επισκέπτες.

Κάποιοι ιδιοκτήτες έχουν ένα υπέροχο κατάλυμα, σε μία καταπληκτική τοποθεσία, προσφέρουν ακόμα και πολυτελείς υπηρεσίες, αλλά ακόμα δεν λαμβάνουν τόσες κρατήσεις όσες θα ήθελαν. Γιατί; Επειδή η στρατηγική του marketing έχει κάποια ελαττώματα.

Προκειμένου να αποφύγετε κάποια λάθη που μπορεί να συμβάλλουν στην έλλειψη κρατήσεων, ορίστε τα 7 πιο συχνά λάθη που κάνετε σχετικά με το κατάλυμα σας.

Δεν γνωρίζετε το κοινό που απευθύνεστε

Για να έχει η στρατηγική marketing ένα δυνατό σχέδιο δράσης, είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε ποιόν ακριβώς απευθύνεστε.

Ποιος μένει συνήθως στο κατάλυμά σας; Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες πιθανόν να μην έχουν τις ίδιες ανάγκες με τους επισκέπτες που ταξιδεύουν σε group, με αυτούς που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή με αυτούς που ταξιδεύουν με το κατοικίδιό τους. Γνωρίζοντας ποιος είναι ο ιδανικός επισκέπτης για εσάς, μπορείτε να στοχεύσετε σε αυτούς συγκεκριμένα ή ακόμα και να δημιουργήσετε ειδικές προσφορές που θα τους προσελκύσουν. Για παράδειγμα, εάν το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε είναι οικογένειες με παιδιά, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε εκπτώσεις για επίσκεψη σε έναν παιδότοπο που μπορεί να βρίσκεται κοντά στο σπίτι ή οποιαδήποτε άλλη οικογενειακή δραστηριότητα.

Δεν γνωρίζετε ποιο είναι το μοναδικό προσόν του καταλύματος σας

Με την άνθιση των καταλυμάτων, αυξάνεται και ο ανταγωνισμός. Για να διαλέξει ένας επισκέπτης το δικό σας κατάλυμα από ένα ξενοδοχείο ή κάποια άλλη ιδιοκτησία, θα χρειαστεί να παρουσιάσετε τι κάνει την ιδιοκτησία σας μοναδική και να ξεχωρίσει από το πλήθος.

Ενα προσόν, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που έχει το κατάλυμα σας είναι αυτό που του δίνει αξία, αυτό που το κάνει να διαφέρει από τον ανταγωνισμό. Εάν το κατάλυμά σας είναι ένα σαλέ σε ορεινή περιοχή, προωθήστε το ως ένα ήσυχο απόμερο μέρος ή ως απόδραση από την θορυβώδη πόλη. Έχετε εξωτερικό τζακούζι; Υπάρχει χώρος να παίζουν τα παιδια; Πρέπει να επισημάνετε τι έχετε το οποίο να κάνει την ιδιοκτησία σας υπέροχη και εξαιρετική.

Εάν δε γνωρίζετε το σημείο πώλησής σας, όπου είναι αυτό το χαρακτηριστικό, χρειάζεται να φτιάξετε μία λίστα με τις δυνατότερες παροχές του καταλύματός σας. Από εκεί, θα δείτε όλα τα όμορφα πράγματα της ιδιοκτησίας σας και θα είστε σε θέση να αναδείξετε τα δυνατότερα. Μπορείτε ακόμα και να ρωτήσετε παλιούς επισκέπτες σας, τι ήταν αυτό που αγάπησαν περισσότερο στο κατάλυμά σας.

Μόλις βρείτε αυτό το μοναδικό σημείο θα πρέπει να δώσετε έμφαση και να το διαθέσετε στην αγορά για να πουλήσετε και να πάρετε κρατήσεις.

Δεν έχετε αρκετές φωτογραφίες ή οι φωτογραφίες σας έχουν χαμηλή ανάλυση

Όταν προωθείτε το κατάλυμά σας στο διαδίκτυο, οι φωτογραφίες είναι το μοναδικό οπτικό βοήθημα απ’ όπου οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να αποφασίσουν αν η ιδιοκτησία σας είναι η κατάλληλη για αυτούς. Οι φωτογραφίες είναι ένας από τους πιο δυνατούς παράγοντες που θα βοηθήσει να αυξήσετε τις κρατήσεις σας. Να θυμάστε ότι οι επισκέπτες δεν πρόκειται να επισκεφθούν το σπίτι σας προτού κάνουν κράτηση, άρα οι φωτογραφίες που δείχνετε στον ιστότοπό σας πρέπει να μιλούν από μόνες τους.

Πολλοί ιδιοκτήτες κάνουν το λάθος να μην προωθούν το ακίνητό τους μέσα από φωτογραφίες. Προκειμένου να αποφύγετε αυτό το τεράστιο λάθος στο marketing, εξετάστε τα παρακάτω πριν βάλετε τις φωτογραφίες σας στο διαδίκτυο:

Βαθύς καθαρισμός του σπιτιού προτού γίνει η φωτογράφιση
Βγάλτε φωτογραφίες με καλή ποιότητα και υψηλή ανάλυση
Φωτογραφίστε οτιδήποτε θα θέλατε να γνωρίζουν οι επισκέπτες ότι έχετε (π.χ., το μπάνιο, τις παροχές, κάψουλες για τον καφέ, κ.λπ.)
Λάβετε υπόψη τον φωτισμό και χρησιμοποιήστε τον φυσικό φωτισμό όποτε είναι δυνατό (κουζίνα, σαλόνι, υπνοδωμάτια) .
Να περιμένετε να έχει τέλειο καιρό και μην κάνετε φωτογράφιση ενώ βρέχει.
Να έχετε τον μέγιστο αριθμό φωτογραφιών που επιτρέπει η κάθε πλατφόρμα όπου διαφημίζετε το σπίτι σας.

Με τις τεράστιες απαιτήσεις αυτής της βιομηχανίας, πολλοί ιδιοκτήτες καταλυμάτων χρησιμοποιούν ακόμα και drone, πανοραμικές φωτογραφίες και βίντεο ώστε να προωθήσουν την ιδιοκτησία τους.

Δεν περιγράφετε την εμπειρία που πουλάτε

Έχουμε ήδη αναφέρει το μοναδικό σημείο πώλησης σας, και τώρα είναι η ώρα να πουλήσετε την εμπειρία σας. Μην ξεχνάτε τι είναι αυτό που ψάχνουν οι επισκέπτες όταν βρίσκουν την περιγραφή σας. Κάθε δυνητικός επισκέπτης θέλει να ζήσει τις διακοπές των ονείρων του, να ξεφύγει από την ρουτίνα και να χαλαρώσει. Οι επισκέπτες θέλουν να έχουν τις τέλειες διακοπές, άρα πρέπει να τους αποδείξετε γιατί πρέπει να διαλέξουν το σπίτι σας.

Για παράδειγμα, μία ταράτσα, δεν είναι απλώς μια ταράτσα, είναι το μέρος όπου μπορούν να απολαύσουν τη θέα στη θάλασσα, τους ήχους της φύσης και τη ζεστασιά του ήλιου. Το σημείο όπου μπορούν να απολαύσουν το ποτό του ή να κάνουν καλοκαιρινά barbeque.

Πουλήστε την τοποθεσία, ώστε να προσελκύσετε επισκέπτες. Να βάλετε στο λογαριασμό σας πόσο κοντά είναι το κέντρο της πόλης. Έχετε σημεία ενδιαφέροντος κοντά; Κάποιο εμπορικό κέντρο, μέρη για δείπνο, παραλία; Κάντε την τοποθεσία που βρίσκεται το κατάλυμά σας μοναδική, επιθυμητή και άξια να την επισκεφθεί κάποιος. Συμπεριλάβετε έναν χάρτη με το πού βρίσκεται το σπίτι, καθώς και φωτογραφίες από τα κοντινά μέρη ενδιαφέροντος.

Nα το βλέπετε όλα αυτό σαν να είστε εσείς ο επισκέπτης. Τι ψάχνετε όταν πηγαίνετε διακοπές; Ποια είναι τα βασικά στοιχεία που περιμένετε να έχει το κατάλυμα που θα ενοικιάζατε; Ποιες είναι οι παροχές που σας κάνουν χαρούμενους; Τι θα ήταν καλό να υπάρχει επιπλέον;

Μπείτε στην θέση του επισκέπτη, σκεφτείτε σαν αυτόν και δώστε του αυτό που αναζητά.

Δώστε αξία τις κριτικές σας

Σύμφωνα με το TripAdvisor, το 83% των ταξιδιωτών εξετάζει τις κριτικές προτού κλείσει ένα κατάλυμα, ενώ το 53% λένε ότι δε θα έκλειναν μία ιδιοκτησία εάν πρώτα δε διάβαζαν τις κριτικές. Με άλλα λόγια, οι θετικές κριτικές μπορούν να γίνουν η καλύτερη ευκαιρία να προωθήσετε το κατάλυμά σας.

Το να έχετε κάποιον άλλον να μιλά με καλά λόγια για σας όχι μόνο δείχνει αξιοπιστία, αλλά δίνει αξία και στην επιχείρησή σας. Ζητήστε από τους επισκέπτες σας να γράψουν μια κριτική για εσάς μετά τη διαμονή τους και μοιραστείτε την με όλα τα κανάλια και τα κοινωνικά δίκτυα που διαθέτετε.

Τι κι αν έχετε μια αρνητική κριτική; Μην πανικοβάλλεστε! Μπορείτε να την αντιστρέψετε και να τη χρησιμοποιήσετε ως πλεονέκτημα. Πάντα να απαντάτε σε μια αρνητική κριτική και να διορθώνεται το πρόβλημα. Στην ουσία σας δίνουν την ευκαιρία να αναδείξετε την άψογη εξυπηρέτηση πελατών που έχετε. Όταν οι άλλοι επισκέπτες δουν ότι ενδιαφερθήκατε να αντιληφθείτε τη δυσαρέσκεια ενός άλλου πελάτη, ξέρουν ότι προτεραιότητά σας είναι η ευημερία των ταξιδιωτών σας.

Δεν προωθείτε το κατάλυμα σας σε περισσότερα από ένα κανάλια

Το να προωθείτε το κατάλυμά σας σε περισσότερα από ένα κανάλια, αυξάνει την έκθεσή σας και σας δίνει περισσότερους τρόπους να διαφημίσετε την επιχείρησή σας. Θα το βλέπουν πολλοί περισσότεροι δυνητικοί επισκέπτες. Ενώ το να διαφημίζεστε μόνο σε μία πλατφόρμα δε σας δίνει την έκθεση που χρειάζεστε και έτσι θα χάνετε πολλές πιθανές κρατήσεις.

Όσο περισσότερα κανάλια και πλατφόρμες καλύπτετε, τόσο το καλύτερο. Για παράδειγμα την Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway, κ.λπ. Εάν θέλετε να προσελκύσετε διεθνείς ταξιδιώτες, να θυμάστε ότι άνθρωποι από διαφορετικές χώρες, χρησιμοποιούν και διαφορετικές πλατφόρμες. Η VRBO τείνει να χρησιμοποιείται περισσότερο στην Αμερική, το Μεξικό και τον Καναδά, ενώ η HomeAway έχει περισσότερους ενεργούς χρήστες από την Ευρώπη, την Ασία και την Αυστραλία.

Όταν έχετε παρουσία σε διάφορα κανάλια, πρέπει να είστε σίγουροι ότι τα πάντα είναι συγχρονισμένα.

Δεν έχετε δικό σας ιστότοπο

Το να έχετε το δικό σας ιστοτοπο (website) όχι μόνο σας επιτρέπει να δέχεστε απευθείας κρατήσεις και να γλιτώνετε την προμήθεια των καναλιών, αλλά σας βοηθά και να βελτιώσετε την ταυτότητα και τη φήμη σας στο διαδίκτυο. Επισκέπτες οι οποίοι πληκτρολογούν το όνομα του καταλύματός σας στο Google θα βρουν έναν επαγγελματικό ιστότοπο που σας δίνει αξιοπιστία ως οικοδεσπότης, και οι επισκέπτες θα ενδιαφερθούν επίσης να γλιτώσουν τις προμήθειες που ζητούν τα μεγάλα κανάλια.

Να σκέφτεστε ότι το website σας είναι η σπονδυλική στήλη της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Κάθε προσπάθεια που πραγματοποιείτε όσον αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, θα οδηγεί στο website σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε email που στέλνετε, κάθε άρθρο που δημοσιεύετε και κάθε καινούργιο post που θα κάνετε στα social media, όλες αυτές οι δράσεις marketing θα οδηγούν στον ιστότοπό σας.

Τώρα έχετε μια ιδέα σχετικά με το ποια λάθη πρέπει να αποφεύγετε όταν προωθείτε το κατάλυμά σας, μπορείτε να κάνετε σημαντικές αλλαγές και θα δείτε τις κρατήσεις σας να αυξάνονται