Loading...
Managment 2017-09-15T12:17:04+00:00

Διαχείριση

Θέλετε να κερδίζετε χρήματα από το ακίνητο σας όλο το χρόνο;

Επειδή αντιλαμβανόμαστε την προσπάθεια και την σπατάλη προσωπικού χρόνου που χρειάζεται να δαπανηθεί από τον εκάστοτε ιδιοκτήτη ώστε να διατηρεί το κατάλυμα του σε άριστη κατάσταση προς ενοικίαση και επιπλέον να διαχειρίζεται τις κρατήσεις, την υποδοχή και τις όποιες δυσκολίες μπορεί να προκύψουν, είμαστε κοντά σας για να σας δώσουμε κατάλληλες λύσεις.

Όπως οι περισσότερες έξυπνες νέες επιχειρήσεις, έτσι και η Hotelyzer.gr  γεννήθηκε από μία ανάγκη που δεν μπορούσε να καλυφθεί μόνο από την προσωπική εμπειρία.  Οργανώθηκε έτσι μία ομάδα από νέους ανθρώπους με πάθος και όρεξη να αναβαθμίσουν τη φιλοξενία και το concierge service, ώστε να προσφέρονται οι καλύτερες δυνατές υπηρεσίες άμεσα, εύκολα και γρήγορα  στους πελάτες σας.

ενδιαφερομαι

Αναλαμβάνουμε τα πάντα για το ακίνητο σας

  • Εκτίμηση διαμερίσματος / Καταλληλότητα χώρου
  • Συμβουλές για βελτιστοποίηση προβολής του διαμερίσματος σας
  • Περιγραφή χώρου και σωστή τιμολόγηση βάσει εποχής, διαθεσιμότητας, κτλ
  • Δημιουργία σελίδας σε επιλεγμένα Online Travel Agents (ΟΤΑ)
  • Πλήρης διαχείριση του λογαριασμού στα ΟΤΑ
  • Προώθηση σε social media για περισσότερη προβολή της επιχείρησης σας
  • Προτάσεις διακόσμησης από συνεργάτες-αρχιτέκτονες εσωτερικών χώρων
  • Επικοινωνία με τους επισκέπτες 24ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο
  • Έντυπες οδηγίες και περιγραφή του καταλύματος
  • Υποδοχή επισκεπτών από ειδικά εκπαιδευμένους συνεργάτες μας
  • Ηλεκτρονική ενημέρωση κρατήσεων, διαθεσιμότητας, συγχρονισμός ημερολογίων κτλ.
  • Εξυπηρέτηση ιδιοκτητών 7 ημέρες την εβδομάδα
  • Επαγγελματική φωτογράφιση & βίντεο για καλύτερη ανάδειξη της επιχείρησης σας