Πώς να αυξήσετε τις κρατήσεις σας εν μέσω του κορονωϊού

Share This Post

Οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο έχουν κλείσει τα σύνορά τους και έχουν θεσπίσει υποχρεωτικούς περιορισμούς των πολιτών τους. Αυτό το δραστικό μέτρο, είναι αναγκαίο για να σταματήσει η αύξηση του αριθμού των λοιμώξεων από τον Covid-19, ο οποίος έχει αντίκτυπο στον τουριστικό τομέα και, το σημαντικότερο, στη βραχυπρόθεσμη βιομηχανία ενοικίασης και την βιομηχανία του τουρισμού εν γένει.

Παρόλο που καταλαβαίνουμε πώς είναι δύσκολοι αυτοί οι καιροί , η κρίση του κορονωϊού είναι ένα προσωρινό εμπόδιο και σας συνιστούμε να ξεκινήσετε την προετοιμασία για την στιγμή που όλα θα επανέλθουν στο φυσιολογικό.

Ακολουθούν αρκετές ιδέες προς αξιοποίηση.

Αυτές οι συμβουλές είναι απλές συστάσεις και δεν πρέπει να θεωρούνται ως επίσημες οδηγίες απο τα OTA΄s. Σας συνιστούμε να έχετε υπόψιν σας ανακοινώσεις από την κυβέρνηση και να επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας για να είστε ενημερωμένοι σχετικά με τις απαραίτητες προφυλάξεις που πρέπει να λάβετε για την προστασία της επιχείρησής σας.

Φροντίστε την απολύμανση του καταλύματος σας

Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να καθαρίσετε προσεκτικά το κατάλυμα σας πριν και μετά από κάθε κράτηση. Ο πιο επιτυχημένος τρόπος αποφυγής της εξάπλωσης του ιού είναι να διατηρηθεί καθαρός ο χώρος.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απολυμάνετε ολόκληρο το σπίτι, συμπεριλαμβανομένων των τηλεχειριστηρίων (τηλεόραση, κλιματισμού, DVD player κ.λπ. ), πόμολα, λαβές παραθύρων, βρύσες, κιγκλιδώματα σκάλας, διακόπτες φωτισμού, συσκευές κουζίνας κλπ. Απολυμάνετε τα πάντα με τα σωστά προϊόντα και φροντίστε να καθαρίσετε όλες τις επιφάνειες.

Επιπλέον, πλύντε τα κλινοσκεπάσματα και τις πετσέτες, σε υψηλές θερμοκρασίες και καλύψτε τα κρεβάτια σας με στρώματα και προστατευτικά μαξιλαριών.

Η απολύμανση και η φροντίδα του καταλύματος, θα προστατεύσει τους επισκέπτες και την ιδιοκτησία σας από τον ιό. Εάν θέλετε οι πελάτες σας να παραμείνουν ασφαλείς κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, μπορείτε να εκτυπώσετε μία λίστα ελέγχου με συμβουλές προφύλαξης που θα περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που μπορείτε να βρείτε από τον ΠΟΥ (Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας) και από τα εκάστοτε υπουργεία.

Επανεξετάστε τις κριτικές των επισκεπτών σας

Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι να ελέγξετε πώς οι προηγούμενοι πελάτες σας έχουν αξιολογήσει. Ελέγξτε τα σχόλια και τις κριτικές των τελευταίων επισκεπτών για να βρείτε ευκαιρίες για τη βελτίωση της επιχείρησής σας.

Οι αρνητικές κριτικές θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι δεν άρεσε στους επισκέπτες σχετικά με την ιδιοκτησία σας. Από την έλλειψη καθαρισμού ή ελαττωματικών συσκευών, στην ανεπαρκή ταχύτητα Wi-Fi ή υπερβολικό θόρυβο – υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ενδέχεται να λάβετε αρνητικές κριτικές.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα είναι εύκολο να βρείτε λύσεις, ενώ σε άλλες, θα πρέπει να επενδύσετε περισσότερο χρόνο, χρήμα και προσπάθεια. Η επισκευή μιας ελαττωματικής συσκευής δεν είναι η ίδια με την ηχομόνωση ολόκληρης της μίσθωσης. Εστιάστε στα πράγματα που μπορείτε να κάνετε εύκολα και γρήγορα.

Μπορείτε επίσης να δείτε όλες τις θετικές κριτικές σας και να σκεφτείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε ή να διορθώσετε τις παροχές σας ή υπηρεσίες ώστε να μπορείτε να προσφέρετε ακόμα καλύτερη εμπειρία στους μελλοντικούς επισκέπτες.

Αναβαθμίστε την διαμονή τους

Το κατάλυμα σας πρέπει πάντα να πληρεί τα υψηλότερα πρότυπα άνεσης, καθαριότητας και ευκολίας. Για να διατηρήσετε υψηλές αυτές τις προσδοκίες, εκμεταλλευτείτε αυτή την ευκαιρία για να εξετάσετε την ποιότητα του καταλύματος σας και να κάνετε κάποιες βελτιώσεις.

Εξετάστε την ενσωμάτωση έξυπνων οικιακών συσκευών, όπως συσκευές που θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε λογαριασμούς ενέργειας ή να βελτιώσετε την ασφάλεια στο σπίτι σας για παράδειγμα.

Επωφεληθείτε από αυτή την περίοδο για να διερευνήσετε ποιες συσκευές θα πρέπει να προσθέσετε στη μίσθωση σας. Οι αυτόματες κλειδαριές, οι θερμοστάτες και οι “έξυπνες” λάμπες ή οι εικονικοί/ηλεκτρονικοί βοηθοί είναι μερικά από τα gadget που είναι στη ζήτηση αυτή τη στιγμή.

Επενδύστε, κάντε αγορές στο διαδίκτυο και εγκαταστήστε τις συσκευές μόνοι σας. Βεβαιωθείτε ότι όλα είναι έτοιμα για όταν θα επανέλθει η κανονική οικονομική και τουριστική δραστηριότητα.

Στοχεύστε σε νέο τύπο ταξιδιωτών

Δεδομένου ότι έχει σημειωθεί μείωση των μετακινήσεων λόγω της εκδήλωσης του κορονωϊού, λιγότεροι ταξιδιώτες απο το εξωτερικό είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν εκτός των συνόρων τους. Ως εκ τούτου, είναι καλή ιδέα να στοχεύσετε έναν νέο τύπο ταξιδιωτών, όπως εγχώριους ταξιδιώτες, ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων και οικογένειες.

Προκειμένου να στοχεύσετε Έλληνες, διαφημίστε και καταγράψτε τη παρουσία σας σε κανάλια προβολής που χρησιμοποιούνται συχνότερα.

Βόρεια Αμερική: HomeAway / Vrbo, Airbnb και Expedia

Ευρώπη: Airbnb και Booking.com

Ασία: Agoda

Υπόλοιπος κόσμος: Όλα τα παραπάνω, συν το TripAdvisor και τα τοπικά κανάλια

Μπορεί να υπάρχουν κάποιοι ταξιδιώτες που θέλουν να ξεφύγουν από τις μεγάλες πόλεις και να χρειάζονται περισσότερο χώρο, να επιθυμούν την κοινωνική αποστασιοποίηση με εύκολο και ασφαλή τρόπο στο κατάλυμα σας.

Σκεφτείτε να προσεγγίσετε παλαιότερους Έλληνες επισκέπτες μέσω email. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε σε έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη σας 20% έκπτωση στο συνολικό ποσό αν κάνει κράτηση εντός των επόμενων 48 ωρών.

Καταχωρίστε το κατάλυμα σας σε διάφορα κανάλια

Εάν χρησιμοποιείτε μόνο μία ηλεκτρονική πλατφόρμα για να διαφημιστείτε, προωθήστε το κατάλυμα σας σε διαφορετικούς OTAs. Με τη σειρά τους, θα δώσουν στην επιχείρησή σας μεγαλύτερη έκθεση και μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερες κρατήσεις.

Πολλοί ιδιοκτήτες και managers επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν site για να προωθήσουν τα καταλύματα, για να συμπληρώσουν έτσι τη δραστηριότητα που κάνουν ήδη στις δικές τους ιστοσελίδες. Στην πραγματικότητα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσετε τις κρατήσεις σας. Εκτός από την καταχώρηση σας σε διαφορετικούς ιστότοπους, συνιστούμε επίσης να έχετε channel manager. Αυτό το εργαλείο θα σας βοηθήσει να συγχρονίσετε τα ημερολόγιά σας από ένα μέρος.

Βελτιώστε την περιγραφή του καταλύματος σας καθώς και τις φωτογραφίες

Οι καλές περιγραφές, συνοδευόμενες από εικόνες υψηλής ποιότητας, μπορούν να σας βοηθήσουν να πολλαπλασιάσετε τις κρατήσεις. Χρησιμοποιήστε αυτό τον καιρό για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας και των διαφημίσεών σας σε εξωτερικές πλατφόρμες, όπως Airbnb, Vrbo ή Expedia.

Περιγράψτε λεπτομερώς το ακίνητό σας και αναφέρετε όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που προσφέρετε. Ελέγξτε τις περιγραφές σας μέχρι να βρείτε τον σωστό τρόπο καθορισμού τους.

Παρόλο που δεν μπορείτε να προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο αυτή τη στιγμή, αυτό μπορεί να είναι η τέλεια ευκαιρία να μάθετε πώς να κάνετε επαγγελματικές φωτογραφίες και να επεξεργαστείτε τις εικόνες σας σαν επαγγελματίας.

Παρακολουθήστε τις τιμές των ανταγωνιστών σας

Είναι μία ευκαιρία να διεξάγετε μια ανάλυση σχετικά με τον ανταγωνισμό. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα ποσοστά των ανταγωνιστών σας και αναλύστε το εύρος τιμών που βρίσκεστε σε σύγκριση με άλλα καταλύματα στην περιοχή σας. Προσαρμόστε τις τιμές σας για να είστε ανταγωνιστικοί.

Σας συνιστούμε να προσαρμόσετε τις τιμές για να συμπληρώσετε κάποια κενά που οφείλονται σε ακυρώσεις και έλλειψη κρατήσεων. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία δυναμικής τιμολόγησης, για να απλοποιήσετε τους περιορισμούς των τιμών και παραμονής. Θα εξοικονομήσετε χρόνο και θα είστε πιο ανταγωνιστικοί!

Δημιουργήστε ή βελτιώστε το website σας

Εκτός από την εγγραφή σε άλλα κανάλια, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποκτήσετε το δικό σας διαδικτυακό τόπο (website) για την επιχείρηση σας. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία ενοικίασης από την iProperty Management, το 67% των ταξιδιωτών προτιμούν να κάνουν κράτηση σε έναν ιστότοπο με brand name. Επιπλέον, σχεδόν το 70% αναγνωρίζει ότι εξοικονομούν χρήματα όταν κάνουν κράτηση σε έναν ιστότοπο με εμπορικό σήμα.

Έχοντας τη δική σας ιστοσελίδα σημαίνει όχι μόνο θα εξοικονομήσετε χρήματα από τα OTA’s, αλλά και οι φιλοξενούμενοι σας το ίδιο, ακολούθως μελλοντικά θα ψάχνουν online το κατάλυμα σας έτσι ώστε να παραβλέψουν αυτά τα κόστη και να επιστρέψουν ξανά για την διαμονή τους σε εσάς.

Μόλις ανοίξετε τον δικτυακό τόπο ή εάν έχετε ήδη έναν, συμπεριλάβετε μια σημείωση που ενημερώνει τους καλεσμένους σας σχετικά με τον ιό και σε τι θέση βρίσκεστε σχετικά με αυτό.

Δημιουργήστε εκπτώσεις και προσφορές

Οι προσφορές και οι εκπτώσεις ήταν πάντα ένα από τα μεγαλύτερα κίνητρα για να παρακινήσει κάποιον να αναλάβει δράση και να κάνει μια αγορά ή “κλείσει” τις διακοπές του.

Αν και τα ταξίδια έχουν μειωθεί σε ορισμένα μέρη του κόσμου, μπορείτε ακόμα να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να παραμείνουν στο κατάλυμα σας προσφέροντας τους εκπτώσεις και προσφορές. Μπορείτε να στοχεύσετε τόσο τους last minute (τελευταίας στιγμής) bookers όσο και τους πρώιμους bookers, καθώς και οι δύο αναζητούν καταλύματα. Δεδομένης της κατάστασης, μην εξαιρείτε κανέναν.

Σας συνιστούμε επίσης να εξετάσετε την προσφορά εκπτώσεων για τους ταξιδιώτες που ψάχνουν μεγαλύτερες διαμονές. Για παράδειγμα, αν έχετε μια πιστή βάση πελατών, σκεφτείτε να τους στείλετε εκπτώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικές διακοπές όταν αυτή η κατάσταση περάσει.

Με την Hotelyzer, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε κωδικούς κουπονιών για τον ιστότοπό σας και να τις μοιραστείτε με τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Facebook. Εξετάστε τις προσφορές βάσει της διάρκειας της διαμονής και της ημερομηνίας κράτησης.

Μειώστε τις ελάχιστες μέρες διαμονής

Εκτός από την ευελιξία με τις πολιτικές ακύρωσης, σας συνιστούμε επίσης να μειώσετε τους περιορισμούς σχετικά με την ελάχιστη διανυκτέρευση. Όσο χαμηλότερες είναι οι ελάχιστες διανυκτερεύσεις, τόσο περισσότερο θα εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης σε ιστότοπους κρατήσεων online.

Αυτό θα σας βοηθήσει να “κλειδώσετε” κρατήσεις τελευταίας στιγμής και να αυξήσετε την πληρότητά σας.

Ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης & προσφορές σε επισκέπτες να “ξανακλείσουν” διακοπές μαζί σας

Εκτός από την παροχή έκπτωσης στους πελάτες σας, μπορείτε επίσης να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να μετακινήσουν την κράτησή τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία ή την ίδια ημερομηνία το 2021. Αυτό θα σας επιτρέψει να εξασφαλίσετε την κράτηση και θα είναι επίσης κάτι που θα ωθήσει τον επισκέπτη να ανυπομονεί να έρθει και θα εκτιμήσει την δυνατότητα που θα του δώσετε!

Επισημάνετε στους καλεσμένους τις διαδικασίες καθαρισμού

Ενημερώστε τόσο τους μελλοντικά επιβεβαιωμένους επισκέπτες όσο και τους δυνητικούς επισκέπτες στα στα κοινωνικά μέσα, στις καταχωρήσεις και στον ιστότοπό σας ότι έχετε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και προφύλαξης.

Για παράδειγμα: “Γνωρίζουμε το ξέσπασμα του κοροναϊού και την δύσκολη θέση που βρίσκονται όλοι. Στο (όνομα καταλύματος ) έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για να εξασφαλίσουμε μια ασφαλή εμπειρία για τους φιλοξενούμενους μας ” και συμπεριλάβετε τα σημεία που αναφέρθηκαν παραπάνω (απολυμασμένη ιδιοκτησία, απολυμαντικό χεριών και λίστα ελέγχου πρόληψης).

Οι επισκέπτες θα νιώσουν άνετα και θα ξέρουν ότι δεν έχουν τίποτα να ανησυχούν όταν θα έρθουν για την διαμονή τους. Δώστε τους την δυνατότητα να νιώσουν την ασφάλεια και την φροντίδα.

Επιπλέον, εάν δεν έχουν υπάρξει περιπτώσεις COVID-19 στην περιοχή σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε αυτές τις πληροφορίες στην περιγραφή σας. Αυτές οι πληροφορίες θα καθησυχάσουν τους επισκέπτες ότι η ενοικίαση σας είναι χαμηλού κινδύνου και θα τους πείσει να κάνουν κράτηση μαζί σας.

Βρείτε το κατάλληλο λογισμικό για την επιχείρηση σας.

Η διαχείριση ενός τουριστικού καταλύματος απαιτεί πολύ χρόνο και προσπάθεια. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση λογισμικού που θα σας βοηθήσει να εξορθολογήσετε τις εργασίες σας.

Χρησιμοποιώντας ένα κατάλληλο λογισμικό, όπως αυτό που έχουμε στην Hotelyzer, θα σας εξοικονομήσει ώρες εργασίας και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις σας. Επιπλέον, θα σας επιτρέψει να ενσωματώσετε όλες τις εξωτερικές λίστες σας, όπως οι Airbnb, Booking.com και Expedia, και να συγχρονίσετε αυτόματα τα ημερολόγιά σας για να αποφύγετε διπλές κρατήσεις.

Σκεφτείτε τους στόχους σας για το τρέχον έτος. Οι δύσκολες στιγμές παρουσιάζουν νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Και είμαστε σίγουροι ότι η η βιομηχανία του τουρισμού θα χρησιμοποιήσει τη δημιουργικότητα, τη δύναμη και την ηγεσία της για να ξεπεράσει αυτή την κρίση.

Διαβάστε περισσότερα