Η επιτυχία των τουριστικών καταλυμάτων και των ξενοδοχείων είναι το κύριο μέλημά μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, λόγω της κατάστασης που προκλήθηκε από την επιδημία του Κορωνοϊού, είναι σημαντικό να σκεφτείτε με ποιους τρόπους μπορείτε να κρατήσετε τα πάντα υπό έλεγχο. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε έναν channel manager ή να αλλάξετε αυτόν που ήδη έχετε για κάποιον καλύτερο.

Τα 4 κύρια οφέλη του channel manager είναι τα εξής:

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΊΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

Η τουριστική αγορά προσωρινά έχει χαλαρώσει. Εφόσον έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, μπορείτε να εστιάσετε στην επιχείρησή σας και στη λήψη νέων αποφάσεων που θα την ωφελήσουν, όπως ο σωστός πάροχος υπηρεσιών ή οι καλύτεροι ΟΤΑs για να συνδεθείτε

  • ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ

Η λήψη λιγότερων κρατήσεων μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως ένα προσωρινό πλεονέκτημα! Με ένα λιγότερο κορεσμένο ημερολόγιο διαθεσιμότητας, η μετάβαση σε έναν νέο πάροχο διαχείρισης καναλιών θα είναι πολύ πιο ομαλή, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο πιθανών σφαλμάτων κατά τη διαδικασία σύνδεσης.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Όλοι όσοι ασχολούνται με τουριστικά καταλύματα αντιμετωπίζουν δύσκο-λες στιγμές κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας. Στην Hotelyzer, θέλουμε να βοηθήσουμε τους ιδιοκτήτες κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Η ομάδα μας θα είναι μαζί σας σε κάθε βήμα και θα διασφαλίζει ότι είστε πλήρως συνδεδεμένοι και προετοιμασμένοι για τη στιγμή που όλα θα επανέλθουν στην κανονικότητά τους. 

Επενδύστε στην επιχείρησή σας τώρα και ετοιμαστείτε αποτελεσματικά για τη στιγμή που η αγορά θα επανέλθει στους ρυθμούς της.

Γνωρίζατε ότι υπάρχει τρόπος να απλοποιήσετε τη διαχείριση του ξενοδοχείου σας, ο οποίος θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο και προσπάθεια; Ονομάζεται channel manager.

Μη φοβάστε τον όρο, δεν είναι καθόλου πολύπλοκο φαινόμενο. Πρόκειται απλώς για ένα εργαλείο το οποίο σας βοηθά να έχετε τον απόλυτο έλεγχο των καναλιών ή ιστοσελίδων όπου διαφημίζετε τα καταλύματά σας.

Ο αριθμός των ιδιοκτητών καταλυμάτων που χρησιμοποιούν channel manager, συνεχώς αυξάνεται. Συγκεκριμένα, σε μια πρόσφατη έρευνα σχετικά με την διαχείριση ακινήτων με βάση την τεχνολογία το δείγμα έδειξε ότι το 67% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούσαν ήδη channel manager. 

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τον τουρισμό επαγγελματικά, η τεχνολογία και το ίντερνετ γίνονται δύο σημαντικοί συμπαίκτες. Άρα, αν δεν θέλετε να είστε μεταξύ των χαμένων, ήρθε η ώρα να κατανοήσετε πώς τα λογισμικά, όπως ένας channel manager, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία της επιχείρησής σας. 

ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΤΕ ΕΝΑΝ CHANNEL MANAGER

Προκειμένου να απολαύσετε πλήρως τα πλεονεκτήματα του channel manager, θα πρέπει να έχετε προφίλ σε περισσότερα από ένα κανάλια. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να διαφημίζετε την ιδιοκτησία σας σε δύο τουλάχιστον ιστότοπους. Για παράδειγμα, αυτά θα μπορούσαν να είναι το προσωπικό σας website ή κάποιο κανάλι καταχώρησης όπως η Airbnb, η Homeaway, η Booking, κ.λπ.

Όσο περισσότερα κανάλια χρησιμοποιείτε για να προωθήσετε το σπίτι σας, τόσο περισσότεροι δυνητικοί επισκέπτες θα τη δουν – οδηγώντας σας σε περισσότερες κρατήσεις. Αλλά όταν οι κρατήσεις έρχονται από πολλαπλά σημεία, τα πράγματα μπορεί να μπερδευτούν. Αυτό που χρειάζονται οι οικοδεσπότες είναι να επιτευχθεί η ταυτόχρονη διαχείριση όλων των καναλιών σε όλους τους τομείς.

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CHANNEL MANAGER?

Ο channel manager είναι μία υπηρεσία η οποία ενημερώνει real time την διαθεσιμότητα και όχι μονο σε αρκετές πλατφόρμες κράτησης, όπως η Airbnb, η Booking ή η Expedia. Επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ενημερώνουν αυτόματα τις τιμές, τη διαθεσιμότητα και τις κρατήσεις ταυτόχρονα σε διάφορες πλατφόρμες.

Ο channel manager εξασφαλίζει ότι η διαθεσιμότητα των δωματίων είναι πάντα ενημερωμένη σε όλα τα κανάλια, από όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση. Αυτό σημαίνει ότι αν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση μέσω μιας ιστοσελίδας όπως η Booking.com, για παράδειγμα, ο αριθμός των διαθέσιμων δωματίων θα αλλάξει αυτόματα και στην Booking.com και στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου

Επίσης ο channel manager σας επιτρέπει να ενημερώνετε και να συγχρονίζετε πληροφορίες αυτόματα και άμεσα σε όλα τα κανάλια – αφήνοντας ένα πολύ μικρό περιθώριο για σφάλματα. 

Ο channel manager αποτελεί μία ουσιαστική προσθήκη στην επιχείρησή σας εάν θέλετε να αποφύγετε λάθη, όπως υπεράριθμες κρατήσεις ή διπλοκρατήσεις.

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΑΣ CHANNEL MANAGER?

Ο channel manager συνδέει τη μηχανή κράτησης ή το PMS σας απευθείας με τα κανάλια. Όταν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση μέσα από την ιστοσελίδα σας ή μέσω κάποιου από τα κανάλια που χρησιμοποιείτε, ο channel manager θα ενημερώσει αυτόματα τη διαθεσιμότητα του καταλύματός σας παντού. Αυτό σημαίνει ότι οι καταχωρήσεις σας θα είναι πάντα ακριβείς. Σημαίνει επίσης, ότι χρειάζεστε ένα μόνο κεντρικό ημερολόγιο για να διαχειρίζεστε τις κρατήσεις σας, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθείτε σε κάθε κανάλι ξεχωριστά για να προσθέσετε χειροκίνητα μια νέα κράτηση. 

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΣΑΣ CHANNEL MANAGER?  

Για να δείτε εάν η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από το να έχετε στην κατοχή σας έναν channel manager, κάντε στον εαυτό σας τις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Είστε ιδιοκτήτης ενός τουλάχιστον καταλύματος;
  • Διαφημίζετε το κατάλυμά σας σε περισσότερους από έναν ιστότοπους, ή σκέφτεστε να το κάνετε;
  • Ψάχνετε να βελτιώσετε τον τρόπο που διαχειρίζεστε τα κανάλια;
  • Θέλετε να είστε πιο αποτελεσματικοί και να γλιτώνετε χρόνο;
  • Έχει χρειαστεί ποτέ να ακυρώσετε έναν επισκέπτη λόγω διπλοκράτησης;

Εάν οι απαντήσεις σας είναι θετικές, ένας channel manager είναι μια αναγκαία προσθήκη στην επιχείρησή σας.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Υπάρχουν πολλές υπηρεσίες απ’ όπου μπορείτε να επωφεληθείτε για να διευκολύνετε τη διαχείριση της επιχείρησής σας. Αντί να έχετε όλα αυτά τα διαφορετικά εργαλεία ξεχωριστά, αξίζει να ελέγξετε τις επιλογές που σας επιτρέπουν να κάνετε τα πάντα από το ίδιο μέρος.

Η επιτυχία των τουριστικών καταλυμάτων και των ξενοδοχείων είναι το κύριο μέλημά μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, λόγω της κατάστασης που προκλήθηκε από την επιδημία του Κορωνοϊού, είναι σημαντικό να σκεφτείτε με ποιους τρόπους μπορείτε να κρατήσετε τα πάντα υπό έλεγχο. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε έναν channel manager ή να αλλάξετε αυτόν που ήδη έχετε για κάποιον καλύτερο.

Τα 4 κύρια οφέλη του channel manager είναι τα εξής:

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΊΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

Η τουριστική αγορά προσωρινά έχει χαλαρώσει. Εφόσον έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, μπορείτε να εστιάσετε στην επιχείρησή σας και στη λήψη νέων αποφάσεων που θα την ωφελήσουν, όπως ο σωστός πάροχος υπηρεσιών ή οι καλύτεροι ΟΤΑs για να συνδεθείτε

  • ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ

Η λήψη λιγότερων κρατήσεων μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως ένα προσωρινό πλεονέκτημα! Με ένα λιγότερο κορεσμένο ημερολόγιο διαθεσιμότητας, η μετάβαση σε έναν νέο πάροχο διαχείρισης καναλιών θα είναι πολύ πιο ομαλή, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο πιθανών σφαλμάτων κατά τη διαδικασία σύνδεσης.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Όλοι όσοι ασχολούνται με τουριστικά καταλύματα αντιμετωπίζουν δύσκο-λες στιγμές κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας. Στην Hotelyzer, θέλουμε να βοηθήσουμε τους ιδιοκτήτες κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Η ομάδα μας θα είναι μαζί σας σε κάθε βήμα και θα διασφαλίζει ότι είστε πλήρως συνδεδεμένοι και προετοιμασμένοι για τη στιγμή που όλα θα επανέλθουν στην κανονικότητά τους. 

Επενδύστε στην επιχείρησή σας τώρα και ετοιμαστείτε αποτελεσματικά για τη στιγμή που η αγορά θα επανέλθει στους ρυθμούς της.

Γνωρίζατε ότι υπάρχει τρόπος να απλοποιήσετε τη διαχείριση του ξενοδοχείου σας, ο οποίος θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο και προσπάθεια; Ονομάζεται channel manager.

Μη φοβάστε τον όρο, δεν είναι καθόλου πολύπλοκο φαινόμενο. Πρόκειται απλώς για ένα εργαλείο το οποίο σας βοηθά να έχετε τον απόλυτο έλεγχο των καναλιών ή ιστοσελίδων όπου διαφημίζετε τα καταλύματά σας.

Ο αριθμός των ιδιοκτητών καταλυμάτων που χρησιμοποιούν channel manager, συνεχώς αυξάνεται. Συγκεκριμένα, σε μια πρόσφατη έρευνα σχετικά με την διαχείριση ακινήτων με βάση την τεχνολογία το δείγμα έδειξε ότι το 67% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούσαν ήδη channel manager. 

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τον τουρισμό επαγγελματικά, η τεχνολογία και το ίντερνετ γίνονται δύο σημαντικοί συμπαίκτες. Άρα, αν δεν θέλετε να είστε μεταξύ των χαμένων, ήρθε η ώρα να κατανοήσετε πώς τα λογισμικά, όπως ένας channel manager, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία της επιχείρησής σας. 

ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΤΕ ΕΝΑΝ CHANNEL MANAGER

Προκειμένου να απολαύσετε πλήρως τα πλεονεκτήματα του channel manager, θα πρέπει να έχετε προφίλ σε περισσότερα από ένα κανάλια. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να διαφημίζετε την ιδιοκτησία σας σε δύο τουλάχιστον ιστότοπους. Για παράδειγμα, αυτά θα μπορούσαν να είναι το προσωπικό σας website ή κάποιο κανάλι καταχώρησης όπως η Airbnb, η Homeaway, η Booking, κ.λπ.

Όσο περισσότερα κανάλια χρησιμοποιείτε για να προωθήσετε το σπίτι σας, τόσο περισσότεροι δυνητικοί επισκέπτες θα τη δουν – οδηγώντας σας σε περισσότερες κρατήσεις. Αλλά όταν οι κρατήσεις έρχονται από πολλαπλά σημεία, τα πράγματα μπορεί να μπερδευτούν. Αυτό που χρειάζονται οι οικοδεσπότες είναι να επιτευχθεί η ταυτόχρονη διαχείριση όλων των καναλιών σε όλους τους τομείς.

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CHANNEL MANAGER?

Ο channel manager είναι μία υπηρεσία η οποία ενημερώνει real time την διαθεσιμότητα και όχι μονο σε αρκετές πλατφόρμες κράτησης, όπως η Airbnb, η Booking ή η Expedia. Επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ενημερώνουν αυτόματα τις τιμές, τη διαθεσιμότητα και τις κρατήσεις ταυτόχρονα σε διάφορες πλατφόρμες.

Ο channel manager εξασφαλίζει ότι η διαθεσιμότητα των δωματίων είναι πάντα ενημερωμένη σε όλα τα κανάλια, από όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση. Αυτό σημαίνει ότι αν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση μέσω μιας ιστοσελίδας όπως η Booking.com, για παράδειγμα, ο αριθμός των διαθέσιμων δωματίων θα αλλάξει αυτόματα και στην Booking.com και στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου

Επίσης ο channel manager σας επιτρέπει να ενημερώνετε και να συγχρονίζετε πληροφορίες αυτόματα και άμεσα σε όλα τα κανάλια – αφήνοντας ένα πολύ μικρό περιθώριο για σφάλματα. 

Ο channel manager αποτελεί μία ουσιαστική προσθήκη στην επιχείρησή σας εάν θέλετε να αποφύγετε λάθη, όπως υπεράριθμες κρατήσεις ή διπλοκρατήσεις.

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΑΣ CHANNEL MANAGER?

Ο channel manager συνδέει τη μηχανή κράτησης ή το PMS σας απευθείας με τα κανάλια. Όταν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση μέσα από την ιστοσελίδα σας ή μέσω κάποιου από τα κανάλια που χρησιμοποιείτε, ο channel manager θα ενημερώσει αυτόματα τη διαθεσιμότητα του καταλύματός σας παντού. Αυτό σημαίνει ότι οι καταχωρήσεις σας θα είναι πάντα ακριβείς. Σημαίνει επίσης, ότι χρειάζεστε ένα μόνο κεντρικό ημερολόγιο για να διαχειρίζεστε τις κρατήσεις σας, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθείτε σε κάθε κανάλι ξεχωριστά για να προσθέσετε χειροκίνητα μια νέα κράτηση. 

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΣΑΣ CHANNEL MANAGER?  

Για να δείτε εάν η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από το να έχετε στην κατοχή σας έναν channel manager, κάντε στον εαυτό σας τις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Είστε ιδιοκτήτης ενός τουλάχιστον καταλύματος;
  • Διαφημίζετε το κατάλυμά σας σε περισσότερους από έναν ιστότοπους, ή σκέφτεστε να το κάνετε;
  • Ψάχνετε να βελτιώσετε τον τρόπο που διαχειρίζεστε τα κανάλια;
  • Θέλετε να είστε πιο αποτελεσματικοί και να γλιτώνετε χρόνο;
  • Έχει χρειαστεί ποτέ να ακυρώσετε έναν επισκέπτη λόγω διπλοκράτησης;

Εάν οι απαντήσεις σας είναι θετικές, ένας channel manager είναι μια αναγκαία προσθήκη στην επιχείρησή σας.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Υπάρχουν πολλές υπηρεσίες απ’ όπου μπορείτε να επωφεληθείτε για να διευκολύνετε τη διαχείριση της επιχείρησής σας. Αντί να έχετε όλα αυτά τα διαφορετικά εργαλεία ξεχωριστά, αξίζει να ελέγξετε τις επιλογές που σας επιτρέπουν να κάνετε τα πάντα από το ίδιο μέρος.