Τη λειτουργία «Αίτημα ok Κράτησης» εισάγει πλέον η Booking.com, η οποία μέχρι τώρα διέθετε μόνο λειτουργία άμεσης κράτησης.
Η ανακοίνωση έγινε στο Vacation Rental World Summit που πραγματοποιήθηκε 15-16 Σεπτεμβρίου στο Πόρτο της Πορτογαλίας.
Ο Eric Bergaglia, Global Head of Accommodation Segments της Booking.com ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα λανσάρει την επιλογή request to book. Έτσι για πρώτη φορά η Booking.com εγκαταλείπει το instant booking το οποίο είχε ως αποκλειστική επιλογή και βασικό δόγμα του επιχειρηματικού της μοντέλου.
Προς το παρόν η επιλογή διατίθεται πιλοτικά σε κάποιες νέες καταχωρίσεις σε 3 χώρες, ΗΠΑ, Αυστραλία και Γαλλία.
Μέχρι τώρα, οι hosts στην Booking.com δεν μπορούσαν να λάβουν Αιτήματα Κράτησης, όπως γίνεται στην Airbnb και στη Vrbo. Αντίθετα στη Booking.com, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση επιτόπου και να λάβουν άμεση επιβεβαίωση. Αν η ημερομηνία είναι ανοιχτή, μπορούν να κάνουν κράτηση.
Πλέον για πρώτη φορά, οι hosts που έχουν καταχωρίσει στην Booking.com θα μπορούν να λάβουν αίτημα κράτησης από επισκέπτη. Θα έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες προκειμένου να το εξετάσουν και κατόπιν θα πρέπει είτε να αποδεχτούν την κράτηση είτε να την απορρίψουν.
Αμέσως μετά το αίτημα κράτησης, η Booking.com στέλνει στον host κάποια στοιχεία για τον επισκέπτη που θα τον βοηθήσουν να αποφασίσει. Με δεδομένο ότι στη Booking.com ο επισκέπτης δεν βαθμολογείται, τα στοιχεία που δίνει η πλατφόρμα είναι:
Πόσα χρόνια χρησιμοποιεί ο επισκέπτης την Booking.com
Αν πρόκειται για εσωτερικό ή διεθνές ταξίδι
Αν η Booking.com έχει καταγράψει παλαιότερη κακή συμπεριφορά του επισκέπτη
Αν έχουν ολοκληρωθεί 5+ κρατήσεις στην Booking.com
Να μην έχει κανένα No-show
Με αυτές τις παραμέτρους, η πλατφόρμα θεωρεί ότι ο επισκέπτης εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη στον οικοδεσπότη.
Πηγή: https://bnbnews.gr/