Απλά βήματα για να Σχεδιάσετε την Ιστοσελίδα του Καταλλύματος σας Σωστά

Share This Post

Εάν είστε ιδιοκτήτης, διευθυντής ή διαχειριστής ενός ξενοδοχείου, μιας βίλλας, ενός Airbnb ίσως νιώσετε την ανάγκη για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας, έτσι ώστε να κάνετε πιο έντονη την διαδικτυακή σας παρουσία. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η δημιουργία προφίλ (ή η βελτίωση υφιστάμενων) σε μεγάλα ταξιδιωτικά κανάλια (ΟΤΑ’s) σας φέρνει στα μισά του δρόμου, οπότε η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει βελτιστοποιηθεί γιατί εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρηση σας καθώς οι χρήστες κινούνται μέσα σε αυτή.

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε κάποια βασικά στοιχεία για να μπορείτε να σχεδιάσετε την ιστοσελίδα του καταλύματος σας σωστά κάνοντας την πιο ενδιαφέρουσα και σχετική με τους επισκέπτες σας, καθώς και συμβουλές για το πώς να τους μετατρέψετε σε πελάτες.

148,3 εκατομμύρια κρατήσεις πραγματοποιούνται διαδικτυακά ετησίως σε ξενοδοχεία Φανταστείτε πόσες επιπλέον είναι για Βίλλες, BnB’s κτλ. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ΤΙ θα μπορούσατε να κάνετε για να κρατήσετε την ιστοσελίδα σας σχετική με τους επισκέπτες σας;

Φιλόξενο Περιβάλλον

Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας. Οι χρήστες θέλουν να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και, όταν το αισθανθούν αυτό, θα θελήσουν να μείνουν στο κατάλυμα σας.

Απλό στο Χρήστη

Μην αναγκάζεται τους επισκέπτες να βρουν αυτό που ψάχνουν δύσκολα. Το τελευταίο πράγμα που θα θέλατε είναι να μην βρίσκουν τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν ή ακόμη χειρότερα, να μεταβούν σε μια άλλη ιστοσελίδα κάποιου ανταγωνιστή σας για να τις βρουν.

ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ

Η βελτιστοποίηση της σελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης είναι απαραίτητη για την προβολή σας στο διαδίκτυο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για να περιγράψετε το κατάλυμα σας. Αποφύγετε γενικούς όρους, όπως “ξενοδοχείο”,  “προσφορά” ή “διακοπές”. Αντ‘αυτού, δοκιμάστε συνδυασμούς λέξεων ή λέξεις που σχετίζονται άμεσα με το κατάλυμα σας.

ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Χρησιμοποιήστε εργαλεία που συλλέγουν στατιστικά (google analytics) για να σας βοηθήσουν να πάρετε επιχειρηματικές αποφάσεις και με βάση τα στοιχεία που έχετε συλλέξει, κάντε προληπτικά αλλαγές στην ιστοσελίδα σας για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών σας. Κατανοήστε τους στόχους σας και δώστε προσοχή στις στρατηγικές που σας δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα στην κίνηση των χρηστών στην ιστοσελίδα σας.

ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

Αν η επιθυμητή ενέργεια που εκτελεί ένας επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας είναι κοντά στο 2%, σημαίνει ότι το 98% των χρηστών εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα σας πριν δουν κάποια προσφορά. Φανταστείτε να μειώνατε αυτό το ποσοστό κατά 1%!

ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΑ

Το 2016 είχαμε μια προβλεπόμενη αύξηση των κρατήσεων (3 εκατομμύρια ετήσιες κρατήσεις) μέσω κινητών συσκευών σε έως και 22% ετησίως από το 2013.

Ψάχνετε λύσεις με Συμβατότητα σε Όλες τις Συσκευές;  →

Οι επισκέπτες έχουν πλέον πρόσβαση στο ξενοδοχείο, τη βίλλα και το διαμέρισμα σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω του κινητού τους. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας ανταποκρίνεται σε όλες τις κινητές συσκευές και tablets. Σκεφτείτε πρώτα το κινητό σαν μέσο πρόσβασης στην ιστοσελίδα σας. Αν δεν μπορείτε να πείτε άμεσα ότι θέλετε σε μια οθόνη κινητού, τότε μάλλον προσπαθείτε να πείτε πάρα πολλά.

Οι πελάτες σας μιλούν για εσάς;

Τα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης χρειάζονται πολλά περισσότερα από το να προσθέσετε απλά μερικές εικόνες για να αξιοποιήσετε σωστά τη δύναμη της από Στόμα-σε-Στόμα διαφήμισης. Χρειάζεται να αφιερώνεται κάποιο χρόνο καθημερινά για την παρακολούθηση τους και στη δημιουργία υλικού που οι πελάτες θα σχολιάζουν ή θα κοινοποιούν, ώστε να σας φέρει στο επίκεντρο των συζητήσεων τους. Όταν, όμως, το καταφέρετε αυτό θα σας δοθεί η δυνατότητα να εισέλθετε σε μεγαλύτερες αγορές.

Αυξήστε της κριτικές σας

Ιστοσελίδες όπως το TripAdvisor μπορούν να ενισχύσουν την φήμη σας και να επιφέρουν μια σημαντική αύξηση των εσόδων σας ανά διαθεσιμότητα δωματίων (RevPAR). Ενθαρρύνετέ τους πελάτες σας να καταχωρήσουν μια κριτική μετά

Αυξήστε τους ακόλουθους σας

Το να βρει κάποιος μια προσφορά στο διαδίκτυο είναι αρκετά εύκολο. Όταν όμως αυτή η προσφορά κοινοποιείται από ένα φίλο ή συγγενή αυτό γίνεται ακόμα ποιο προσοδοφόρο. Δώστε το κίνητρο στους ακόλουθους σας στα κοινωνικά δίκτυα να κοινοποιήσουν τις δημοσιεύσεις σας.

Αποκτήστε τον έλεγχο

Αφιερώστε χρόνο στο να διαβάσετε και να απαντήσετε στα σχόλια των πελατών σας σχετικά με την εμπειρία τους στο κατάλυμα σας. Αν δεν διαχειρίζεστε σωστά τη φήμη σας, να είστε σίγουροι ότι κάποιος ανταγωνιστής σας θα το κάνει.

Αποκτήστε Προσωπικότητα

Είναι πολύ δύσκολο να προσδιορίσουμε το πόσο δημοφιλής είναι μια επιχείρηση, αλλά αν κοιτάξουμε γύρω μας μπορούμε εύκολα να βρούμε ποια το κάνει σωστά και ποια όχι. Εάν μπορείτε να δημιουργήσετε συναισθηματικούς δεσμούς με τους πελάτες σας, τότε αυτοί θα αισθανθούν σαν κομμάτι της επιχείρησης σας και με την κατάλληλη καθοδήγηση θα τους μετατρέψετε σε φανατικούς οπαδούς σας.

Κατανοήστε το σκοπό σας

Η Hotelyzer δημιουργήθηκε με σκοπό να  ενισχύσει την προβολή για τη βίλα, το διαμέρισμα ή το ξενοδοχεία σας στο διαδίκτυο και να πολλαπλασιάσετε τις κρατήσεις σας.

  • Θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας;
  • Θέλετε να Βελτιστοποιήσετε τις επιδόσεις της Ιστοσελίδας σας;
  • Ψάχνετε για σχέδια προώθησης που να σας εξασφαλίζουν έντονη παρουσία στη Οργανική και Τοπική Αναζήτηση;
  • Θέλετε λύσεις μάρκετινγκ που να οδηγούν σε υψηλά έσοδα;
  • Θέλετε να κερδίζετε χρήματα από το ακίνητο σας όλο το χρόνο;
  • Θέλετε να οργανώσετε καλύτερα τις επαφές σας, να στείλετε emails και να παρακολουθείτε το ROI σας;
  • Αναζητάτε στοχευμένες καμπάνιες, αύξηση της επισκεψιμότητας, μεγαλύτερη προβολή και περισσότερα έσοδα;

Μαζί, αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της Hotelyzer και την συνταγή της επιτυχία σας. Καλέστε μας για μια δωρεάν επίδειξη στο χώρο σας για να μάθετε περισσότερα.

Διαβάστε περισσότερα