Συμβουλές για να κάνετε τη διαμονή στη βίλλα, το διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίζει:

Οι επισκέπτες πλέον έχουν πολλές επιλογές για την ενοικίαση καταλύματος, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για τους κάνετε του να προτιμούν τη βίλλα, το  διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας έναντι  άλλων. Δεν πρόκειται να μιλήσουμε σήμερα για φανταχτερές, ακριβές ιστοσελίδες ή φανταχτερές φόρμες κράτησης ή ακόμα και το Google. Θα μιλήσουμε για απλά φθηνά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να δώσετε στους επισκέπτες σας μια υπέροχη διαμονή και θα βοηθήσει τη βίλλα, το διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίσει ανάμεσα σε όλες τις επιλογές εκεί έξω.

  1. Καλέστε πριν την άφιξη – Αφιερώστε μερικά λεπτά και καλέστε τις αφίξεις σας και αφήστε τους να γνωρίζουν ότι τους περιμένετε..
  2. Καλέστε μετά από πρόβλημα – Ένας καλεσμένος σας καλεί και λέει ότι η τουαλέτα συνεχίζει να τρέχει. Μπορείτε να στείλετε κάποιον για να διορθώσετε το πρόβλημα. Όλα έτοιμα; Καλέστε τον επισκέπτη πάλι και να ρωτήστε αν το πρόβλημα επιδιορθώθηκε ώστε να  δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για την ικανοποίηση του / της.
  3. Αναγνωρίστε μια ημέρα γενεθλίων ή μια επέτειο και στείλτε ένα συμβολικό δώρο – (αυτό μπορεί να έχει ένα μικρό κόστος). Μπορείτε εύκολα να το ελέγξετε από τα διαβατήρια ή τις ταυτότητες τους κατά το check in, έτσι δεν είναι; Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας να εντοπίζει τα γενέθλια των πελατών σας ή και κάποια επέτειο. Συνεχίστε με το check-in χωρίς να το σχολιάσετε. Στείλτε μια ανθοδέσμη, ένα μπουκάλι κράσι ή ένα μικρό δώρο στο δωμάτιό τους και να δώστε στους επισκέπτες σας μια ευχάριστη έκπληξη!
  4. Διπλώστε πετσέτες σε σχήμα ζώων – Είναι ακόμα μια ευπρόσδεκτη έκπληξη όταν ο επισκέπτης μπαίνει σε ένα δωμάτιο με κάτι που δείχνει μια μικρή επιπλέον φροντίδα για την περιποίηση του.
  5. Ανακαίνιση – Έχετε πέσει στο 47% πληρότητας την ημέρα. Μήπως αυτό πραγματικά σας κοστίζει περισσότερα χρήματα για να δώσετε μια αναβάθμιση στην επιχείρηση σας; Μπορείτε να θυμηθείτε την τελευταία φορά που κάνατε μια ανακαίνιση; Όλοι το κάνουμε.
  6. Καλώς ήρθατε και πάλι κ … – Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες θέλουν να αναγνωρίσετε ότι επιστρέφουν, ώστε να τους δώσετε αυτό που θέλουν.
  7. Σχέδια για δείπνο – Ο καθένας θα ηθελε συμβουλές για το  φαγητό. Ζητώντας από ένα επισκέπτη “Έχετε σχέδια για το δείπνο σας;” είναι ένα εύκολο θέμα συζήτησης. Προσφέροντας να δώσετε συστάσεις θα εκτιμηθεί πολύ στον ταξιδιώτη που δεν είχε το χρόνο, ακόμη και να το σκεφτεί. Σε ξενοδοχεία με τα δικά τους εστιατόρια χρειάζεται προσοχή, γιατί υπάρχει μια διαφορά μεταξύ του πιέζω τον επισκέπτη να πάει στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και στο να είστε πραγματικά χρήσιμοι. Εάν ένας πελάτης σας ζητά “Υπάρχει κάτι για να φάμε εδώ γύρω;” θα πρέπει να τους ρωτήσετε “Τι θα ήθελαν να δοκιμάσουν;» και επίσης να προσδιορίσετε μια τοπική καλή επιχείρηση.
  8. ΤΑΞΙ – Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να κάνετε για τον κάθε επισκέπτης σας είναι να τον πάρετε από το ξενοδοχείο σας οπουδήποτε αυτός ή αυτή θέλουν να πάνε. Ζητώντας του /της “Θα θέλατε να σας καλέσουμε ένα ταξί;”, όχι μόνο μπορεί να είναι χρήσιμο, αλλά δείχνει επίσης ότι φροντίζετε για την ταξιδιωτική εμπειρία τους. Έχοντας τοπικές επαφές ταξί εκτείνεται όχι μόνο το δίκτυο σας, αλλά επίσης μπορεί να βελτιώσετε το σύνολο της ταξιδιωτικής εμπειρίας των καλεσμένων σας.

Συμβουλές για να κάνετε τη διαμονή στη βίλλα, το διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίζει:

Οι επισκέπτες πλέον έχουν πολλές επιλογές για την ενοικίαση καταλύματος, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για τους κάνετε του να προτιμούν τη βίλλα, το  διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας έναντι  άλλων. Δεν πρόκειται να μιλήσουμε σήμερα για φανταχτερές, ακριβές ιστοσελίδες ή φανταχτερές φόρμες κράτησης ή ακόμα και το Google. Θα μιλήσουμε για απλά φθηνά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να δώσετε στους επισκέπτες σας μια υπέροχη διαμονή και θα βοηθήσει τη βίλλα, το διαμέρισμα ή το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίσει ανάμεσα σε όλες τις επιλογές εκεί έξω.

  1. Καλέστε πριν την άφιξη – Αφιερώστε μερικά λεπτά και καλέστε τις αφίξεις σας και αφήστε τους να γνωρίζουν ότι τους περιμένετε..
  2. Καλέστε μετά από πρόβλημα – Ένας καλεσμένος σας καλεί και λέει ότι η τουαλέτα συνεχίζει να τρέχει. Μπορείτε να στείλετε κάποιον για να διορθώσετε το πρόβλημα. Όλα έτοιμα; Καλέστε τον επισκέπτη πάλι και να ρωτήστε αν το πρόβλημα επιδιορθώθηκε ώστε να  δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για την ικανοποίηση του / της.
  3. Αναγνωρίστε μια ημέρα γενεθλίων ή μια επέτειο και στείλτε ένα συμβολικό δώρο – (αυτό μπορεί να έχει ένα μικρό κόστος). Μπορείτε εύκολα να το ελέγξετε από τα διαβατήρια ή τις ταυτότητες τους κατά το check in, έτσι δεν είναι; Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας να εντοπίζει τα γενέθλια των πελατών σας ή και κάποια επέτειο. Συνεχίστε με το check-in χωρίς να το σχολιάσετε. Στείλτε μια ανθοδέσμη, ένα μπουκάλι κράσι ή ένα μικρό δώρο στο δωμάτιό τους και να δώστε στους επισκέπτες σας μια ευχάριστη έκπληξη!
  4. Διπλώστε πετσέτες σε σχήμα ζώων – Είναι ακόμα μια ευπρόσδεκτη έκπληξη όταν ο επισκέπτης μπαίνει σε ένα δωμάτιο με κάτι που δείχνει μια μικρή επιπλέον φροντίδα για την περιποίηση του.
  5. Ανακαίνιση – Έχετε πέσει στο 47% πληρότητας την ημέρα. Μήπως αυτό πραγματικά σας κοστίζει περισσότερα χρήματα για να δώσετε μια αναβάθμιση στην επιχείρηση σας; Μπορείτε να θυμηθείτε την τελευταία φορά που κάνατε μια ανακαίνιση; Όλοι το κάνουμε.
  6. Καλώς ήρθατε και πάλι κ … – Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες θέλουν να αναγνωρίσετε ότι επιστρέφουν, ώστε να τους δώσετε αυτό που θέλουν.
  7. Σχέδια για δείπνο – Ο καθένας θα ηθελε συμβουλές για το  φαγητό. Ζητώντας από ένα επισκέπτη “Έχετε σχέδια για το δείπνο σας;” είναι ένα εύκολο θέμα συζήτησης. Προσφέροντας να δώσετε συστάσεις θα εκτιμηθεί πολύ στον ταξιδιώτη που δεν είχε το χρόνο, ακόμη και να το σκεφτεί. Σε ξενοδοχεία με τα δικά τους εστιατόρια χρειάζεται προσοχή, γιατί υπάρχει μια διαφορά μεταξύ του πιέζω τον επισκέπτη να πάει στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και στο να είστε πραγματικά χρήσιμοι. Εάν ένας πελάτης σας ζητά “Υπάρχει κάτι για να φάμε εδώ γύρω;” θα πρέπει να τους ρωτήσετε “Τι θα ήθελαν να δοκιμάσουν;» και επίσης να προσδιορίσετε μια τοπική καλή επιχείρηση.
  8. ΤΑΞΙ – Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να κάνετε για τον κάθε επισκέπτης σας είναι να τον πάρετε από το ξενοδοχείο σας οπουδήποτε αυτός ή αυτή θέλουν να πάνε. Ζητώντας του /της “Θα θέλατε να σας καλέσουμε ένα ταξί;”, όχι μόνο μπορεί να είναι χρήσιμο, αλλά δείχνει επίσης ότι φροντίζετε για την ταξιδιωτική εμπειρία τους. Έχοντας τοπικές επαφές ταξί εκτείνεται όχι μόνο το δίκτυο σας, αλλά επίσης μπορεί να βελτιώσετε το σύνολο της ταξιδιωτικής εμπειρίας των καλεσμένων σας.