Booking: Αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης – Περισσότερη βαρύτητα στην πρόσφατη εμπειρία των επισκεπτών

Share This Post

Σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού της βαθμολογίας των σχολίων των τουριστικών καταλυμάτων προχωρά η Booking.com. Η πλατφόρμα υπογράμμισε ότι η νέα μέθοδος, που θα εφαρμοστεί πιλοτικά, δίνει έμφαση στις πιο πρόσφατες εμπειρίες των επισκεπτών. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Booking.com, ο νέος τρόπος υπολογισμού της βαθμολογίας σχολίων θα λαμβάνει υπόψη τη συνολική βαθμολογία, ωστόσο θα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στα πιο πρόσφατα σχόλια. Αυτό σημαίνει ότι οι κριτικές που γράφτηκαν πρόσφατα θα έχουν ισχυρότερη επίδραση στη βαθμολογία του καταλύματος σε σύγκριση με εκείνες που γράφτηκαν παλαιότερα. Επιπλέον, οι τυχόν βελτιώσεις που πραγματοποιούνται στα καταλύματα ή στις υπηρεσίες τους θα αντικατοπτρίζονται ταχύτερα στη βαθμολογία των σχολίων.

Οι αλλαγές αυτές προσβλέπουν στη βελτίωση της ακρίβειας και της αξιοπιστίας της βαθμολογίας σχολίων, προσφέροντας στους ταξιδιώτες ακόμα πιο ενημερωμένη εικόνα για την ποιότητα των καταλυμάτων που εξετάζουν για τη διαμονή τους. Επίσης, σίγουρα δίνει ώθηση στους ιδιοκτήτες καταλυμάτων να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους και την εμπειρία των επισκεπτών τους.

Σημειώνεται ότι η νέα μέθοδος υπολογισμού της βαθμολογίας σχολίων αφορά συνεργάτες – καταλύματα της Booking.com σε διάφορες χώρες, ενώ ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές στη βαθμολογία των καταλυμάτων όταν ολοκληρωθεί το πιλοτικό πρόγραμμα.

Το πιλοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης της βαθμολογίας σχολίων αποτελεί ένα βήμα προς την κατεύθυνση της συνεχούς βελτίωσης της εμπειρίας των ταξιδιωτών και της υποστήριξης των ιδιοκτητών καταλυμάτων για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. 

Διαβάστε περισσότερα

Tips & Tricks

Revenue Management: Το κλειδί για Αυξημένη Κερδοφορία στα Τουριστικά Καταλύματα

Στον διαρκώς εξελισσόμενο και ανταγωνιστικό κλάδο του τουρισμού, η αποτελεσματική διαχείριση εσόδων (Revenue Management) αποτελεί βασικό πυλώνα επιτυχίας για κάθε τουριστικό κατάλυμα.  Από ξενοδοχεία και