Ο τομέας της φιλοξενίας έχει δει τεράστια επίπεδα ανταγωνισμού τα τελευταία χρόνια και η εξεύρεση νέων τρόπων για την προώθηση του ακινήτου σας δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμη.
Μια νέα πρόκληση για τους ξενοδόχους και τους ιδιοκτήτες τουριστικών ακινήτων είναι η Εικονική Πραγματικότητα (VR). Αυτή η αναπτυσσόμενη αγορά προσφέρει θεαματικά αποτελέσματα μάρκετινγκ και μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της διαμονής.
Οι χρήσεις της εικονικής πραγματικότητας
Η VR τεχνολογία συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τα βιντεοπαιχνίδια και τον χώρο της ψυχαγωγίας, αλλά η τεχνολογία προσφέρει αρκετές δυνατότητες και για άλλους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων. Για παράδειγμα, οι περιηγήσεις σε ακίνητα μπορεί να είναι χρονοβόρες όταν πραγματοποιούνται με τον παραδοσιακό τρόπο, ειδικά αν κάποιος θέλει να δει ένα απομακρυσμένο ακίνητο.
Η τεχνολογία VR αίρει αυτά τα εμπόδια, επιτρέποντας σε εκατομμύρια ανθρώπους να επισκεφθούν εικονικά ένα ακίνητο χωρίς να χρειαστεί να βγουν ποτέ από το σπίτι τους. Πρόκειται για μια καθηλωτική εμπειρία που μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να δουν πολλά ακίνητα σε διάφορες τοποθεσίες μέσα σε λίγα λεπτά. Μια τρισδιάστατη εικονική περιήγηση είναι ένας ελκυστικός τρόπος για να αναδείξετε έναν κτισμένο χώρο. Το 3D Walkabout εξηγεί ότι “συνήθως [οι τρισδιάστατες εικονικές περιηγήσεις] χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν στην κατανόηση ενός τουριστικού ακινήτου, αλλά όλο και περισσότερο χρησιμοποιούνται και ως ένας τρόπος για τους πελάτες τους ή τους δυνητικούς πελάτες τους να δουν το χώρο τους στο διαδίκτυο. Οι τρισδιάστατες εικονικές περιηγήσεις εκτελούνται συνήθως σε οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης και λειτουργούν σε όλες τις συσκευές”.
Βοηθά τους ιδιοκτήτες ακινήτων στην αύξηση των κρατήσεων, δίνοντας την ευκαιρία σε υποψήφιους πελάτες να κινηθούν εικονικά μέσα στο σπίτι για να τους βοηθήσει να λάβουν μια πιο τεκμηριωμένη απόφαση μεταξύ των ακινήτων. Η VR μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εικονική σκηνοθεσία ενός ακινήτου που είναι άδειο, δίνοντας την ψευδαίσθηση ενός άνετου, ατμοσφαιρικού χώρου, ακόμη και όταν είναι ημιτελής, ώστε να μπορείτε να κάνετε αμέσως κρατήσεις, ακόμη και όταν βρίσκεστε στη διαδικασία προετοιμασίας ενός ακινήτου για ενοικίαση.
Η εικονική πραγματικότητα δεν είναι ωφέλιμη μόνο στα στάδιο του μάρκετινγκ. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί όταν ο επισκέπτης βρίσκεται στο ακίνητο για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την εμπειρία του. Για παράδειγμα, η εικονική πραγματικότητα μπορεί να αναπτυχθεί για να καθοδηγήσει τους ενοικιαστές πώς να χρησιμοποιούν τις ανέσεις του ακινήτου χωρίς να χρειάζεται να έρχονται σε επαφή μαζί σας κάθε φορά που θέλουν να αλλάξουν τον θερμοστάτη ή να χρησιμοποιήσουν τις έξυπνες λειτουργίες του σπιτιού σας. Ή ίσως θέλετε να ενημερώσετε τους επισκέπτες για τις δραστηριότητες και τα αξιοθέατα της περιοχής – η VR μπορεί να προσφέρει έναν πιο ελκυστικό τρόπο για να μεταδώσετε αυτές τις πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να το κάνετε προσωπικά με κάθε κράτηση.
Θα μπορούσατε επίσης να συμπεριλάβετε την εικονική πραγματικότητα στον κατάλογο των παροχών σας, επιτρέποντας στους επισκέπτες να συνεχίσουν το πρόγραμμα άσκησής τους με μια εικονική προπόνηση ή να επισκεφθούν ένα τοπικό αξιοθέατο τις ημέρες που ο καιρός δεν το επιτρέπει αυτοπροσώπως. Είναι ένας τρόπος να διαφοροποιήσετε το ακίνητό σας από τον ανταγωνισμό και θα μπορούσε ακόμη και να σας βοηθήσει να επιτύχετε υψηλότερες αποδόσεις.
Τα οφέλη της τεχνολογίας VR
Μεταξύ άλλων διαθέσιμων εργαλείων και λογισμικών, οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων μπορούν να επωφεληθούν από την εφαρμογή της τεχνολογίας VR με διάφορους τρόπους. Σε σύγκριση με το μάρκετινγκ ενός ακινήτου μέσω στατικών εικόνων, οι περιηγήσεις και οι ξεναγήσεις VR είναι πολύ πιο καθηλωτικές και συναρπαστικές για τον πελάτη. Η τεχνολογία VR μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού κρατήσεων χωρίς να αυξηθεί το κόστος διαφήμισης ή ο χρόνος που απαιτείται για την εμπορική προώθηση του ακινήτου.
Η τεχνολογία VR βοηθά τους ιδιοκτήτες ακινήτων να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό, και καθώς η αγορά ενοικίασης διακοπών γίνεται όλο και πιο κορεσμένη, αυτό καθίσταται όλο και πιο σημαντικό καθήκον. Η τεχνολογία 3D rendering και εικονικής πραγματικότητας VR βοηθά τους ιδιοκτήτες ακινήτων να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό, και καθώς η αγορά της φιλοξενίας γίνεται όλο και πιο κορεσμένη, αυτό γίνεται ένα όλο και πιο σημαντικό έργο. Η τρισδιάστατη απεικόνιση και οι περιηγήσεις εικονικής πραγματικότητας παρέχουν μια συναρπαστική, κινούμενη εικόνα του ακινήτου και μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τις προσπάθειες μάρκετινγκ, ώστε να κερδίζετε τον ανταγωνισμό με κάθε τρόπο.
Λάβετε υπόψη σας ότι οι άνθρωποι προσπαθούν επίσης να κλείσουν διακοπές ανάμεσα σε πολυάσχολα προγράμματα, οπότε η παροχή ευκολίας γι’ αυτούς σας κάνει πιο ελκυστική επιλογή. Όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δώσετε σε έναν πελάτη, τόσο το καλύτερο, και η VR μπορεί να σας βοηθήσει. Επιτρέπετε σε έναν πελάτη να εξερευνήσει εικονικά ολόκληρο το ακίνητο, μέσα και έξω, για να δει αν είναι κατάλληλο γι’ αυτόν, οπότε έχει μια ισχυρότερη αίσθηση του τι είναι αυτό που κλείνει σε σύγκριση με τις στατικές εικόνες.
Τελικές σκέψεις
Η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας αλλάζει τον ανταγωνισμό οπως τον γνωρίζαμε. Για τους ιδιοκτήτες ακινήτων που επιθυμούν να προωθήσουν τα ακίνητά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, η χρήση της εικονικής πραγματικότητας θα ειναι ενα σημαντικό χαρτί. Βοηθά στη δημιουργία αυτής της συναισθηματικής σύνδεσης, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να φανταστούν τον εαυτό τους στο ακίνητο και βοηθώντας τους να ενθουσιαστούν για τις επερχόμενες διακοπές τους
Source: Guesty.com